Tinder-matchin outo käytös
Onko teillä kokemusta vastaavasta:
Viime viikolla matchasin Tinderissä 36-vuotiaan miehen kanssa, jolla oli melko niukasti tekstiä profiilissaan. Mies sitten aloitti keskustelun ja siinä viestiteltiin. Kysyin häneltä, että onko hänellä omia lapsia, johon hän vastasi, että hänellä 60km päässä ex-vaimon kanssa asustavat 4- ja 7-vuotiaat lapset, jotka ovat hänen luonaan joka toinen vk loppu. Sitten hän kysyi, että onko minulle ongelma, että hänellä on lapsia, johon vastasin rehellisesti ja neutraalisti, että etsin ensisijaisesti miestä, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia. Tällä tarkoitin siis sitä, että minua ei häiritse, jos vaikka nelikymppiselle miehellä on vaikka 17-vuotias omillaan asuva lapsi. Tähän mies kirjoitti jotain, että voidaanhan me silti tutustua jne. Sitten hän pyysi minulta puhelinnumeroa, johon vastasin, että eihän meidän tarvitse vaihtaa vielä numeroita, kun kyllähän me voidaan täällä Tinderissäkin viestitellä. Olen siis sitä mieltä, etten halua vaihtaa puhelinnumeroita jonkun random Tinder-miehen kanssa varsinkin kun ei olla vielä edes tavattu.
No, tänään sitten huomasin, että tätä miestä eikä viestiketjua enää löytynyt matcheistä. Sitten kun avasin Tinder Goldissa kohdan, jossa näen miehet, jotka ovat tykänneen minun profiilistani, löytyi tämä mies sieltä! Siis vaikutti siltä, että hän on ensin poistanut minut matcheistaan ja sitten uudestaan tykännyt profiilistani?! Mikäs järki tässä nyt on? Ilmeisesti mies loukkaantui siitä, kun en heti halunnut sopia hänen kanssaan tapaamista, ja poisti matchin, mutta miksi hän olisi heti uudestaan tykännyt profiilistani?
Ja kaiken lisäksi, olin tälle miehelle aiemmin kirjoittanut, että sinun kannattaisi kirjoittaa profiilisi esittelytekstin, että sinulla on 4- ja 7-vuotiaat lapset, kun se on tärkeä tieto naisille. Tähän hän vastasi, että ”pitääpä lisätä se sinne”. Kuitenkin, kun nyt katsoin uudestaan hänen profiiliaan, ei siellä ollut mitään mainintaa lapsista. Vähän vaan herää epäilys, että eikö hän tarkoituksella halua mainita , että on melko nuoria lapsia.
Kommentit (27)
Mitäs outoa tuossa on, noin ne miehet käyttäytyy.
Semmoinen mies jolla on pieniä lapsia joita tapaa harvakseltaan on mulle ehdoton turn off.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? En ymmärrä, mikä,logiikka siinä on, että mies poistaa matchin ja seuraavana päivänä tykkää uudestaan saman naisen profiilista? Mä en ainakaan ala mitään pelejä pelata.
Epärehellinen, unohda tuo ukko! Sille on varmasti syynsä että tuollainen 'isukki' on ulkoistettu perheestään 😁
En tunne tota Tinder goldia, mutta jääkö siitä hänelle jokin muistijälki, tyyliin "juttu ei edennyt, mutta pidänpä tän naisen nimen tässä muistissa kuitenkin syystä x".
Muilta osin, vaikuttaa mieheltä, joka hakee monenlaista seuraa. Eli "vaimomatskuille" voi avautua lapsista, mutta ei halua profiilillaan karkottaa mahdollisia yhden illan ihmeitä.
Jos nyt viatonta selitystä etsitään, niin onhan se teoriassa voinut poistaa matchin vahingossa tai sitten Tinder on seonnut ja on joutunut tekemään uuden profiilin. Todennäköisesti kuitenkin oikeasti poistanut matchin ja tullut sitten vaan toisiin aatoksiin.
No mitäpä luulet sieltä Tinderistä löytäväsi?
Kristiina xx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? En ymmärrä, mikä,logiikka siinä on, että mies poistaa matchin ja seuraavana päivänä tykkää uudestaan saman naisen profiilista? Mä en ainakaan ala mitään pelejä pelata.
Tai hän näkyy tykkäyksissäsi edelleen. Ei sinun profiili tule hänelle uudelleen tarjolle matchin poistamisen jälkeen ellei luo uudestaan koko profiilia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa oli erityisen miehinen tapa käyttäytyä? Ei kaikkien naistenkaan profiileissa ole tietoa lapsista tai lasten ikää. Osa naisistakin ehdottanut pian puhelinnumeroiden vaihtamista, kun Tinder niin hankala käyttää. Toki osa numeronvaihtoa ehdottavista on luultavasti huijareita.
Mitä väliä kun ethän sä oo kiinnostunu siitä? Vaivaatko tällä asialla oikeesti päätäs??
Kannattaa aina muistaa miesten kanssa asioidessaan, että monet ovat valmiita sanomaan ja venkuloimaan melkein mitä vaan, jos on vielä heikkokin toive siitä, että naiselta herahtaisi. Kokemukseni mukaan miehelle ei ole mikään ongelma sanoa esim ettei lapset häiritse mahdollista suhdetta, koska näkee niitä vain joka toinen viikonloppu ja sitten seuraavassa lauseessa kertoa, että lapset tulevat aina ensimmäisenä ja ovat hänelle maailman tärkeimpiä.
Vuoroviikko-isät haluavat "keskittyä täysillä" lapsiinsa lapsiviikoilla ja seurustella kanssasi lapsivapailla viikoilla. Isin mielestä ei ole mikään ongelma, että naisystävä jätetään piippuhyllylle istumaan ja odottamaan lapsiviikoilla ja sitten taas olisi seksiä tarjolla, kun lapset lähtevät äidilleen.
Olen omalta kohdaltani todennut, etten todellakaan ala yhtään millekään miesten kanssa, joilla on alaikäisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vuoroviikko-isät haluavat "keskittyä täysillä" lapsiinsa lapsiviikoilla ja seurustella kanssasi lapsivapailla viikoilla. Isin mielestä ei ole mikään ongelma, että naisystävä jätetään piippuhyllylle istumaan ja odottamaan lapsiviikoilla ja sitten taas olisi seksiä tarjolla, kun lapset lähtevät äidilleen.
Tiedätkö, että aika usein naisten deittiprofiileissa korostetaan miten lapset ovat prioriteetti ykkönen ja seuraa haetaan lapsettomille viikoille. Koetko, että tämä tapa on väärin ja riippuuko tavan oikeellisuus ihmisen sukupuolesta?
Joskus Tinder on mulla seonnut niin, että matchia ei enää näkynyt. Sitten hän laittoikin viestiä, ja match palasi näkyviin.
Ainakin miehellä on toimiva benis. Raskaudu.
Mitä väliä sillä on, että miehellä on nuoria lapsia? Tuskin mies heitä ottaa mukaansa kuuntelemaan panemista.
Ei tämä välttämättä liity sinuun mitenkään. Monet miehet poistaa profiilin vähän väliä ja lataa uudestaan, joska sillä tavalla saa alussa isomman buustin naisten profiileja näkyville, kun on ns. fresh profiili. Tämä on ihan toimintapa joillain miehillä.
Eli ei välttämättä ole tarkoituksella juuri sinua poistanut, vaan on poistanut koko profiilin. Ja sitten ladannut uudestaan toivossa että tulee lisää tarjontaa, ja samalla koittanut uudelleenmatchata myös vanhat matchit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, että miehellä on nuoria lapsia? Tuskin mies heitä ottaa mukaansa kuuntelemaan panemista.
Itse kartan naisia, joilla on pieniä lapsia paristakin syystä. Ensimmäinen on, että jos suhde etenee niin en ole kiinnostunut sekaantumaan alle kouluikäisten tai alakoululaisten elämään. Toisekseen mahdollisuus yhteenmuuttoon on sitä kauempana, että mitä nuorempia lapsia jommallakummalla osapuolella on. Omien lasteni ikään en voi vaikuttaa, seurustelukumppanin lasten ikään voin vaikuttaa. En tiedä haluanko koskaan asua enää kenenkään kanssa yhdessä, mutta sen tiedän ette ole kiinnostunut uusioperheasumisesta.
Lisättäköön vielä, että toivon siis ensisijaisesti tapaavani miehen, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia, mutta jos en sellaista miestä löydä, niin sitten alan katsoa myös pienten lasten isiä, vaikka ei siitä mitään vakavaa suhdetta tulisikaan, koska minua ei kiinnosta mikään uusioperhehulinat tai edes tutustua joihinkin miehen lapsiin.