Naurattaa kun ystävykset on sisustaneet samalla tavalla
Meitä on isohko ystäväporukka missä on neljä naista jotka ovat sisustaneet kotinsa ihan samanlaisiksi. Täysin samat sisustusmateriaalit, värit, useimmat huonekalut, koristeet, matot ym.. Yksi löytää jotain uutta niin loput kolme heti kopioimassa ja sit facebookissa ihastellaan kuvia toistensa kodeista. Mä en enää erota kuvista mikä on kenenkin koti, jos ei näkyis kuvan laittajaa. Olen jokaisen kodissa vieraillut ja täytyy kyllä ihmetellä miten erimalliset kodit onkin saatu niin samanlaisiksi. Kyseessä liki viiskymppiset naiset.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:58"]
Jos he viihtyvät ja ovat tyytyväisiä, niin miten se sulta on pois? En muutenkaan ymmärrä kuinka nykyään ihmisarvo mitataan sisustuksen perusteella. Omassakodissaan kun ei saa enään viihtyä
[/quote]Olenko sanonut että se on multa jotain pois? Mua lähinnä ihmetyttää, että eikö oikeasti osata sisustaa enää itse? Näillä on aina ollut kauniit kodit siis ennen tätä samishysteriaa ja nyt ihan kuin ne pelkäis joutuvansa porukan ulkopuolelle jos ei kopioi täysin toista. Ei mun koti mikään ihmeellinen ole, mut en ole tyylilläni kopioinut ketään, koti on minun näköiseni.
ap
Ja millä perusteella ne sun kavereiden kodit ei oo niiden itsensä näköiset? Huhhuh on sullaki ongelmat.
Osata sisustaa ENÄÄ itse? Eikös sisustaminen yleensäkin ole aika uusi juttu?
Jos he viihtyvät ja ovat tyytyväisiä, niin miten se sulta on pois? En muutenkaan ymmärrä kuinka nykyään ihmisarvo mitataan sisustuksen perusteella. Omassakodissaan kun ei saa enään viihtyä