Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajeletteko sääri- ja kainalokarvat, kun menette lääkärin vastaanotolle?

Vierailija
27.10.2021 |

Minulla on suhteellisen nuorella iällä vaikeita selkävaivoja. Olen menossa tänään terveyskeskuslääkärille ja mietin, pitäisikö ns. siistiytyä, koska minun täytyy todennäköisesti riisuutua.

Ajan kyllä sääret ja kainalot kesäisin suhteellisen säännöllisesti, kun on toppi- ja mekkokeli, mutta syksyllä ei enää mielestäni maksa vaivaa.

Pohdin tätä siksi, että periaatteessa minua itseäni eivät karvaiset kainalot haittaa, mutta onko ikään kuin ”kunnioittavaa” lääkäriä kohtaan mennä vastaanotolle siistinä, siistittynä?

Onko niin, että sillä ei ole lääkärin näkökulmasta yhtään mitään väliä, mutta ajelette kuitenkin?

Kiitos ajatuksista!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pillukarvat myös, kiitos.

Vierailija
2/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele. Kummastuttaa tämä karvafobia. Lääkärit kyllä tietävät ihmisen anatomian ja siihen kuuluvat karvat, ei se ole niille mikään shokki jos jalassa tai kainalossa kasvaa karvaa. Hyvänen aika sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa.

Vierailija
4/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin!

Vierailija
5/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet ap saanut päähäsi että karvat ovat joku roska joka pitää siivota pois.

En ymmärrä "siistimis"puheitasi.

Vierailija
6/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole munakarvoja ajanut. Että tämäkin piti tänne kirjoittaa.

Vierailija
7/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajetaan siellä jos ovat tiellä.

Vierailija
8/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väliä. Jos toimenpide pitää tehdä karvalliselle alueelle, kyllä se vastaanotolla ajellaan sileeksi.

lääkäri

Vierailija
9/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaisin…. Toisaalta kerran nolotti gynellä, kun olin siistinyt biksualueen ja ihoni on sieltä hyvin herkkä, niin tietysti oli sitten paljon punaisia näppyjä vaikka kuinka olin rasvannut ja hoitanut sitä ihoaluetta. Niin en sitten tiedä kumpi olisi ollut parempi, pieni sänki vai ne karseat näpyt…

Vierailija
10/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet ap saanut päähäsi että karvat ovat joku roska joka pitää siivota pois.

En ymmärrä "siistimis"puheitasi.

Minun mielestäni ei tarvitse ajella, en itsekään ajele syksyisin enkä talvisin. Kesällä sitä vaan näkee, että suurin osa kyllä ajelee, ja siitä on syntynyt mielikuva että pitäisi.

Siistiytymisestä puhun, koska se nyt vaan on ns. nätti ja helppo sana karvojen ajelemiselle, ja siistiytymisestähän ajelussa kai on useimmille kyse. Siksi sanavalinta, ei mitään syvällistä taka-ajatusta siinä.

Ap

Vierailija
11/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppyjen takia sheivaan sääret usein pari päivää ennen niiden "esittelyä". Alapääsektoriin en koske juuri tuon iänikuisen näppyongelman takia. 

Vierailija
12/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on juuri selkä huonossa kunnossa enkä kertakaikkiaan pysty ajelemaan säärikarvoja. 

Vierailija
13/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelkoon itse jos haluaa, minulle ihan sama kunhan ei nyt haise sentääb.

Vierailija
14/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan säärikarvat koska ne on mustat ja monen sentin mittaiset.

Vierailija
15/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kun säärikarvoja ei ole ollenkaan.  Kainalot ajelen koska mielestäni hiki herkemmin jos kainalot ei ole ajeltu. 

Vierailija
16/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lääkäri mutta hoitaja kuitenkin. Itselleni on täysin yhdentekevää onko ihmisellä karvoja tai ei.

Vierailija
17/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kovin karvainen, lääkäri voi nostaa esille hormonitoiminnan poikkeavudet.

Vierailija
18/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ajanut, en edes alapääkarvoja :D

Vierailija
19/22 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan :D

Vierailija
20/22 |