Te jotka tapailette salaa samassa hotellissa
Ettekö mieti mitä henkilökunta ajattelee kun näkevöt teidät usein?
Kommentit (9)
Joo,siis henkilökuntaahan kiinnostaa varmaan aivan helvetisti......
Olen itse ollut hotellin respassa töissä ja yleensä ei kukaan kiinnitä huomiota siihen että kuka käy hotellissa ja kuinka usein. Se kiinnostaa, että ei hajota paikkoja, luovuttaa huoneen ajoissa ja luottokortti toimii.
Toki on ihmisiä, jotka vierailee hotellissa useinkin esimerkiksi työn puitteissa ja jos tuli ns. kanta-asiakkaaksi niin yleensä yritimme sellaisille buukata hiukan paremman huoneen tai laitta kuoharipullon tai hedelmäkorin tervetuliaislahjaksi.
Sen sitten saattoi joskus huomata, että jotkut miehet kävivät esimerkiks pari kerta kuussa hotellissamme työmatkan puitteissa ja yleensä yksin mutta joskus illan myöhäisinä tunteina saattoi mukana olla joku humaltunut naisseuralainenkin, mutta enpä mä siitäkään mitään ajatellut. Mistäs minä sen tietäisin, että kuka on sinkku ja kuka naimisissa ja kenen daami on mukana.
Mullepa kävi kerran niin, että olin rakastajan kanssa hotellissa ja mies tuli yllätyskäynnille. Avulias respan täti antoi hälle sitten avaimen ja niinhän mies sitten käveli minun omalla nimelläni varaamaan huoneeseen, jossa hän ei ollut edes vieraana (ilmoittautumislapussa toisen miehen nimi). Kaikkia uunoja sitä respassakin on töissä, hyvä ettei kukaan kuollut.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:46"]Mullepa kävi kerran niin, että olin rakastajan kanssa hotellissa ja mies tuli yllätyskäynnille. Avulias respan täti antoi hälle sitten avaimen ja niinhän mies sitten käveli minun omalla nimelläni varaamaan huoneeseen, jossa hän ei ollut edes vieraana (ilmoittautumislapussa toisen miehen nimi). Kaikkia uunoja sitä respassakin on töissä, hyvä ettei kukaan kuollut.
[/quote]Niin kuka se uuno täs tarinas oli?!?!?!?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:46"]Mullepa kävi kerran niin, että olin rakastajan kanssa hotellissa ja mies tuli yllätyskäynnille. Avulias respan täti antoi hälle sitten avaimen ja niinhän mies sitten käveli minun omalla nimelläni varaamaan huoneeseen, jossa hän ei ollut edes vieraana (ilmoittautumislapussa toisen miehen nimi). Kaikkia uunoja sitä respassakin on töissä, hyvä ettei kukaan kuollut.
[/quote]Niin kuka se uuno täs tarinas oli?!?!?!?
[/quote]Ajattelin samoin.Halpa on halpa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:46"]Mullepa kävi kerran niin, että olin rakastajan kanssa hotellissa ja mies tuli yllätyskäynnille. Avulias respan täti antoi hälle sitten avaimen ja niinhän mies sitten käveli minun omalla nimelläni varaamaan huoneeseen, jossa hän ei ollut edes vieraana (ilmoittautumislapussa toisen miehen nimi). Kaikkia uunoja sitä respassakin on töissä, hyvä ettei kukaan kuollut. [/quote]Niin kuka se uuno täs tarinas oli?!?!?!?
[/quote]
Tosi kiva, jos taustalla olisi ollut vakavaa parisuhdeväkivaltaa ja respassa joku idiootti kuvittelee, että sama sukunimi oikeuttaa samaan huoneeseen, vaikka toinen on sen yksin ja aiemmin varannut esim. päästäkseen pois kotoa ahdistavasta tilanteesta. Miettikää nyt hieman pidemmälle.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:46"]Mullepa kävi kerran niin, että olin rakastajan kanssa hotellissa ja mies tuli yllätyskäynnille. Avulias respan täti antoi hälle sitten avaimen ja niinhän mies sitten käveli minun omalla nimelläni varaamaan huoneeseen, jossa hän ei ollut edes vieraana (ilmoittautumislapussa toisen miehen nimi). Kaikkia uunoja sitä respassakin on töissä, hyvä ettei kukaan kuollut. [/quote]Niin kuka se uuno täs tarinas oli?!?!?!?
[/quote]
Tosi kiva, jos taustalla olisi ollut vakavaa parisuhdeväkivaltaa ja respassa joku idiootti kuvittelee, että sama sukunimi oikeuttaa samaan huoneeseen, vaikka toinen on sen yksin ja aiemmin varannut esim. päästäkseen pois kotoa ahdistavasta tilanteesta. Miettikää nyt hieman pidemmälle.
[/quote]Ja sitä väkivaltaa mennään pakoon hotellihuoneeseen toisen miehen kanssa?kerrassaan hieno ratkaisu!siihen se väkivalta varmaan loppuu.jep jep....
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:49"] [quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:46"]Mullepa kävi kerran niin, että olin rakastajan kanssa hotellissa ja mies tuli yllätyskäynnille. Avulias respan täti antoi hälle sitten avaimen ja niinhän mies sitten käveli minun omalla nimelläni varaamaan huoneeseen, jossa hän ei ollut edes vieraana (ilmoittautumislapussa toisen miehen nimi). Kaikkia uunoja sitä respassakin on töissä, hyvä ettei kukaan kuollut. [/quote]Niin kuka se uuno täs tarinas oli?!?!?!? [/quote] Tosi kiva, jos taustalla olisi ollut vakavaa parisuhdeväkivaltaa ja respassa joku idiootti kuvittelee, että sama sukunimi oikeuttaa samaan huoneeseen, vaikka toinen on sen yksin ja aiemmin varannut esim. päästäkseen pois kotoa ahdistavasta tilanteesta. Miettikää nyt hieman pidemmälle. [/quote]Ja sitä väkivaltaa mennään pakoon hotellihuoneeseen toisen miehen kanssa?kerrassaan hieno ratkaisu!siihen se väkivalta varmaan loppuu.jep jep....
[/quote]
Kukas lukemaansa ymmärtämätön ei taaskaan tajua. Tilanne olisi VOINUT olla se, että nainen on varannut hotellihuoneen ja olisi siellä yksin. Mies tulee ja respassa päästetään sinne, vaikka nainen ei olisi halunnut sellaista tilannetta. Eivät kaikki lähde heti turvakotiin.
Kai nyt jo ymmärsit miksi noin ei kuulu vaan tehdä?
Henkilökunnalla on vaitiolovelvollisuus. Ja mitä se heille kuuluu kuka siellä yöpyy ja kenen kanssa. Toki respan asemassa alkaisi ehkä vähän hymyilyttää, jos joka toinen viikonloppu yöpyisi siellä aviomiehensä ja joka toinen viikonloppu rakastajansa kanssa.