Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko "oikeat" taitoluistimet hyvä hankinta sunnuntailuistelijalle?
02.01.2015 |
En siis osaa luistella erityisen hyvin tai käy edes kovin usein. Lasten kanssa tulee kuitenkin käytyä jäällä silloin tällöin ja joka pahuksen kerta saan olla vähän väliä penkillä huilimassa, kun jalkapohjista vetää suonta ja joka paikkaan sattuu. Nyt minulla on luistimina jotkut 80-luvun lopun markettikaunarit (sinällään vielä tulevat ja nahkaa sisältä ja päältä, mitä ei enää nykyään markettiluistimissa näe), mutta välillä mietin, voisiko tilanne korjautua jollain laatuluistimilla? Kokemuksia?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hokkarit. Niissä on ainakin valinnan varaa lestissäkin. Ne 300€ luistimet ei silti sovi jokaiseen jalkaan. Mä sain aikoinaan lahjaksi 200€ uudet hienot luistimet jotka ei sitten olleetkaan sopivat. Mun parhaat luistimet on edelleen käytettynä ostetut ccm 3.0 joista taisin maksaa 20€. Istuu samalla lailla kuin laittaisi muovipussin jalkaan ja jalan veteen. Kaunoista en tiedä kun en ole sellaisia ikänä käyttänyt, mutta ehdottomasti pitää sovittaa mahdollisesti moniakin että löytää sen omaan jalkaan sopivan.