Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visalus - Body By Vi kokemuksia?

Vierailija
01.01.2015 |

Oletteko vielä törmänneet tähän amerikasta Suomeen vauhdilla rantautuneeseen ravintoainelisään? Oikeita kokemuksia? Useampi tuttavani on tätä alkanut käyttää ja tietysti värväävät mielellään mukaan...

Tuntuu siltä, että taas vedetään höplästä ihmisiä, pitääkö paikkansa?

http://www.vi-store.com/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutamalla asiakkaalla plus ihmisellä ajat bmw
Näin ei taida olla nutriletissä:)
Extravaganzassa?
Herbalifessä?
Uskomaton liike, liikeide

Vierailija
2/9 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt 3kk ja niin hyvänmakuista ja painokin tippunut -5kg

Hieman innostus kävelylenkille innostui tässä samalla kun paino tippuu..

Pirtelö ihan liikaakin hyvää ..nam nam..  kuin jäätelöpirtelöä! 

Suosittelen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen verran voin sanoo et viidessä viikossa 6 kg ja hei 2 € ateria. Kyllä laitan rahaa tähän pirtelön

Vierailija
4/9 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visaluksen käytöstä paljon tullut hyviä palautteita. Voit käyttää tuotetta jos pudotat painoasi tai Rakennat kehoasi. Monipuoline ravinto sisältö jossa maitohappobakteeri sekä arginiini. Soveltuu lapsille 4-vuotiaasta ylöspäin..... hinta ja laatusuhde mielestäni kunnossa ja haastamalla ystäviä mukaan aterian hinnaksi jää 0.50€ eli ei mitään :) itse olen tuotetta käyttänyt jo 4 kk ja voin sanoa omasta kokemuksesta että kyllä toimii ja itse halusin pudottaa rasvoja en kiloja ja olla virkeämpi. Syödä oikeaa ruokaa ja paikata päivän aukot visaluksella.

Vierailija
5/9 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa pyramidivedätykseltä, tässä tapauksessa naamioitu laihdutus jututksi, mikä onkin fiksua, monet ovat niin epätoivoisia ja ahdingossa että eivät välttämättä huomaa. Kyse ei siis ole itse "myytävästä" tuotteesta tai sen toimivuudesta ( tai siinämäärin että tuotekaan ei ilmeisesti täytä viranomaisten määräyksiä pakkausmerkinnöissä koskien geenimuunneltua soijaa ja näin ollen saattavat jäädä nekin kalliit ostokset tulliin hävitettäväksi) vaan toimintamallista. 

.

Vierailija
6/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin mielenkiinnosta läpi ehdot, kusetustahan tuo on! Siinä saa joko liisata tai ostaa bmw:n heidän ehdoillansa..

Vierailija
7/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmesta pääateriasta korvataan kaksi, yksi kunnon ateria on sitten maltettava tehdä itse ravitsemussuositusten mukaan + välipalat. Makean himo hävisi, joten yllättävän helppoa. Puoli kiloa viikossa, väittävät et on rasvaa mikä palaa. Mua ei haittaa, jos joku rikastuu mun reippaalla energisellä olollani. 

Vierailija
8/9 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava tuote kuin Nurtilett, Allevo, Cambridge, Xtravaganza ym. Eli ateriankorvike. Oman kokeilun perusteella maku on parempi kuin ensin mainituissa. Hintakaan ei ole kovin paha, kerta-annoksella tullee hintaa n. 1,8e. Mm. Xtravaganza pussit maksanevat n. 3e/annos, samoin Cambridge. Easydiet ehkä 2,5e? Ei kai se huono tuote ole jos Amerikassa sillä on jo yli kolme miljoonaa ihmistä pudottanut painoaan. Suomessa ollaan vaan aina niin skeptisiä kaikkeen uuteen ja luullaan että täällä osataan kaikki parhaiten. Tuoreessa Womens Health lehdessä myös Britney Spears kertoo käyttävänsä kyseistä tuotetta koska se on ainoa oikeasti hyvän makuinen proteiinipirtelö. Ei muuta kuin mukaan vaan, jos on painoa pudotettavaa. Aloituspaketilla saa itselle juomat ja ruokakauppamenot vähenee. Oman painonpudotuksen innostamana voi sitten innostaa muita mukaan ja tienata lisäeuroja. 

Vierailija
9/9 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole paljon jos kolmessa kuukaudessa tippunut viisi kiloa.. ei kyllä silloin kannata tommosen rahoja laittaa. Itse tiputtanut -7kg kuudessa viikossa pelkällä ruokavaliolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän