Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla mennä autolleni ja lähteä, koska tiedän, että naapuri katsoo minua ikkunasta.

Vierailija
26.10.2021 |

Ei ole provo. Asun rivitalossa. Aina, kun avaan oveni niin näen, että verhot alkavat liikkua.
Nyt olen ajautunut siihen uskalla enää lähteä ulos. Tai olen aina hyvin hermostunut.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita piilokamera kotiisi. Mistä tietää, jos naapurisi on jostain syystä salaa-asuja, joka käyttää taloasi hyväksi, kun olet poissa sieltä?

Vierailija
22/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakaan asuin pienessä kerrostalossa ja jouduin työn takia hankkimaan myöhemmin auton, jota en uskaltanut pitää talon pihassa ettei naapurit saisi tietää siitä. Pidin autoa noin puolen kilometrin päässä olevalla yleisellä parkkipaikalla jonne aina kävelin.

Jatkoin tätä lähes kolme vuotta kunnes muutin eri osoitteeseen jossa aloin pitää autoa pihassa kun se oli sitten "normaalia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, nyt on pahat propleemat 

Vierailija
24/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että voisin pukeutua jättikokoiseksi lihavaksi mieheksi. Minulla on ylisuuri saadetakki kotona. Jos täytän sen jollain?

T. Ap

En ollut minä.

T. Oikea aloittaja

Oikea ap täällä heips!

Minä ajattelin, että jos naapuri tervehtii minua kun olen peiteasussa niin joudun vain heilauttaa kättää ja päästä suustani jonkun pihauksen ulos, ettei tunnista ääntäni.

T. Oikea ap

Vierailija
25/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita piilokamera kotiisi. Mistä tietää, jos naapurisi on jostain syystä salaa-asuja, joka käyttää taloasi hyväksi, kun olet poissa sieltä?

Hyi kauhea mikä ajatus. Millainen naapurisi on ap? Sukupuoli, ikä?

Vierailija
26/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi on salaa-asuja.

Vierailija
27/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
28/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saisin tilattua peruukin? T. Ap

Olisiko sinulla moppia?

Vierailija
29/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kerran rivarissa naapuri joka ei uskaltanut liikkua kun joku muu oli jossain lähistöllä. Se skitso vei roskapussinkin vasta puolen yön jälkeen tms.

Oli kyllä rankkaa sulle, kun jouduit öitä myöten valvomaan että näkisit tämänkin naapurin tekemiset :(

Olisi voinut kyllä hänkin hieman ajatella sinua! Nythän saita varmasti liian vähän unta kun koko ajan piti olla ikkunalla.

Vierailija
30/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskalla ottaa sukkia pois jaloista, kun pelkään, että naapuri tulee leikkaamaan varpaitteni kynnet.

Vierailija
31/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti vain ja vilkutat. Saahan ikkunasta katsoa.

Vierailija
32/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sinun lähtö on ainoa tapahtuma hänen elämässä? Jos kuolee tylsyyteen nyt jos et lähde? Tai uskaltaa ulos kauppaan ja roskikselle vasta kun lähdet

Vierailija
33/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika mielenterveystoimistoon heti, kun vaan voit. Ei tuollainen ole tervettä. Tai no, onhan suomalaiset valinneet sukupolvien ajan sellaisia asuinpaikkoja, että ei tule edes ylävirrasta veistettyä lastua, saati sitten että naapuri näkisi ikkunasta. Ehkä sinä vain olet niin metsäsuomalaisten jälkeläinen, että kannattaa muuttaa maalle.

Vierailija
34/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naapuri kyyläys on muuten totta,minua kiinnosta pätkääkään ketään naapurit.Avaan vähän,tulin lenkiltä koiran kanssa omaan taloon aamul illalla millon mitenkin,no oli itsesyttyvät valot pihalla,ne piti heivata helv..i,aina kun ne sytty jo oli katsoja ..tää on tosi tarina.Yöllä teen lumityöt käyn postilla.Jos oon matkoilla lähdetään 3-5välillä yöllä.Tullaan.Jos teit jotain ulkona,ei voi tehdä ,oli se mitä tahaan,tai teet hiljaa..poistut kun näät kyylät.Voisin kirjottaa kirjan,kerran ässähdin saa kait omalla pihalla tehdä mitä haluaa ...vieläkö sinä täällä...sitten koiraa kuskattiin monesti tuijottaen meille,ajettiin autolla pysähtyen mistä näkyvyys meille.Mä oon ujo ja arka,en haluu mitään hankausta kenenkään kanssa.Oma elämä eikä kommuunin yhteisön.En hakeudu pihalle kun kuulen siellä joku,vittuiluu.Nyt kun ne ei nää talolle vinkuvat ,on pihallekkin tultu ..omaa elämää pitää elää.Eikä muiden.Kuopan kaivaa,ilkeitä ollu liikaa.En luota kehkään enää...

Vierailija
35/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa jos joku katsoo vai menetkö autolle alasti - no ei silloinkaan pitäisi haitata vaikka joku katsoisi?

Vierailija
36/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että voisin pukeutua jättikokoiseksi lihavaksi mieheksi. Minulla on ylisuuri saadetakki kotona. Jos täytän sen jollain?

T. Ap

Mitäs luulet, loppuisiko kyttääminen siihen?

Vai olisiko hän kenties entistäkin aktiivisemmin kyttäämässä, että kuka on tämä mystinen pontso joka on ruvennut oleilemaan teillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi