Sain huonoa palvelua liikkeessä, josta haluaisin pitää.
Tässä taas avautuminen pienestä asiasta, ei kaada maailmaa jne, mutta vähän silti painaa mieltä joten avaudun.
Olen ollut melkein koko korona-ajan kotona. Pieniä lapsia on, etätyöt ei ole vieläkään päättyneet. Ei ole tullut käytyä oikein missään.
Olin jo varmaan vuoden pyöritellyt mielessä yhtä huonekalua, jollaisia myydään vain yhdessä liikkeessä.
Syyslomalla nyt sattui niin että olin kerrankin yli vuoden jälkeen ilman lapsia ja oikeassa paikassa ja lähdin käymään siellä paikan päällä. Varmistamassa, että tavara on sellainen kuin muistin. Tiedätte sen tunteen kun on jo melkein päättänyt että nyt se tapahtuu, tämä on sellainen päivä että sitä voi aina muistella kun katselee sitä esinettä.
Kun astuin sisään 20 min ennen sulkemisaikaa, myyjä tuskin tervehti. Kun herätin myyjän huomion, hän sanoi että se haluamani huonekalu on takahuoneessa ja hän ei nyt ennen sulkemisaikaa ehdi näyttää sitä. Ehdotti, että tulen toisen kerran uudestaan.
Kiitin ja menin ulos. Jäi tyhmä olo. Olisin oikeasti voinut ostaa sen heti. Tai huomenna verkossa, jos myyjällä oli kiire. Nyt tuntuu että vaikka se huonekalu ei ole tehnyt mitään pahaa, en haluakaan ostaa sitä. Sekin harmittaa, olen jo niin käyttänyt sitä mielessäni.
Onko muita yliherkkäsieluisia joilla samanlaisia murheita?
Kommentit (42)
Kävin autokaupassa keskellä lauantaipäivää. 3 myyjää ei yhtään asiakasta. Kukaan myyjistä ei vaivaantunut palvelemaan. En sillä käynnillä olisi autoa ostanut, mutta koeajo olisi varmasti vauhdittanut ostopäätöstä. Olen 45v mies.
Nykyaika tekee sitä että ostajalla on tuotteen speksit tarkkan tiedossa jo ennen kauppaan tuloa. Moni varmaan ostaa mistä halvimmalla saa (eli netistä), oli palvelu liikkeessä mitä vaan.
Ikävää kuitenkin jos kivijalkaliikkeessä asioiva joutuu rahatukkoa heiluttelemalla todistamaan ostoaikeensa että tulisi kohdelluksi asiakkaana. Ihan varmasti on kivijalkaliikkeiden myyjillä mitta täynnä katselijoita jotka sitten ostavat halvemmalla netistä, mutta kyllä se nuiva palvelu sitten karkottaa viimeisetkin tosiostajat.