Mihin kellonaikaan opintolainat kilahtaa tilille?
Mulla Nordea ja sopimuksen mukaan rahojen pitäisi tulla tänään. Ei näy ainakaan vielä.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:48"]Jos tuohon sävyyn vastailet ihmisille, et ansaitse apua. Olin tulossa juuri kertomaan vastauksen, kun satun olemaan Nordeassa töissä, mutta pähkäile vain itse rauhassa.
[/quote]
Yeah right
[/quote]
Kyllä. Olen pankkilakimies, mutta satun tietämään myös tämän :)
[/quote]
Mä olen opettaja mutta satun tietämään myös sun kuppikoon
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:48"]Jos tuohon sävyyn vastailet ihmisille, et ansaitse apua. Olin tulossa juuri kertomaan vastauksen, kun satun olemaan Nordeassa töissä, mutta pähkäile vain itse rauhassa.
[/quote]
Niin, että olis pitäny kaikkien provoilijoiden ja turhasta valittajille vaan nöyrästi selittää kaikki tilitapahtumat, tilin saldo, kertoa lähteväni baariin vaikkei näin ole ja kaupan päälle antaa vielä kaikki tiedot, jotta pääsee vielä itse mun tilille tarkistamaan? Just. :D
Oikeestihan et ole pankissa töissä vaan oot tuo tässä ketjussa kaikesta turhasta vängännyt..
[/quote]
En ole vängännyt mitään. Ei minua kiinnosta se, miksi haluat tietää mihin kellon aikaan laina tulee. Ei omista opiskeluajoista niin kauan ole, etten muistaisi, miten rahasta oli tiukkaa ja uskalsi hengittää vasta kun opintotuki, laina tai palkka näkyi tilillä. Se, mistä en pidä, on se, että joku palstalla pyytää apua, mutta hyökkää sanallisesti muiden kimppuun jos joku asiaa kommentoi. Toivoo pankkilakimies. Ps. Meidän pankissa yleensä lainaneuvottelussa kerrotaan jopa aika, jolloin se näkyy tilillä.
[/quote]
Onkohan vauvapalsta sulle oikea paikka kun loukkaannut näinkin turhasta asiasta?
Ja P.S. mulle ei kerrottu minkäänlaista kellonaikaa, vain päivämäärä milloin raha tulee tilille. Mahdatko olla pankissa töissä sittenkään..
Itsellwni tuli kun hain ekaa kertaa vasta kahdeksalta illalla. Pankki oli nordea.
Onko kukaan saanut tänään Nordeasta opintolainaa? Mulla ei näy :(
Mäkin haluisin tietääh.... pitäis yolottaa kaikki teslaan ja pörssi aukee jo tunnin päästäh.......
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:48"]Jos tuohon sävyyn vastailet ihmisille, et ansaitse apua. Olin tulossa juuri kertomaan vastauksen, kun satun olemaan Nordeassa töissä, mutta pähkäile vain itse rauhassa.
[/quote]
Niin, että olis pitäny kaikkien provoilijoiden ja turhasta valittajille vaan nöyrästi selittää kaikki tilitapahtumat, tilin saldo, kertoa lähteväni baariin vaikkei näin ole ja kaupan päälle antaa vielä kaikki tiedot, jotta pääsee vielä itse mun tilille tarkistamaan? Just. :D
Oikeestihan et ole pankissa töissä vaan oot tuo tässä ketjussa kaikesta turhasta vängännyt..
[/quote]
En ole vängännyt mitään. Ei minua kiinnosta se, miksi haluat tietää mihin kellon aikaan laina tulee. Ei omista opiskeluajoista niin kauan ole, etten muistaisi, miten rahasta oli tiukkaa ja uskalsi hengittää vasta kun opintotuki, laina tai palkka näkyi tilillä. Se, mistä en pidä, on se, että joku palstalla pyytää apua, mutta hyökkää sanallisesti muiden kimppuun jos joku asiaa kommentoi. Toivoo pankkilakimies. Ps. Meidän pankissa yleensä lainaneuvottelussa kerrotaan jopa aika, jolloin se näkyy tilillä.