Olen aseksuaali joka ei koe edes itseään ihmiseksi tässä yhteiskunnassa
tuntuu että ei ole edes ihminen tässä yhteiskunnassa ilman seksuaalista halua =(
Kommentit (24)
Oletko nuori? Miksi tunnet itsesi ulkopuoliseksi? Ei aseksuaalisuus vaikuta muuhun kuin rakkauselämään.
T.Aseksuaali
Vierailija kirjoitti:
Oletko nuori? Miksi tunnet itsesi ulkopuoliseksi? Ei aseksuaalisuus vaikuta muuhun kuin rakkauselämään.
T.Aseksuaali
En enää kovin nuori, 24.
Sama tunne.
Minusta aseksuaalina oleminen eristää kaikista muista ihmisistä.
En kuulo olevani ihminen toisten joukossa.
Yksinäisyys on aivan hirveää.
Ymmärrän kyllä tuon kun seksuaalisuutta ja seksiä tuputettaan kaikkialla. Pitäisi olla viehättävä että saa seksiä. ja musiikkivdeoissa on alastomia ihmisiä. Mainoksissa näytetään paljasta ihoa, jo kaduilla ihmiset pukeutuu paljastaviin vaatteisiin. Mielestäni oksettavaa ja ällöttävää !
Puolet väestä eivät ole seksuaalisesti aktiivisia. on yks hailee, kumpaan puoleen kuulut.
Vierailija kirjoitti:
Sama tunne.
ja jää parinvalinnan ulkopuolelle :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tunne.
Yksinäisyys on aivan hirveää.ja jää parinvalinnan ulkopuolelle :(
Jep!
Vierailija kirjoitti:
Sama tunne.
Hä, ei se munkaan elämä mitään jatkuvaa nylkyttämistä ole, vaikka minulla on varmaan aika perushalut. En nylkytä himoissani kavereiden, kollegojen, asiakkaiden, sukulaisten jalassa kiinni.
99% ihmissuhteistani on epäseksuaalisia.
Tämä viikko on muuten Ace Week!
Ymmärrän tavallaan, koska yhteiskunta on niin seksualisoitu.
Mutta omissa porukoissa ei puhuta seksijuttuja ja porukkaan kuuluu ainakin yksi aseksuaali ja myös muita ihmisiä jotka ovat neitsyitä. Seksijutut hyppii silmille vasta netissä.
Vielä joku vuosi sitten sai kuulla juttuja kuten ”antaaymmörtöö muttei ymmärrä antaa”, ”frigidi eukko”, ja kaikenlaista naljailua miehiltä. Joten tiedän mistä puhut. Mutta ne ovat vain äänekäs vähemmistö, joiden on pakko purkaa jotain omaa pahaa painettaan varmaan
Vierailija kirjoitti:
Sama tunne.
Outo ajatus, että kaikki ihmissuhteet kiertyisivät seksin ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vielä joku vuosi sitten sai kuulla juttuja kuten ”antaaymmörtöö muttei ymmärrä antaa”, ”frigidi eukko”, ja kaikenlaista naljailua miehiltä. Joten tiedän mistä puhut. Mutta ne ovat vain äänekäs vähemmistö, joiden on pakko purkaa jotain omaa pahaa painettaan varmaan
:(
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tavallaan, koska yhteiskunta on niin seksualisoitu.
Mutta omissa porukoissa ei puhuta seksijuttuja ja porukkaan kuuluu ainakin yksi aseksuaali ja myös muita ihmisiä jotka ovat neitsyitä. Seksijutut hyppii silmille vasta netissä.
Saanko tulla teidän porukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset on karseimpia.
Hittoako se kenellekään kuuluu.
Minä olen seksiä haluava nainen. Yhteiskunnassa ei edes tunnusteta kaltaisteni olemassaoloa. Seksihalut sallitaan vain miehille.
Mitä ihmettä? Aseksuaalinahan vasta näkee kaikki sävyt, räikeydenkin, mainonnassa ja ihmisten käyttäytymisessä. Itse ajattelen että se on enemmän osallisuutta kuin mitä moni marginaalissa ja kaapissa elävä kokee.