Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile millainen oli elämäsi paras rakastaja?

Vierailija
27.10.2021 |

Seurustelin 45-vuotiaana vuoden ajan miehen kanssa, joka oli kokenut ja taivaallisen hyvä sängyssä. Hän nautti enemmän antamisesta kuin vastaanottamisesta ja kiihottui minun nautinnostani. Hän osasi lukea reaktioitani niin, että oppi nopeasti miten koskea ja miten ei. Ja mielikuvitusta eri asioihin riitti, minulle epämieluisat asiat jäi siihen yhteen kertaan ja mieluisia kehiteltiin eteenpäin. Minun ei koskaan tarvinnut neuvoa tai pyytää mitään.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan sellaista kummajaista.

Lieneekö taruolento vain.

Vierailija
2/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tommonen,tekniikan yo-just intin käynyt 21v,ite olin 35v

Oijoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi

Vierailija
4/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkki Kullikki

Vierailija
5/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla-ahon näköinen raaka ottaja.

Vierailija
6/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v rastajäbä, oli kans just tommonen että nautti katsoa kun minä nautin.

Taivaallinen nuolija.

Vierailija
7/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasilialainen aito shemale isolla rammerilla.

Ei hempeillyt eikä kysellyt miltä tuntuu, vaan junttasi kunnolla kuin sähköjänis, pelkkää sylkeä liukkarina.

En ikinä unohda sitä nautintoa, vaikkei se kovin ihanalta tuntunut tekohetkellä.

Vierailija
8/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisakireä iso tissinen 16v blondi

M33

Vierailija
9/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka pitkän vonkaamisen jälkeen antoi.

Vaikka olin kokematon ja vasta 35v, laukesimme molemmat ihanasti kuin ukkosmyrsky 2min rakastelun jälkeen.

Vierailija
10/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen poikaystäväni, edesmennyt. Hän todella rakasti minua, ja opettelimme seksin salat ihanassa hellyyden ja himon ilmapiirissä. Meillä oli hauskaa yhdessä. Hän oli tummahiuksinen, nauravasilmäinen, isohko nallekarhu - ja valtavan energinen, kunnes sairastui.

Vierailija
11/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 40-vuotias mies, itse olin hieman päälle 40-vuotias. Halusi antaa mulle orgasmeja, antoi runsaasti suuseksiä mulle ja hänen avullaan paikallistin g-pisteeni sijainnin. Mainitsi mullekin, että mun kanssa on erityisen kivaa ja olin toki vastavuoroinen hänenkin suuntaansa.

Vierailija
12/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v ja ei ole kokemusta hyvästä rakastajasta. Ei kyllä ole sitä huonoakaan seksiä paljon ollut.

Vierailija
13/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli liian varhain alle nelikymppisenä. Vuosi ehdittiin seurustella ja multa lähti taju, joka kerta kun hän rakasteli minua.

N36

Vierailija
14/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaa 40-vuotias mies, itse olin hieman päälle 40-vuotias. Halusi antaa mulle orgasmeja, antoi runsaasti suuseksiä mulle ja hänen avullaan paikallistin g-pisteeni sijainnin. Mainitsi mullekin, että mun kanssa on erityisen kivaa ja olin toki vastavuoroinen hänenkin suuntaansa.

Hyi, en vaan pystyis olla jonkun vajaan kanssa sänkypuuhissa, vaikka ois miten hyvä.

Vierailija
15/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunainen, kiharapäinen. Hän rakasti minua tavalla, jolla kukaan ei ole rakastanut minua sitä ennen tai sen jälkeen. Olimme yhdessä vain yhden yön ja päivän verran, mutta hän on silti sydämessäni ainiaan.

Vierailija
16/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣🤣🤫

Vierailija
17/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi mut ensin. Ei ole tullut vastaan sen jälkeen muita kuin näitä "räplää ittes märäks" tyyppejä.

Vierailija
18/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20, hän 50. Kiihkeää ja kuumaa seksiä. Sain syviä ja pitkiä orgasmeja. Hän rakasti niitä minulle tuottaa. Olimme lopulta pitkään yhdessä. Meillä oli perhe. Hän menehtyi yllättäen muutama vuosi sitten.

Vierailija
19/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kaikenlaisia on erilaisia mutta että löytää sen jonka kanssa on kivaa yhdessä muutenkin...

Vierailija
20/56 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli sellainen tyyppi jonka kanssa tuntui vain jotenkin olevan kuin yhtä. Ei mitään pakollisia sirkustemppuja, ei mitään "mä kyllä tiedän että sä nautit nuolemisesta vaikka yrität väittää vastaan" yms.

Ja nopeakin oli. Huonoimpia ovat ne tunnin höylääjät, en jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi