Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-matchin outo käytös

27.10.2021 |

Onko teillä kokemusta vastaavasta:

Viime viikolla matchasin Tinderissä 36-vuotiaan miehen kanssa, jolla oli melko niukasti tekstiä profiilissaan. Mies sitten aloitti keskustelun ja siinä viestiteltiin. Kysyin häneltä, että onko hänellä omia lapsia, johon hän vastasi, että hänellä 60km päässä ex-vaimon kanssa asustavat 4- ja 7-vuotiaat lapset, jotka ovat hänen luonaan joka toinen vk loppu. Sitten hän kysyi, että onko minulle ongelma, että hänellä on lapsia, johon vastasin rehellisesti ja neutraalisti, että etsin ensisijaisesti miestä, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia. Tällä tarkoitin siis sitä, että minua ei häiritse, jos vaikka nelikymppiselle miehellä on vaikka 17-vuotias omillaan asuva lapsi. Tähän mies kirjoitti jotain, että voidaanhan me silti tutustua jne. Sitten hän pyysi minulta puhelinnumeroa, johon vastasin, että eihän meidän tarvitse vaihtaa vielä numeroita, kun kyllähän me voidaan täällä Tinderissäkin viestitellä. Olen siis sitä mieltä, etten halua vaihtaa puhelinnumeroita jonkun random Tinder-miehen kanssa varsinkin kun ei olla vielä edes tavattu.

No, tänään sitten huomasin, että tätä miestä eikä viestiketjua enää löytynyt matcheistä. Sitten kun avasin Tinder Goldissa kohdan, jossa näen miehet, jotka ovat tykänneen minun profiilistani, löytyi tämä mies sieltä! Siis vaikutti siltä, että hän on ensin poistanut minut matcheistaan ja sitten uudestaan tykännyt profiilistani?! Mikäs järki tässä nyt on? Ilmeisesti mies loukkaantui siitä, kun en heti halunnut sopia hänen kanssaan tapaamista, ja poisti matchin, mutta miksi hän olisi heti uudestaan tykännyt profiilistani?

Ja kaiken lisäksi, olin tälle miehelle aiemmin kirjoittanut, että sinun kannattaisi kirjoittaa profiilisi esittelytekstin, että sinulla on 4- ja 7-vuotiaat lapset, kun se on tärkeä tieto naisille. Tähän hän vastasi, että ”pitääpä lisätä se sinne”. Kuitenkin, kun nyt katsoin uudestaan hänen profiiliaan, ei siellä ollut mitään mainintaa lapsista. Vähän vaan herää epäilys, että eikö hän tarkoituksella halua mainita , että on melko nuoria lapsia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi olla hyvän näköinen kun kiakki tämä vaiva yhden munan tähden. Naisenkin kantsii kirjottaa profiiliin kyylä. Moni ei halua psykopaatin oloista naista.

Vierailija
22/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, että miehellä on nuoria lapsia? Tuskin mies heitä ottaa mukaansa kuuntelemaan panemista.

Kun lapset on pieniä, perhe pysyy yhdessä epäitsekkäistä syistä. Tuola ei sais kulkea eronneita pienten lasten viikonloppuisiä. Harvoin käy toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä juttu eteni?

24/27 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä juttu eteni?

Miten niin? Johan minä aloitusviestissäni kerroin, mitä tapahtui.

En ole matchannut miestä uudestaan, vaikka näen kyllä, että hän on tykännyt minun profiilistani.

Kuulostaa minusta aika epätoivoiselta mieheltä, jos tosiaan hänen pitää sulkea ja avata profiili uudelleen, jotta näkyvyys naisille olisi parempi. En minä ainakaan jaksaisi sellaista kikkailua.

Ap

Vierailija
25/27 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ukon ja tinder akan matchitaistelut ja oudot käytökset, osa XIV

Vierailija
26/27 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille tyypillistä lieroilua.

Vierailija
27/27 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoroviikko-isät haluavat "keskittyä täysillä" lapsiinsa lapsiviikoilla ja seurustella kanssasi lapsivapailla viikoilla. Isin mielestä ei ole mikään ongelma, että naisystävä jätetään piippuhyllylle istumaan ja odottamaan lapsiviikoilla ja sitten taas olisi seksiä tarjolla, kun lapset lähtevät äidilleen. 

Tiedätkö, että aika usein naisten deittiprofiileissa korostetaan miten lapset ovat prioriteetti ykkönen ja seuraa haetaan lapsettomille viikoille.

Koetko, että tämä tapa on väärin ja riippuuko tavan oikeellisuus ihmisen sukupuolesta?

Kysymys on tavoitteidensa ja aikomustensa esilletuonnin avoimuudesta ja rehellisyydestä.