Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärien vuorovaikutustaidot

Vierailija
27.10.2021 |

Harvoinpa tulee käytyä lääkärillä, mutta nyt kävin, oikein Mehiläinen-keskuksessa.

Olin todella yllättynyt, miten tympeä se lääkäri oli. Ihmeellistä, että edes maksullisessa lääkärikeskuksessa ei lääkärin tarvitse yrittää käyttäytyä ystävällisesti.

Samassa paikassa kävin työterveyslääkärillä, ja myös hän oli ihmeellinen mörökölli ja esitti outoja väitteitä. Enpä enää viitsi mennä työterveystarkastuksiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huomenta. Teillä on syöpä ja se johtuu tupakoinnista. Istukaa tuohon." Olin niin järkyttynyt etten kyennyt sanomaan etten tupakoi. Näin alkoi saapumiseni syöpäTUTKIMUKSEEN.

Vierailija
2/3 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Huomenta. Teillä on syöpä ja se johtuu tupakoinnista. Istukaa tuohon." Olin niin järkyttynyt etten kyennyt sanomaan etten tupakoi. Näin alkoi saapumiseni syöpäTUTKIMUKSEEN.

Vaimoni sai syöpädiagnoosin, piti keskustella lääkärin kanssa hoidosta.

Lääkäri piirsi itsekseen mutisten tussilla vaimoni jalkaan amputoitavan osan, ja alkoi suunnitella kudossiirrännäistä.

Pätevä työssään ja kiitos hänelle siitä, mutta vaimo-rukkaani ei ollut mitenkään valmistettu siihen, että hänen raajaansa joudutaan typistämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää, että hoitoalalle on muuten soveltuvuustestit, mutta nepä ei koskekaan lääkäreitä 😅