Mikä oli lempibiisisi kun olin 15-vuotias?
Minun oli Alphavillen Forever young. Sopi silloiseen elämäntilanteeseen ja sen myötä oli ihana fiilistellä mp3-soitin mukana elämänkuohuissa.
Kommentit (67)
Stevie Wonder, Hello I just called to say I love you.
Täytin 15 vuonna -86.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:20"]
Miten ihmeessä sellaisen voi muistaa?? Ymmärrän, jos siitä on vasta joku pari vuotta aikaa, mutta en mä millään muista, kun ikää on nyt 34v. Tai ehkä mulla ei vaan ollut mitään tiettyä lempibiisiä silloin...
[/quote]
eikö musiikki ole sulle tärkeä juttu vai oletko aina yhtä lannistava tosikko?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:20"]Miten ihmeessä sellaisen voi muistaa?? Ymmärrän, jos siitä on vasta joku pari vuotta aikaa, mutta en mä millään muista, kun ikää on nyt 34v. Tai ehkä mulla ei vaan ollut mitään tiettyä lempibiisiä silloin...
[/quote]
Tämä ketju varmaan taas olikin sunlaisillesi. Piti kertomaan sun tulla.
Itsellä oli Wonderful life (1990).
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:20"]
Miten ihmeessä sellaisen voi muistaa?? Ymmärrän, jos siitä on vasta joku pari vuotta aikaa, mutta en mä millään muista, kun ikää on nyt 34v. Tai ehkä mulla ei vaan ollut mitään tiettyä lempibiisiä silloin...
[/quote]
eikö musiikki ole sulle tärkeä juttu vai oletko aina yhtä lannistava tosikko?
[/quote]
Häh? No on. Aina on ollut. Mutta miten tämä, etten muista mikä oli lempibiisi 20v sitten tekee musta lannistavan tosikon? :D
Craig David ja Fill me in. Vieläkin tykkään...
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:20"]Miten ihmeessä sellaisen voi muistaa?? Ymmärrän, jos siitä on vasta joku pari vuotta aikaa, mutta en mä millään muista, kun ikää on nyt 34v. Tai ehkä mulla ei vaan ollut mitään tiettyä lempibiisiä silloin... [/quote] Tämä ketju varmaan taas olikin sunlaisillesi. Piti kertomaan sun tulla. Itsellä oli Wonderful life (1990).
[/quote]
Joo sori. Ihmetytti vain miten voitte muistaa niin hyvin.
No useimmat muistanee hyvin siitä että 15vuotiaan ikä yhdistyy esim riparikesään. Useimmilla on muistoja riparikesästä, sitä kautta muistaa silloin mieluisia olleet biisitkin. Tai jos muuten keksii jonkin tapahtuman tmv. tonikäsenä ja siitä muistaa mitä tuli kuunneltua erityisen paljon.
Varmaan Naikkareita kuuntelin silloin. :D
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:08"]En muista että olisi ollut lempibiisiä. Bändeistä luukutin lähinnä kahta, Rammstein ja Pain. Rammsteinilta Rosenrot ja Painilta Bye/die soi kyllä muistaakseni paljon
[/quote]
Minäkin hakkasin rammsteinia :D Haifisch oli mun lemppari:)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:08"]En muista että olisi ollut lempibiisiä. Bändeistä luukutin lähinnä kahta, Rammstein ja Pain. Rammsteinilta Rosenrot ja Painilta Bye/die soi kyllä muistaakseni paljon
[/quote]
Minäkin hakkasin rammsteinia :D Haifisch oli mun lemppari:)
[/quote]
Vaikkei tuosta tosiaan ole kuin pari vuotta
Foo Fighterssejen Learn to Fly, CMX:n Vainajala ja Manic Street Preacherssejen If You Tolerate This Your Children Will Be Next.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:27"]
No useimmat muistanee hyvin siitä että 15vuotiaan ikä yhdistyy esim riparikesään. Useimmilla on muistoja riparikesästä, sitä kautta muistaa silloin mieluisia olleet biisitkin. Tai jos muuten keksii jonkin tapahtuman tmv. tonikäsenä ja siitä muistaa mitä tuli kuunneltua erityisen paljon.
[/quote]
Kyllä mäkin muistan, mitä bändejä kuuntelin paljon, mutta ei mikään yksi biisi pomppaa sieltä erityisesti lempibiisinä mieleen. Ehkä sitä ei sitten ollut. Tai sitten se vaihtui niin nopeasti, että niitä on niin monta, ettei osaa eritellä.
Akcent - Kylie :D