Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada hiuksista kiiltävät?

Vierailija
02.01.2015 |

Hiukseni ovat hennot ja ohuet. Miten saada niistä kiiltävät ja hyvinvoivan näköiset. Sellaiset kuin rikkailla ja tyylikkäillä voi nähdä ta kuvitella olevan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kiiltosuihketta.

Vierailija
2/5 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö hyvin niin hiukset kasvavat paremmin. Syö myös biotiinia säännöllisesti. Hiusten hyvinvointi alkaa sisältä, se mitä tekee itse hiuksille on vain "parantelua". Voit kyllä myös levittää esim kookosöljyä hiuksiin kerran viikossa ihan kunnolla ja anna vaikuttaa noin puoli tuntia ennen hiusten pesua. Suomalaisilla vain tuppaa olemaan hento hiuslaatu, joten mulla on auttanut perus rullien käyttö (ei lämpimät ettei tuhoa hiusta) antamaan kohotusta juureen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ensimmäiseksi jätä muotoilutuotteiden käyttö minimiin. Vain juhlaan tms. Kuluttaa hiusta todella paljon. Yritä olla värjäämättä. Käytä sävyttäviä hoitoaineita.

Lutraa hoitoaineilla ja hiuksiin jätettävillä hoitoaineilla (ei päänahkaan). Kuivaan tukkaan hiusöljyä.

Vierailija
4/5 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää: Älä käytä hiustenkuivaajaa!

Vierailija
5/5 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tiedä miten tuuheutta saisi hiuksiin ( ainakin minun mielestä julkiksilla näyttää olevan paksut hiukset ) koska itselläni on paksut hiukset mutta kiiltoa saa tehohoidoilla ja hiusnaamiolla ja kannattaa kokeilla onko hiuksesi kuivat, sekin vaikuttaa onko ne kiiltävät vai ei( kosteuttavat suihkeet auttavat tähän )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme