Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi! Puette lapsenne niihin kamaliin Disneyvaatteisiin!

Vierailija
03.01.2015 |

Tähän luetaan myös Hello Kitty, Cars ym hirvitykset! Samalla hinnalla ja vaivalla saa sieltä H&Mltä tai marketista siistejä, kauniita vaatteita!
Siis mä en kestä. Kestävyys on samaa luokkaa tai jopa parempaa kuin niissä trikoorytkyissä.
Kertokaahan nyt miksi !!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkää trikoosta päällä. Lisäksi fanittavat kaikkia söpöjä hahmoja. Aina joskus tulee jotain printtipaitoja ostettua. Mun lasten tärkein ominaisuus ei ole hillitty tyylikkyys, kun en minäkään yleensä ole.

Vierailija
22/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 04:21"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 04:13"]Koska meillä lapset haluavat niitä vaatteita. En näe syytä, miksi kieltäytyisin ostamasta.
[/quote]

Paitsi että leimaannut äidiksi jolla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa pukea lastaan edustavasti. Taidat itsekin pukeutua kokomustaan.
[/quote]
No mut entä jos nyt vaan sattuu olemaan äitinä sellainen, joka ei ole niin tarkka edustavuudesta tietyn näkemyksen mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän puen lapseni ihan mihin haluan.

Vierailija
24/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 04:11"]

Tähän luetaan myös Hello Kitty, Cars ym hirvitykset! Samalla hinnalla ja vaivalla saa sieltä H&Mltä tai marketista siistejä, kauniita vaatteita! Siis mä en kestä. Kestävyys on samaa luokkaa tai jopa parempaa kuin niissä trikoorytkyissä. Kertokaahan nyt miksi !!

[/quote]

Miksi sinä otat stressiä muiden pukeutumisesta, sitä tässä ihmettelen.

Kaikki vanhemmat eivät ole vaatefriikkejä, ole sinä aivan rauhassa. Ostan sitten ne sinun lapsesi burberryt sieltä kirpputorilta hieman halvemmalla :D

Vierailija
25/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska H&Mltä saa kivoja, välillä Disney kuosisia halpoja ja hyviä perustrikoita. Lapsi tykkää ja minusta ne on söpöjä. Hello Kittystä en tykkää mutta klassista perus Disneyt on ihania. Disney Storessa parasta on ostaa lastenvaatteita. Mitäs muutakaan sieltä ostaisi, itse en Mikki Hiiri paitaa käyttäisi mutta 5-vuotiaalle sopii. Ihan samanlaisia perus trikoopaitoja ne on kuin kuvattomatkin. Mieluummin laitan lapselle Disneyhahmopaidan kun jonkun nolon tekstipaidan.

Vierailija
27/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täti, joka olet huolissasi lasten Disney-vaatteista. Älä turhaa stressaa, ainakin meidän lapsella on paljon muitakin vaatteita kuin nuo cars-paidat. Niitä on vain kaksi, tosin ovat usein päällä kun lapsi haluaa. En viitsi kieltää vaikkakin jonkun tädin mielenterveys siitä järkkyykin. Anteeksi.

Vierailija
28/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 5-vuotias tyttäreni ei pukeudu niihin. Koska! Hän haluaa vaatteensa poikien puolelta (on keksinyt tämän ihan itse, koska sattuu pitämään vihreästä ja sinisestä) ja pukeutuu siis poikien vaatteisiin. Ja koska poikien puolella ei ole tyttöä miellyttävää disneykamaa, tyttöni ei käytä niitä ollenkaan.

Tytön isosisko piti aikoinaan myös disney-vaatteita. Antaa lapsien valita niin kauan kuin mennään hyvän maun rajoissa. Siinähän se maku kehittyy. Ei vanhemmat voi päättää, mistä lapsi pitää!

Hautajaisiin ym.sitten tietenkin vaatteet etiketin mukaan.

Vierailija
29/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 04:18"]

Ja mun lapsi haluaisi barbin aina kun käydään kaupassa. En näe mitään syytä olla ostamatta. Ja hei, mun lapset haluaisi syödä arkena hamppareita, pizzaa, tortilloja, sipsejä, karkkia, nugetteja, juoda kokista. Enkä näe mitään syytä olla ostamatta! Hohhoijjaa..

[/quote]

Onko YHDEN lapsen lempipuvun ostaminen mielestäsi sama asia kuin AINA kauppareissun yhteydessä ostettava uusi barbi tai tuo jokapäiväinen roskaruoka? Olet kyllä melkoinen natsi, jos lapsesi ei koskaan saa sitä mitä haluaa vaan joutuu aina tyytymään siihen mitä äiti haluaa. Miksi sinun tahtosi on aina vahvempi kuin lapsen? Lapsihan se kuitenkin niillä leluilla leikkii ja vaatteita käyttää?

Vierailija
30/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän lapset halua pitää vaatteita joissa ei ole joku kiva kuva, enkä tykkää itsekään mistään ankeista, vaikka ne lisenssivaatteet on vähän kalliimpia, niin niitä on ostettava, ne joissa ei ole kuvia, tai on jotain muita kuvia, tahtoo viettää koko elämänsä siellä vaatekaapissa.

Itsekin käytän vain vaatteita joissa on joku juju, en voi sietää ankeita vaatteita, jotkut ostaa niitä ankeuksia vielä "merkkivaatteina" vaikka samannäköisiä rettuja saa muutamalla eurolla halpiskaupasta, jos on musta tai ruskea tavallinen paita, on ihan sama onko se maksanut 20 vai 200 euroa, tasan samalta tylsältä näyttää. Vaate pitää olla hienon värinen, ja siinä pitää olla kaunis kuvio/kuva tai vaikka koristekiviä tai pitsiä tai jotain vastaavaa.

Vierailija
32/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 04:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 04:13"]Koska meillä lapset haluavat niitä vaatteita. En näe syytä, miksi kieltäytyisin ostamasta. [/quote] Paitsi että leimaannut äidiksi jolla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa pukea lastaan edustavasti. Taidat itsekin pukeutua kokomustaan.

[/quote]

Hyvänen aika, nehän on lapsia vielä, ei niiden tarvitse edustaa mitään! Minä todellakin annan lapsen itse päättää mitä pukee, kunhan nyt ei ihan vääriä vaatteita vuodenaikaan nähden laita. Sillähän lapsen identiteetti kehittyy, kun aikuinen ei päsmäröi sitä pilalle.

Ruokaan vertaaminen on hölmöä, koska se on ihan eri asia. Vaatteet ei vie kenenkään henkeä tai sairastuta ollessaan huonoa. Ainoastaan aiheuttaa vitutusta näköjään joissakin. Kannattaisi semmoisen aikuisen kehittää sietokykyä.

Vierailija
34/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 04:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 04:13"]Koska meillä lapset haluavat niitä vaatteita. En näe syytä, miksi kieltäytyisin ostamasta. [/quote] Paitsi että leimaannut äidiksi jolla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa pukea lastaan edustavasti. Taidat itsekin pukeutua kokomustaan.

[/quote]

Heh! Ihan tiedoksi, että kokomusta on naisille edustusväri virallisissa tilaisuuksissa ;) Tiettyihin tilaisuuksiin on ihan etikettivirhe pukeutua johonkin muuhun väriin kuin mustaan/tummansiniseen/-harmaaseen. 

Vierailija
35/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lapselle on tärkeää saada päättää joistakin itseään koskevista asioista itsekkin. Sillä he oppivat millaisia he ovat ja mistä tykkäävät. Jos joku tekee aina valinnat heidän puolestaan, heille ei kehity vahva identiteetti. Surettaa kaikkien niiden lasten puolesta joiden mielipiteet vanhemmat jyräävät.

Vierailija
36/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielipiteet nyt on erilaisia, ap. Itse en voi sietää yhtään sellaisia tylsiä, siistejä, jäykkiä pikku-aikuisten vaatteita. Kuten paitapuseroita, farkkuja jne. Johan niissä on lapsillakin ikävä olla. Plus ettei meidän lapset edes suostuisi pukemaan sellaisia päälleen.

Mikä siinä on niin vaikeata ymmärtää että ihmiset tykkäävät eri asioista? Onko ap sellainen, joka käyttää asustehuiveja? Hyi, ne on niin eilistä päivää, sekä hirvittävän tylsiä ja rumia. Mutta enpä tätä sano kuin tässä, minulle kun on ihan sama mitä muut päälleen pukevat. 

Vierailija
37/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sun kiusaksi kuules. Ootko ap vähän vajaa? Toivottavasti omat lapsesi oppivat edes kirjoittamaan paremmin... Sääli käy.

Vierailija
38/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua ihmisiä jotka ärsyyntyy toisten ihmisten vaatteista ja olemuksesta. Mitä ihmettä se sua nappaa millaiset vaatteet jollain on? Onko sulla jotenkin paha olo kun täytyy kiinnittää niin paljon huomiota toisiin? Makuja on niin monia että kannattaa nauttia ja tuntea iloa niistä omista vaatteista / omien lasten vaatteista, eikä keskittyä muiden vaatteisiin.

Vierailija
39/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään jos ne vaatteet ovat ehjät ja siistit, mutta munkin lasten kavereista lähes kaikki kulkee rikkinäisissä vaatteissa. Yleensä ovat just näitä h&mn prinsessa- cars vaatteita. Polvet kuluneet puhvi, vaatteet likaisi. Kaiken huippu oli se kun eräs tyttö kertoi saaneensa äitipuoleltaan ihanan neuleen, johon oli sitten itse vahingossa tehnyt reiän eikä äiti suostunut korjaamaan paitaa? Mitä ihmettä?! Korjasin paidan tytölle joka innoissaan puki takaisin päälle. En vaan käsitä tuollaista laiskuutta, kuinka moni teistä kullisi rikkinäisissä tai likaisissa vaatteissa?!

Vierailija
40/56 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 09:31"]Koska meillä lapset on niin innoissaan niistä vaatteista. Oikein odottavat, että saavat lempipaitansa pesusta ja päälle. Toki käyttävät toisinaan jotain Villervallaa tms. neutraaleja vaatteita, joissa ei ole mitään hahmoja, ja jotka omasta mielestäni on tosi kivoja. Mutta hymyn lapsen naamalle saavat nuo Disney, Mutantti ninja kilpparit, my little ponyt ym vaatteet. Miksi en haluaisi nähdä intoa lapsen naamalla. Eipä ole tullut mieleen, että joku voi napata rypäleen nenukkaan sellaisesta. Eikä se silti tarkoita, että ostaisin lapsille kaiken mitä haluavat. Lapsi ei ole äidin vaatenukke, vaan hänellä saa olla omia mielenkiinnon kohteita.
[/quote]

Alapeukutin vahingossa tätä.