Mikä oli lempibiisisi kun olin 15-vuotias?
Minun oli Alphavillen Forever young. Sopi silloiseen elämäntilanteeseen ja sen myötä oli ihana fiilistellä mp3-soitin mukana elämänkuohuissa.
Kommentit (67)
Guns and Roses -ain't it fun. Aikaa tästä on 2 vuotta.
Nightwishin Ghost Love Score.
On edelleen yksi lempikappaleistani.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:59"]En yhtään muista esittäjää, mutta biisin nimi oli Wonderchild. Muistan sen laulajan äänen ja kaikki, ihmettelen vaan miksi ikinä siitä tykkäsin.
[/quote]
Mulla oli sama :D
Led Zeppelinin Black dog!
Se kolahti todella.
Husky Rescue - My World ja The Dresden Dolls - Half Jack
No tän mä muistan, silloin oltiin luokan kanssa ulkomailla luokkaretkellä ja koko matkan kuuntelin vanhasta mp3 soittimesta the kooks- naive biisiä joka oli sillon just ilmestyny. On tuostakin aikaa, huh!
Joku Edith Piafin biisi, tai Mireille Mathieun, olin silloin hirveän innostunut ranskan kielestä.
Kismett
Cranberries: Zombie ja Garbage: Stupid Girl
John Lennon - Imagine. Olin juuri täyttänyt 15, kun Lennon ammuttiin, ja Beatles ja Lennonin soolotuotanto oli tullut tärkeäksi minulle saman vuoden kesällä, kun "löysin" heidän musiikkinsa. Oli se sellainen täräys se murha, että 34 vuotta myöhemminkin sen muistan elävästi. Siinä vietiin nuorelta tytöltä usko ihmisyyteen vähäksi aikaa...
Mory Kanten Yeke Yeke
Sait'n'Pepa Push it
Minä vuonna siis oli 15? :)
Ysärihittejä! Livin la vida loca, Mambo no one, I dont want to miss a thing, Genie in a bottle, I want it that way, No Scrubs, Unpretty, Pretty fly for a white guy, Frozen, Spice up your life, Truly madly deeply, The way... Siltä ajalta oli parhaimmat hitit, vuosi -99 tienoilta. Ei pidä myöskään unohtaa Alexian Summer is Crazy -biisiä (1996). ;) Silloin elin nuoruuteni. :)
En aivan muista kun siitä on niin kauan. Jotain kasarihittejä varmaan. Tai eppu normaalia.
Sanotaan eppu normaali - vuosi 85
REM losing my religion
Sitähän on tutkittukin, että useimmilla noin 15 v kuunneltu musiikki jättää suurimman jäljen, niitä on sitten keski-ikäisenä iva muistella.
Ratsia: Ne ei haluu kuunnella