Mieheni, 34 v. ei halua lapsia koska kokee että nuoruus on vielä kesken
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Itse lähentelen kolmeakymmentä ja oli tuo asenne 20-25 ikävuoteen asti. Sulla on joku mieslapsi tai mies joka ei halua kanssasi lapsia ollenkaan, vaan jättää sut siinä 4kympin hujakoilla ja ottaa hedelmällisen 25 tyttelin.
Täh, ei kaikki haluu lapsia.
Mä oon aiemmin halunnut, mut mitä vanhemmaksi tuun, sitä enemmä mietin, että onks musta äidiksi. Oon 28v
Mies sanoo, että voisi olla isä, mutta ei haittaa jos ei vois olla isä. Hän 34v
Hah no mun miehellä vähän sama juttu. Ja niin oikeastaan mullakin.:D
Ollaan 31 ja 30v ja tuntuu, että kaikki ihan täysin kesken, että voisi yrittää vauvaa.
(Ja tiedän, että hedelmällisyys laskee iän myötä. Kattoo nyt josko tässä sit jossain vaiheessa kypsyy ja siitä perheen perustamisesta tulee ykkösprioriteetti. Ehkä se on 4 vuoden päästä, 8 vuoden päästä tai ei koskaan)
Kerro miehelle että nuoruus loppui jo melkein 10v sitten. Olen 24v, eikä tulisi mieleenkään enää perustella mitään sillä, että olisin mukamas nuori.
Ei haluu lapsia - sun kanssa. Nää on niin nähty.
Jotkut ovat muutaman vuoden vanhempina jo isovanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten hän voi kenties kokea vanhuuden ilman lapsenlapsia?
Osa ihmisistä ei kaipaa vanhuuteen lapsenlapsia. Tämä on ihmeellinen oletus näköjään vielä 2021 että kaikki unelmoisivat vanhemmuudesta, saati sitten isovanhemmuudesta.
Niin, aika monet ei edes pidä ihmisistä. Niitähän ne lapsetkin ovat. Yäk, ihmisiä.
On vuosi 2021 ja täällä edelleen naiset kutsuu miehiä aikuisvauvoiksi jos eivät halua lapsia? Olkaa onnellisia että jotkut sentään sanovat rehellisesti ettei ole isäksi. Ja se on ok.
Vierailija kirjoitti:
Nuori hän ei enää ole, mutta ilmeisesti vielä kypsymätön. Heivaa mäkeen.
Tottakai 34v mies on vielä täysi kakara. Lasten hankintaa voi harkita sitten neljänkympin jälkeen. Toki samanikäinen nainen on jo aikuinen nainen ja tästäkin syystä naiselle sopiva on 20v vanhempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lähentelen kolmeakymmentä ja oli tuo asenne 20-25 ikävuoteen asti. Sulla on joku mieslapsi tai mies joka ei halua kanssasi lapsia ollenkaan, vaan jättää sut siinä 4kympin hujakoilla ja ottaa
hedelmällisen 25 tyttelin.Perus vauvan logiikkaa. Kuka tahansa 40 v kalju kaljamahahan vaan ottaa itselleen 25-vuotiaan.
Totta kai. Olemme palstalta lukeneet ettei ole mitään tasoja.
Vierailija kirjoitti:
On vuosi 2021 ja täällä edelleen naiset kutsuu miehiä aikuisvauvoiksi jos eivät halua lapsia? Olkaa onnellisia että jotkut sentään sanovat rehellisesti ettei ole isäksi. Ja se on ok.
Olen samaa mieltä että kenenkään aikuisvauvaksi kutsuminen ei ole ok, mutta ei tässä usein siitä ole kyse ettei jostakin henkilöstä olisi vanhemmaksi, vaan ei vain halua vanhemmaksi.
Tuollaisia ne on nykyään. Ei ole kasvatettu vastuuseen (edes itsestään).
Mitä sitten? Miksi ilmoitat tämän täällä?
Jospa toteaisit hälle, että "rakas, sinä alat olla keski-ikäinen" ja heippa.
Monilla miehillä ei lopu nuoruus (tai lapsuus...) ikinä, edes pakosta kun ne lapset on jo tehty.
Ketään ei ole mainittu nimeltä, joten so what?