Kenellä muulla raskausarpia vaikkei ole synnyttänyt?
Kommentit (23)
Mulle tuli teininä rintoihin ja lanteille. Ovat vaalentuneet eivätkä ole kovin laajalla.
Mikäs ihme tuo on? "Raskausarpia" tulee muillekin, jos lihoo nopeasti eikä nahka veny samaan tahtiin. Miehillekin. Minulle tuli jo teini-iässä. Myöhemmin olen laihtunut ja kun olin raskaana ei minulle tullut yhtään (uutta) arpea. :D
Minulla ei ole ainuttakaan ja kolme lasta synnyttänyt :). Voitin tässä lotossa :).
Sisäreidet täynnä ja mun miehelläkin on tosi paljon arpia lihomisen seurauksena :/
Kyllä on , rankan dieetin jälkeen .
T:Mies
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:27"]
Minulla ei ole ainuttakaan ja kolme lasta synnyttänyt :). Voitin tässä lotossa :).
[/quote]
Luitko otsikon? Vai valuiko aivot istukan mukana viemäriin? :O
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:27"]
[/quote]
Luitko otsikon? Vai valuiko aivot istukan mukana viemäriin? :O
[/quote]
Kateus vie kalatkin vedestä :). Harmittaako?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:25"]Mikäs ihme tuo on? "Raskausarpia" tulee muillekin, jos lihoo nopeasti eikä nahka veny samaan tahtiin. Miehillekin. Minulle tuli jo teini-iässä. Myöhemmin olen laihtunut ja kun olin raskaana ei minulle tullut yhtään (uutta) arpea. :D
[/quote]
Koska nimi on harhaan johtava. Raskausarpia ei tule vain raskaudesta vaan ihan yleisesti ihon venymisestä, venymisarpi taas kuulostaisi tyhmälle.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:27"] Minulla ei ole ainuttakaan ja kolme lasta synnyttänyt :). Voitin tässä lotossa :). [/quote] Luitko otsikon? Vai valuiko aivot istukan mukana viemäriin? :O [/quote] Kateus vie kalatkin vedestä :). Harmittaako?
[/quote]
Ei harmita, sillä olet sisäisesti ruma ja luulet muiden olevan kateellisia itsellesi... :) Opettele lukemaan, kultaseni.
Minulla vatsassa, rinnoissa ja reisissä. Enkä siis ole synnyttänyt:( onneksi jo vaaleita, mun bikinit päällä minua ei ole kukaan nähnyt julkisella paikalla.
Mulle tuli kun venähdin äkkiä pituutta teini-iässä.
Joo, reisissä on kasvupyrähdyksen jäljiltä. Onneksi ovat jo vaalenneet eivätkä ole muutenkaan hirveän silmiinpistävät.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:36"]Minulla vatsassa, rinnoissa ja reisissä. Enkä siis ole synnyttänyt:( onneksi jo vaaleita, mun bikinit päällä minua ei ole kukaan nähnyt julkisella paikalla.
[/quote]
Mut eikä mun :)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:27"] Minulla ei ole ainuttakaan ja kolme lasta synnyttänyt :). Voitin tässä lotossa :). [/quote] Luitko otsikon? Vai valuiko aivot istukan mukana viemäriin? :O [/quote] Kateus vie kalatkin vedestä :). Harmittaako?
[/quote]
Ei harmita, sillä olet sisäisesti ruma ja luulet muiden olevan kateellisia itsellesi... :) Opettele lukemaan, kultaseni.
[/quote]
Taisi olla sinulle arka aihe :). Ymmärrän sua hani :).
Mun miehelläkin on, käsivarsissa.
Kasvupyrähdykssä tuli, nyt jo vaalenntineet ihonvärisiksi, näkyvät silti hieman, etenkin rinnoissa.
Minulla ei ole vaikka olen synnyttänyt, mutta miehellä on polvissa eli ei ole lihonut vaan jalat kasvaneet pituutta, kertoo aina miten hirveitä kasvukipuja oli.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:31"]
[/quote]
[/quote]
Nallekarkit ei vaan aina mene tasan. Kyllä ne arvet joskus haalenee. Koita kestää.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:31"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:27"] Minulla ei ole ainuttakaan ja kolme lasta synnyttänyt :). Voitin tässä lotossa :). [/quote] Luitko otsikon? Vai valuiko aivot istukan mukana viemäriin? :O [/quote] Kateus vie kalatkin vedestä :). Harmittaako? [/quote] Ei harmita, sillä olet sisäisesti ruma ja luulet muiden olevan kateellisia itsellesi... :) Opettele lukemaan, kultaseni. [/quote] Taisi olla sinulle arka aihe :). Ymmärrän sua hani :).
[/quote]
Korkki kiinni ja nukkumaan! Jaksat huomenna puuhata lastesi kanssa :) Kiva että sulla ei ole venymäarpia, jotain positiivista sinussakin:)
Täälä! Tuli teini iäs