Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi vuosi-uusi kroppa?

Vierailija
02.01.2015 |

Eli ekana päivänä lähti käyntiin! Paino tänä aamuna 66 ja pituus 172. Rasvaprossa tarkoitus tiputtaa 16.9% siihen, että vatsalihakset näkyisivät. Haluan kerran elämässä nähdä, miltä se näyttää,vaikka tämä tila on mulle jatkuvana mahdoton :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Millä menetelmällä aiot päästä tavoitteeseen?

Vierailija
2/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas :) olen sitäkin joskus suunnitellut, mutta mielummin elän tällä hetkellä.
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:30"]Tsemppiä. Millä menetelmällä aiot päästä tavoitteeseen?
[/quote]

Treenaan kahdesti päivässä kuten aina ja syön terveellisesti kuten aina! Vaihdan vain annoskoot hiukan pienemmiksi :)

Vierailija
4/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä 25 vuotiaana olinkin tuollainen, kaikki vatsapalikat näkyi. Ei se niin hääviä ollut loppupeleissä. En jäänyt kaipaamaan, mutta kokeile ihmeessä itse. Minä sain sen aikaan käymällä 6 kertaa viikossa kuntosalilla ja miettimällä jokaisen kalorin mitä suuhuni laitoin. Söin silti järkevästi, mutta yhtään herkkua ei tainnut vuoden aikana suuhun eksyä. Eikä mitään illan sohvanaposteluja, olisi se nyt sittne llut mitän tahansa, ruoka-ajat. Tylsä elämä :D

Vierailija
5/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:34"]MInä 25 vuotiaana olinkin tuollainen, kaikki vatsapalikat näkyi. Ei se niin hääviä ollut loppupeleissä. En jäänyt kaipaamaan, mutta kokeile ihmeessä itse. Minä sain sen aikaan käymällä 6 kertaa viikossa kuntosalilla ja miettimällä jokaisen kalorin mitä suuhuni laitoin. Söin silti järkevästi, mutta yhtään herkkua ei tainnut vuoden aikana suuhun eksyä. Eikä mitään illan sohvanaposteluja, olisi se nyt sittne llut mitän tahansa, ruoka-ajat. Tylsä elämä :D
[/quote]

Syön jo valmiiksi siten etten syö mitään herkkuja, en ketsuppia tai piilosokereita tai nopeita hiilareita. Se on mulle ikäänkuin elämäntapa, vaikka kuulostaakin tylsältä :D Tottakai tulee olemaan kuivaa ja ei niin ihmeellistä, mutta on vaan sellainen fiilis, että tietääpähän sitten itse miksei niitä koko ajan kannata tavoitella! :)

Vierailija
6/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kujeet.

Mulla kiinteytys edessä, todellakin uusi vuosi uusi kroppa. Laihtua ei tarvi, mielelllään ei, nyt 55kg 168cm. Painoa vaikka ennemmin lisää (lihaksena). Muodot kohdillaan (tiimalasivartalo) mutta vailla ryhtiä...no yläpäälle ei paljon tehtävissä muuta kuin hyvät rintsikat mautta pepputreeni auttaa toiseen vaivaan.  Ja lisäksi, aion opetella oleen aina ryhdikäs. Olen vähän ujo ja aina piilottelen vartaloani huono ryhdin taakse.

Punttisalilla ja hiihdolla aion saada asiat kuntoon.

Vierailija
7/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:36"]Samat kujeet.

Mulla kiinteytys edessä, todellakin uusi vuosi uusi kroppa. Laihtua ei tarvi, mielelllään ei, nyt 55kg 168cm. Painoa vaikka ennemmin lisää (lihaksena). Muodot kohdillaan (tiimalasivartalo) mutta vailla ryhtiä...no yläpäälle ei paljon tehtävissä muuta kuin hyvät rintsikat mautta pepputreeni auttaa toiseen vaivaan.  Ja lisäksi, aion opetella oleen aina ryhdikäs. Olen vähän ujo ja aina piilottelen vartaloani huono ryhdin taakse.

Punttisalilla ja hiihdolla aion saada asiat kuntoon.
[/quote]

Kuulostaa mahtavalta! :) Isot isot tsempit sinne!
ap

Vierailija
8/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tavoitteena "uusi vartalo" mutta ei niin kovat tavoitteet :D -5 kg tai mahdollisesti enempi. Ja tosiaan paino nyt n.70kg ja pituutta 173cm. Mut pikkuhiljaa :)

Vierailija
9/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:41"]Minullakin on tavoitteena "uusi vartalo" mutta ei niin kovat tavoitteet :D -5 kg tai mahdollisesti enempi. Ja tosiaan paino nyt n.70kg ja pituutta 173cm. Mut pikkuhiljaa :)
[/quote]

Hei vitsi!! Sulla on tasan samat mitat kuin täällä viime vuoden alussa! :D (pituus heittää tosin ;) ). Pudotin myös viisi kiloa kesällä ja nyt ollaan tässä! Hyvä päätös oli itsetunnolle ja fiilikselle :) TSEMPPIÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi