Paljonko lapsivähennys uudessa verokortissasi?
Kommentit (18)
Satanen, kaksi lasta. Tuleeko se isälle myös? No meillä ei varmaan tule, tienaa sen verran enemmän kuin minä että menee sen rajan yli. Mun br 1948€/kk, vero% tuli muuten 17,5%, meillä kuntavero% 21, eli meikäläiseltä ei mene edelleenkään senttiäkään valtion pussiin, en ole nettomaksaja... Kunnalle maksan muutaman satasen kuussa, mutta se ei kata edes toisen lapsen päivähoidosta kunnalle aiheutuvia kuluja, ei taida riittää miehenkään verot, mutta no, hoidin sentään 5,5 vuotta lapset kotona, siinä kunta säästi pitkän pennin.
40,27 euroa, yksi lapsi. Bruttotulo vajaa 3000 euroa. Mies ei ole vielä avannut omansa, joten siitä en tiedä. Silkkaa kusetusta koko homma.
200e
7 lasta (mutta neljästähän tuo vaan maksetaan)
Äitiyslomalla/hoitovapaalla kaupan alan duunista.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:41"]40,27 euroa, yksi lapsi. Bruttotulo vajaa 3000 euroa. Mies ei ole vielä avannut omansa, joten siitä en tiedä. Silkkaa kusetusta koko homma.
[/quote]
Niin, eihän tällä vähennyksellä ole muuta merkitystä kuin kosmeettinen toimi, että lapsilisien leikkaus ei maksaisi vaaleissa liikaa. Toki tietää hallinnollisia kustannuksia Verohallinnolle...
Minä 3 lapsen yh saan huimat 41 euroa. Johan tässä eletään herroiksi.
100e kaksi lasta, tulot viime vuonna 28 000e veroprosentti tulevana vuonna 15,5
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:40"]
Miten noi menee uusperheissä? Kellään tietoa?
[/quote]
ei tietoa. Kävitkö katsomassa tuon linkin olisko siellä tietoa?
Ei ollenkaan. Kolme lasta.