Mikä oli lempibiisisi kun olin 15-vuotias?
Minun oli Alphavillen Forever young. Sopi silloiseen elämäntilanteeseen ja sen myötä oli ihana fiilistellä mp3-soitin mukana elämänkuohuissa.
Kommentit (67)
No en minäkään mitään yksittäistä biisiä osaa sanoa enkä ole silti mikään latistaja.Pidin Abbasta ja Baccarasta,tom Jonesista ym.Nekin oli oikeasti kai noin kymmenen vuotta mua vanhempien juttuja,jotkut piti Alice Goberista ym.joita en voinut sietää...ja se yhden kreikkalaisen möhkön piipittävä ääni.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 07:00"]
John Lennon - Imagine. Olin juuri täyttänyt 15, kun Lennon ammuttiin, ja Beatles ja Lennonin soolotuotanto oli tullut tärkeäksi minulle saman vuoden kesällä, kun "löysin" heidän musiikkinsa. Oli se sellainen täräys se murha, että 34 vuotta myöhemminkin sen muistan elävästi. Siinä vietiin nuorelta tytöltä usko ihmisyyteen vähäksi aikaa...
[/quote]
Olin tulossa kirjoittamaan lähes samansisältöisen viestin, mutta ehdit ensin. <3
Sting-Fields of gold
Ihme että muistin.Ikää nyt 35.
Robinin Frontside Ollieta tuli kuunneltua paljon :D Vaikka ei se mun suosikkibiisi ollutkaan niin ihan ok silti.
Kuuntelin Apulantaa! TIETENKIN ! Ja koko Kolme albumi on vastaus! Paha Paha asia ja Kilpikonna jos on pakko valita. Terveisiä sille tätille joka vittuili että tuollainen Apulanta tulee kaikilla unohtumaan alle vuodessa !!!!