Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TVOF - "Mä voisin olla vaikka jonkun YK:n järjestön keulakuva..!"

Vierailija
02.01.2015 |

AAAAAAHHHAHHAAHHAAHAHAHHAHAAA....!!!!! XD Ei voi olla totta!! Miten voi joku olla noin pahasti irtaantunu reaalimaailmasta...!! Poliittisen historian opiskelija tottakai joo..! =D

Hyvin meni, hienosti sä laulat! Jatka ny kumminkin vielä sitä opiskelua...

Ja sit vielä se homppeli-posse siellä takahuoneessa hyppii tasajalkaa ja taputtaa kätösiään.. Ou mai gaad!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se vähän hassu, mutta jos kasvaa vielä muutaman vuoden niin ehkä se siitä..

Vierailija
2/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama nauratti minua, mutta ehkä parikymppisenä pitää vielä olla vähän epärealistinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko oikeasti olla yliopisto-opiskelija? Ei nyt vaikuttanut penaalin terävimmältä kynältä...anteeksi nyt vaan.

Vierailija
4/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sitä jokaisella haaveita olla hahha :)

Vierailija
5/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyllä törkeitä. Tämähän ei tarkoittanut vielä mitään. Hänestä voi vielä tulla niin suuri kuin hän itse tahtoo! Ette varmaan itse ole toteuttaneet omia unelmia nuorena kun ootte noin katkeria.

Vierailija
6/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sitä tiedä mihin itse kukin elämässä päätyy. Haaveileehan moni suomalainen julkisesti lottomiljonääriksi pääsystä, vaikka todennäköisempää olisi varmaan päästä yk:n ylempiin virkamiestehtäviin.

Vierailija
7/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää tvof ollut aiemmin ihan oikea laulukilpailu..? Nythän tää on menny tällaseksi ilkeilyksi, kun ne näyttää noita poloisia joilla ei ole mitään käsitystä itsestään ja lauluäänestään...

Se Idols oli samanlainen formaatti, jossa naureskeltiin niille reppanoille ja nyt näköjään tääkin ohjelma.

Vierailija
8/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:36"]AAAAAAHHHAHHAAHHAAHAHAHHAHAAA....!!!!! XD Ei voi olla totta!! Miten voi joku olla noin pahasti irtaantunu reaalimaailmasta...!! Poliittisen historian opiskelija tottakai joo..! =D

Hyvin meni, hienosti sä laulat! Jatka ny kumminkin vielä sitä opiskelua...

Ja sit vielä se homppeli-posse siellä takahuoneessa hyppii tasajalkaa ja taputtaa kätösiään.. Ou mai gaad!
[/quote] Eivät ehkä YK:ssa ottaisi vakavasti luxushuoran näköistä eukkoa.

Vierailija
10/10 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset