Miten kertoa naisystävälle, että vois siistiä karvoitusta
Avokilla on siis täysin naturelli alapääkarvoitus. Tykkään itse enemmän mitä vähemmän karvoja ja siistin itsekin paikat. Miten sanoa ettei loukkaannu?
Kommentit (20)
Ehdota että sä haluaisit ajaa sen karvat ; ) mun poikaystävä teki joskus niin ja se oli superkiihottavaa..
Pelkäätkö avokin loukkaantuvan myös, jos ehdotat hänen tuovan joskus erimerkkistä leipää kaupasta?
Kysy että saisitko sheivata hänet joskus esileikkinä.. Muotoile asia niin, että sinusta olisi kiihottavaa hemmotella häntä ja myös nähdä lopputulos läheltä. Muista mainita (vaikka sitten valehdella) että hän on aivan yhtä seksikäs karvoissaan..haluaisit vain testata josko sheivaus olisi teistä molemmista mukavaa vaihtelua ja kiihottavaa. Äläkä vedä ihan posliiniksi..vaan jotain sopivaa välimaastosta..ja muista kehua paljon jälkeenpäin..
Mitäpä jos antaisit naisystäväsi ihan itse päättää karvoituksestaan. On kuitenkin henkilökohtaisesta asiasta kyse.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:59"]
Ehdota että sä haluaisit ajaa sen karvat ; ) mun poikaystävä teki joskus niin ja se oli superkiihottavaa..
[/quote]
Peesi. ;)
Kirjoita hänelle runo tästä aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:05"]Mitäpä jos antaisit naisystäväsi ihan itse päättää karvoituksestaan. On kuitenkin henkilökohtaisesta asiasta kyse.
[/quote]
Sinun miehesi ei saa ehdottaa sinulle että tekisit mitään uutta seksiinne?
Jos vain sanoisit, että karvat ovat ällöttäviä.
Itse sanoin miehelle joskus rinta ja alapääkarvoista noin ja lähtikin samantien. ♡
Kun olette olleet yhdessä alat syljeskelemään ja toteat että ompa karvoja suussa. Toimii!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:13"]Jos vain sanoisit, että karvat ovat ällöttäviä.
Itse sanoin miehelle joskus rinta ja alapääkarvoista noin ja lähtikin samantien. ♡
[/quote]
Koko mies? :D
Ennen kun luin muiden vastauksia ajattelin, että voisit ehdottaa hänelle, että sinä voit siistiä karvoitusta. Samalla antaisit hänelle kunnon hoidon itsesi unohtaen hetkeksi, saisit palkintosi varmasti sen jälkeen. Paljaaksi älä ajele, siististi sheivaisit vain tursottavat kohdat ja lyhentäisit pituudesta. Eli valoja hämärämmäksi, lämmitettyä pyyhettä päälle ja voit vaikka tehdä kokovartalolle hieronnan samalla. Jos nainen ei tähän lämpene, niin vaihda naista, ei naisen kanssa varmaan olisi kovin pitkään yhteistä säveltä löytynytkään.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:13"]Jos vain sanoisit, että karvat ovat ällöttäviä.
[/quote]
[/quote]
ei kun rinta- kainalo- ja alapääkarvat.
Sanot" kulta sinun puutarhasi on päässyt villiintymään saanko olla puutarhurisi?" Tai sitten " saanko olla puutarhatonttusi?"
No..sanot että suuseksiä olisi kivempi antaa jos olisit siistinyt alapääsi.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:13"]Jos vain sanoisit, että karvat ovat ällöttäviä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei se oo mies jos ei oo rintakarvoja. Se on jokin muu.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:13"]Jos vain sanoisit, että karvat ovat ällöttäviä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei se oo mies jos ei oo rintakarvoja. Se on jokin muu.
[/quote]
kyllä se mies on. Apinalla kasvaa rinnassa karvat. Sitä paitsi rintakarvat on so last season. Hyi helvetti.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:13"]Jos vain sanoisit, että karvat ovat ällöttäviä. Itse sanoin miehelle joskus rinta ja alapääkarvoista noin ja lähtikin samantien. ♡ [/quote] Koko mies? :D [/quote] ei kun rinta- kainalo- ja alapääkarvat. [/quote] Ei se oo mies jos ei oo rintakarvoja. Se on jokin muu. [/quote] kyllä se mies on. Apinalla kasvaa rinnassa karvat. Sitä paitsi rintakarvat on so last season. Hyi helvetti.
[/quote]
No, ei minua muutama karva haittaisi, jos tarjolla olisi elämäni parhaimmat kyydit. Ohis. ;)
Itse vetäisin akalta partatrimmerilta pehkoa lyhyemmäksi. Esitin asian niin, että nyt leikitään rajumpia leikkejä. Tyrkkäsin akan sängylle, levitin jalat ja panin trimmerin surraamaan. Toimi! Nyt akka ajelee itse tuheronsa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:16"]Kun olette olleet yhdessä alat syljeskelemään ja toteat että ompa karvoja suussa. Toimii!
[/quote]
Tai kaivelet hyvin näkyvästi niitä karvoja hampaittesi välistä.
Ohis.. Mutta mä en tunne yhtään about oman ikästä, 26v., jolla olis alapää luonnontilassa. Kaikilla on poslari tai vauhtiviiva. En edes oo ajatellu, että kellään alle nelikymppisellä olis puskaa.
Itse en näkisi pahana jos mies joskus ohimennen kysyisi, että ootkos muuten miettinyt karvoituksen siistimistä. En nyt jaksa uskoa että tuo olisi asia josta joku aikuisten oikeasti vetäisi herneitä nenään?