Miten saada hiuksista kiiltävät?
Hiukseni ovat hennot ja ohuet. Miten saada niistä kiiltävät ja hyvinvoivan näköiset. Sellaiset kuin rikkailla ja tyylikkäillä voi nähdä ta kuvitella olevan
Kommentit (5)
Syö hyvin niin hiukset kasvavat paremmin. Syö myös biotiinia säännöllisesti. Hiusten hyvinvointi alkaa sisältä, se mitä tekee itse hiuksille on vain "parantelua". Voit kyllä myös levittää esim kookosöljyä hiuksiin kerran viikossa ihan kunnolla ja anna vaikuttaa noin puoli tuntia ennen hiusten pesua. Suomalaisilla vain tuppaa olemaan hento hiuslaatu, joten mulla on auttanut perus rullien käyttö (ei lämpimät ettei tuhoa hiusta) antamaan kohotusta juureen.
Aivan ensimmäiseksi jätä muotoilutuotteiden käyttö minimiin. Vain juhlaan tms. Kuluttaa hiusta todella paljon. Yritä olla värjäämättä. Käytä sävyttäviä hoitoaineita.
Lutraa hoitoaineilla ja hiuksiin jätettävillä hoitoaineilla (ei päänahkaan). Kuivaan tukkaan hiusöljyä.
Tärkeää: Älä käytä hiustenkuivaajaa!
Itse en tiedä miten tuuheutta saisi hiuksiin ( ainakin minun mielestä julkiksilla näyttää olevan paksut hiukset ) koska itselläni on paksut hiukset mutta kiiltoa saa tehohoidoilla ja hiusnaamiolla ja kannattaa kokeilla onko hiuksesi kuivat, sekin vaikuttaa onko ne kiiltävät vai ei( kosteuttavat suihkeet auttavat tähän )
Osta kiiltosuihketta.