Nyt naiset lenkille
Kävin tänään kaupungilla ja pisti oikein ikävästi silmään miten naiset olivat turvonneet joulun aikana..
Jos haluat pitää sun miehes tyytyväisenä niin nouset nyt ylös sohvalta ja lähdet lenkille
Kommentit (17)
Onks pakko, kun toi piha on umpijäässä, eikä näitten keppien kanssa oo muutenkaan kauheen helppoo juosta...
Tutkimusten mukaan suomalaismiehet ovat ylipainoisempia kuin naiset. Joten hop, hop lenkille siitä, ap!
En mene kasteleen flunssassa varpaita. Teen zumban ja kulutan sillä
En mä tonne vesisateeseen viitsi lähteä. Mutta laitan likan sinne koiran kanssa, jahka kotiutuu kaveriltaan :D
Riittääkö jos meen salille tunniksi?
Taitaa olla pieni kaupunki, kun samat akat aina liikenteessä.
Mielelläni menisin, mutta toi polvi bragasi juuri. Tosin huomiseksi on nyt spinning varattu.
En todellakaan lähde tuonne säkkipimeään, kaatosateessa ja teiden ollessa pääkallojäätiköllä...
Joo okei, lähden nyt heti ja jätän 1v kaksoset ja 3v esikoisen tänne keskenään! :)
Mun elämäntehtävä ei ole pitää miestä tyytyväisenä. Mutta kyllä, minä lenkkeilen ja käyn salilla.
Lenkillä on hyvä käydä, ja itsestään, kunnostaan ja terveydestään kannattaa pitää huolta. Ulkonäöstäkin.
MUTTA se kannattaa tehdä itsensä vuoksi, ei kenenkään toisen. Ei edes miehen.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:55"]En mene kasteleen flunssassa varpaita. Teen zumban ja kulutan sillä
[/quote]
Jätä nyt hyvä ihminen zumbat väliin jos flunssassa olet.
Kyllä mun mies on muhun varsin tyytyväinen vaikken lenkkeilekään. Olen muuten ihan normaalipainoinen.
Olen jumppaillut ja tanssinut kotona pariin otteeseen, toisekseen en edes lihonut jouluna ja miestä ei edes ole. Joten enpä lähde, mutta teen kyllä pitkiä lenkkejä monta kertaa viikossa. Tänään mielummin kotona liikunnat, koska ulkona on ihan helvetin liukasta ja märkää.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:41"]
Lenkillä on hyvä käydä, ja itsestään, kunnostaan ja terveydestään kannattaa pitää huolta. Ulkonäöstäkin.
MUTTA se kannattaa tehdä itsensä vuoksi, ei kenenkään toisen. Ei edes miehen.
[/quote]
Tää on muuten totta. Miehet valittavat sitä miten jotkut naiset päästävät itsensä rupsahtamaan päästessään parisuhteesen. Noh kun se nainen alunperinkin oli niin fiinin näköinen miesten toiveista ja haluista eikä omastaan. Joten miehen saatuaan syy hyvään ulkonäköönkin katoaa. Joten jos mies haluaa hyvän naisen niin se on nainen hyvällä itsetunnolla, joka pitää huolta itsestään itsensä vuoksi. Toisaalta niin kauan kuin mies vaatii naista olemaan jotain tiettyä, niin naiset hyvällä itsetunnolla kiertävät tällaisen kaukaa.
heti kun se yhtä turvonnut mies lähtee mun mukaan sinne lenkille! :)