★★ Saisinko apua sitten näin? ★★
vaikka minä sen tapailun lopetinkin sanomalla, etten taida jaksaa tällaista enää, niin tietty minuun sattuu ihan älyttömästi kaikki muistot ja se, että koin tämän ihmisen olevan niin minua varten, mutta en "saanutkaan" häntä. Uskon nyt kyllä että syy on ihan oikeasti surussa, ei minun luonteessani eikä ulkonäössäni. Kyllä hän olisi nyt voinut jo sanoa totuuden, koska emme tule enää toisiamme näkemään.
...vai tulemmeko...? Minusta tuntuu, että kyllä... En halua mielenosoituksellisesti katkaista välejä ja sitten joka ilta itkeä sängyssä, kun haluaisin vain ottaa yhteyttä mutten "voi" enää. Kaveri en pysty olla, koska tuntuisi liian pahalta vaihtaa pussailut ja söpöily platoniseen kaveruuteen. MUTTA EN TAHDO MENETTÄÄ TÄTÄ IHMISTÄ KOKONAAN, KOSKA TÄSSÄ ON POTENTIAALIA. Ajoitus on väärä, mutta muuten...
Eli mitä hittoa teen? YLEENSÄ KYLLÄ ratkaisen ongelmat ihan itse mutta tämä tilanne on kinkkisempi. Kun ei halua menettää, mutta ei kykene kaveruuteenkaan...
Vai pitäisikö sittenkin? Sitten varmaan tämä vetovoima joka ennenkin meitä yhdisti niin hoitaisi asiat ja päätyisimme ehkä taas pussailemaan kuten ennen vanhaan :) Ja sitten joku kaunis päivä sanoisimme, että "eiköhän tää jo seurustelua oo... :)" hihhii!!!!
Niin eli mitä nyt sanon hänelle? Olisiko ehkä kuitenkin parempi olla kavereita keskenämme, jotta huomaisimme ettemme kuitenkaan pysty pitämään näppejämme erossa toisistamme? Vai pilaisiko kaveruus kaiken?
Minä en koskaan ole ex-poikaystävien enkä ex-säätöjen kaveri, en koskaan. Käsittelen asiat ja jätän entiset menneisyyteen. Siksi en tiedä, mitä tekisin nyt. Kiitos avusta, älkää vittuilko hirveästi! :-)
Älkää jooko haukkuko minua lapselliseksi. :-) Kuulostaahan tällainen vatvominen tosi typerältä, mutta kun ihan oikeasti en nyt osaa itse tehdä oikeita ratkaisuja toisin kuin yleensä :-) En voi vedota kusipäisyyteenkään, koska mies on oikeasti aika kultainen... Ajatus hänen menettämisestään sattuu ja sattuisi varmaan vuoden päivät, tai ehkä jopa aina. En ole kuitenkaan velvoitettu kuuntelemaan ämmittelyä sun muuta sellaista, joten jos pysyttäisi asialinjalla kuitenkin :-) Minä en ole ilkeä ihminen, minä vain tykästyin ns. turhaan ja minua sattui. Ja sattuu. Minä en tiennyt mihin ryhdyin, hän taas tiesi tilanteensa täysin. Älkää siis viitsikö ilkeillä, se ei ole mukavaa. :-)
Kommentit (53)
Laita sen pojan numero niin infoan sitä että kävi hyvä tsägä kun pääsi susta eroon ja että kannattaisi ehkä miettiä lähestymiskieltoa kun et vaikuta todellakaan terveeltä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:50"]Laita sen pojan numero niin infoan sitä että kävi hyvä tsägä kun pääsi susta eroon ja että kannattaisi ehkä miettiä lähestymiskieltoa kun et vaikuta todellakaan terveeltä.
[/quote]
Pojan :D:D:D
Sori mutta olen aivan terve :) ja päätökseni olen jo tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:50"]Laita sen pojan numero niin infoan sitä että kävi hyvä tsägä kun pääsi susta eroon ja että kannattaisi ehkä miettiä lähestymiskieltoa kun et vaikuta todellakaan terveeltä.
[/quote]
Pojan :D:D:D
Sori mutta olen aivan terve :) ja päätökseni olen jo tehnyt.
[/quote]
Onko sinulla kommentoija tapana deittailla POIKIA? :D minä keskityn miehiin :)
Äh.. Eli teillä oli seksiä. Sinä ihastuit ja haluaisit enemmän. Mies oli mukana vaan kaveripohjalta eikä ole valmis sitoutumaan, koska hänellä on joskus ollut pitkä ihmissuhde ja ero on ottanut koville. Been there, done that. Ei siitä mitään tule. Tuskin se tossa tyypissä roikkuminen muuttaa sen tyypin tunteita. Hyvää seksiähän aina voi saada ja mukavia muistoja, mutta älä sitten satuta itseäsi! Ehkä jälkeen päin voi kaduttaa, aikansa voi käyttää paremminkin..
siis näinkö??
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:50"]Laita sen pojan numero niin infoan sitä että kävi hyvä tsägä kun pääsi susta eroon ja että kannattaisi ehkä miettiä lähestymiskieltoa kun et vaikuta todellakaan terveeltä. [/quote] Pojan :D:D:D Sori mutta olen aivan terve :) ja päätökseni olen jo tehnyt. [/quote] Onko sinulla kommentoija tapana deittailla POIKIA? :D minä keskityn miehiin :)
[/quote]
Taitaa sitten olla rikosilmoituksen paikka jos miehiä harrastat, itse kun olet varmaan 12. Ainakin henkiseltä iältäsi.
Edelleen, jonkun pitäisi varoittaa tuota miestä/poikaa/mitä tahansa että osaa jatkossakin kiertää sut h-e-l-v-e-t-i-n kaukaa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:04"]Äh.. Eli teillä oli seksiä. Sinä ihastuit ja haluaisit enemmän. Mies oli mukana vaan kaveripohjalta eikä ole valmis sitoutumaan, koska hänellä on joskus ollut pitkä ihmissuhde ja ero on ottanut koville. Been there, done that. Ei siitä mitään tule. Tuskin se tossa tyypissä roikkuminen muuttaa sen tyypin tunteita. Hyvää seksiähän aina voi saada ja mukavia muistoja, mutta älä sitten satuta itseäsi! Ehkä jälkeen päin voi kaduttaa, aikansa voi käyttää paremminkin..
siis näinkö??
[/quote]
Tämä on juuri tätä, kun ei tajuta yhtään mitään koko hommasta ja juuri siksi ei pitäisi edes kirjoitella nettiin, koska HYVIN harvoin edes joku ymmärtää.
Hän on päässyt yli eksästä, hänellä on TUORE KUOLEMANTAPAUS käsiteltävä.
ja tämän takia hän ei pysty nyt.
minä epäilin, mutta nyt uskon että se ja vain se on se syy. Kyllä hän olisi voinut totuuden kertoa jo, jos se ei olisi tuo kuolemantapaus vaan minä ihmisenä.
Ja nyt olen päättänyt esittää vähän välinpitämätöntä ja olen ehkä hänen kaverinsa, koska se on hyvä tapa päästä lähelle ja olla silti tarpeeksi kaukana.
Välillämme on jo ollut vetovoimaa, joten ei se varmaan mihinkään ole hävinnyt.
Ps. Minä olen itse innokas seksiin, joten minua ei ole kukaan hyväksikäyttänyt tässä.
Pps. Vihaan kun aina lässytetään ihastumisesta. Minä olen ihastunut viimeksi noin 4 vuotta sitten. Sen jälkeen minulla on ollut ainoastaan realistisia KIINNOSTUKSIA. Mutta se ei tarkoita, ettenkö välittäisi syvästi. En vain enää ihastu kuin pikkutyttö.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:50"]Laita sen pojan numero niin infoan sitä että kävi hyvä tsägä kun pääsi susta eroon ja että kannattaisi ehkä miettiä lähestymiskieltoa kun et vaikuta todellakaan terveeltä. [/quote] Pojan :D:D:D Sori mutta olen aivan terve :) ja päätökseni olen jo tehnyt. [/quote] Onko sinulla kommentoija tapana deittailla POIKIA? :D minä keskityn miehiin :)
[/quote]
Taitaa sitten olla rikosilmoituksen paikka jos miehiä harrastat, itse kun olet varmaan 12. Ainakin henkiseltä iältäsi.
Edelleen, jonkun pitäisi varoittaa tuota miestä/poikaa/mitä tahansa että osaa jatkossakin kiertää sut h-e-l-v-e-t-i-n kaukaa.
[/quote]
Mikä sinua vaivaa? :D
Sulla ei taida olla edes läheisiä kun joudut ihan jatkuvasti jankkaa tätä samaa asiaa täällä. Ei oo mikään ihme ettei kukaan kestä sua ja oot vielä niin umpiurpå ettet edes tajua että VIKA ON SUSSA!!!!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:18"]Sulla ei taida olla edes läheisiä kun joudut ihan jatkuvasti jankkaa tätä samaa asiaa täällä. Ei oo mikään ihme ettei kukaan kestä sua ja oot vielä niin umpiurpå ettet edes tajua että VIKA ON SUSSA!!!!
[/quote]
Tai ehkäpä haluan VIERAIDEN IHMISTEN MIELIPITEITÄ. ja ei, minä en ole tappanut ketään.
UP