Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvä silmien rajauskynä

Vierailija
02.01.2015 |

Muutkin vinkit silmien meikkaukseen otetaan vastaan. Tähän asti olen käyttänyt vain ripsiväriä ja joskus tosi harvoin luomiväriä. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanncomelta löytyi tosi hyvä, valitettavasti en muista mikä se oli. Mutta itse käytän tosi paljon rajauksia, töissä, keikalla ja vapaalla ja tämä sopii hyvin kaikkeen. Mitkään lumenet tai rimmelit eivät.

Vierailija
2/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isadoralla on hyviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä kahdenlaisia, värikynän näköisiä ja sellaisia tusseja? Kumpi parempi? Mitä eroa niillä on? Siis tää on tosi noloa nainen ei tajua meikeistä mitään. Ap

Vierailija
4/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kertokaahan mullekin sellainen mikä ei leviä pitkin naamaa päivän aikana. Siis kynämallinen. Olen kokeillut kohtalaisen monia ja mikään ei pysy siistinä silmissä.

Vierailija
5/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:36"]Joo, kertokaahan mullekin sellainen mikä ei leviä pitkin naamaa päivän aikana. Siis kynämallinen. Olen kokeillut kohtalaisen monia ja mikään ei pysy siistinä silmissä.
[/quote]

Käytätkö pohjustustuotetta alla? Mulla se on ehdoton jos haluan, että silmämeikki pysyy edes hetken.

Vierailija
6/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jane Iredale tai Beaty Without Cruelty

Vierailija
7/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:36"]Joo, kertokaahan mullekin sellainen mikä ei leviä pitkin naamaa päivän aikana. Siis kynämallinen. Olen kokeillut kohtalaisen monia ja mikään ei pysy siistinä silmissä.
[/quote]

Käytätkö pohjustustuotetta alla? Mulla se on ehdoton jos haluan, että silmämeikki pysyy edes hetken.
[/quote]
En kyllä käytä... Ihan vaan meikkivoide pohjalla ja sekin sellaista mikä kestää koko päivän.

Vierailija
8/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva rajauskynä kai pysyy hyvänä pitkään ilman pohjustusta, riippuu tietysti ihosta ja kuinka nopeasti silmäluomet "rasvoittuvat". MAC:in Smolder on hyvä rajauskynä, edullisemmista Isadoran Inliner Kajal (sopii myös ulkorajauksiin nimestään huolimatta).

Itse tosin käytän nestemäistä rajausta yläluomille. Alas sitten tuota MAC:ia hipaus.

Vierailija
9/11 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jso teet nestemäisä rajauksia, hommaa sellainen vinon L-kirjaimen muotoon taivutetu sivellin. helpottaa elämää

Vierailija
10/11 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M nestemäinen rajauskynä!! PARAS!!!

Vierailija
11/11 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oriflamen stylo tussi.Paras ja edullinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi