Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun aloittaa puhtaalta pöydältä... Uskaltaako koskaan elää normaalisti?

Vierailija
01.01.2015 |

Siis kun jättää menneisyyden taakseen. Menneisyydessä tosi rankkoja juttuja.

Sen takia vaihtanut nimeä ja asuinpaikkakuntaa.

Tänään satuin juttelemaan yhen pojan kanssa netissä ja erehdyin antamaan hälle kuvani, hänkin kyllä antoi omani. Hän vaikutti mukavalta mutta sitten kaikki menikin jotenkin oudon plörinäksi. Hän sanoi tallentaneen kuvani ja mietin nyt vaan että mitäköhän vittua se sitten sillä aikoo...

Kiva hän tietää myös asuinpaikkani ja uuden nimeni nyt. Vittu jos levittelee sitä kuvaa ja näitä tietoja jonnekin, niin...

Kusessa ollaan.

Pelkään että joku entinen tuttu näkee (niitä on paljon.) ja alkaa vainoaminen ja taas mun elämä pilataan, minkä sain uudestaan rakennettua, no eihän siihen menny kun se 4 vuotta...

En jaksa sellasta enää! ;(

Haluun nauttia vihdoin ja viimein elämästä ja elää kuin normaalit ihmiset! joiden ei tarviis pelätä tälläsiäkään asioita....

Eikä siitä jätkästä todellakaan tullu alussa mitään tunnetta että se ois mitenkään psykoottinen tms. Vaikka kertoili kiusaamisjuttuja yms, vaikutti ihan mukavalta ja halusin vain tukea häntä ja olla itsekin mukava...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi kannattaa opetella elämään niin, että et hankkiudu enää tekemisiin sekopäiden kanssa. Siihen sinulla tuntuu olevan taipumusta.

Vierailija
2/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:09"]

Ensiksi kannattaa opetella elämään niin, että et hankkiudu enää tekemisiin sekopäiden kanssa. Siihen sinulla tuntuu olevan taipumusta.

[/quote] En ole hankkiutunut tahallani tekemisiin sellaisten kanssa ja voin sanoa, vaikka hölmöltä tämä varmasti joidenkin korviin kuulostaa, että kun olen aika herkkä, niin minulla on myös hyvät vaistot!

Mietin kyllä taas pitkään, yleensäkin, kun käyn nettikeskusteluja, että annanko kuvani jollekin vai en ja mitä henkilökohtasia tietoja jaan.

Nyt ajattelin sitten että, noh antaa tämän kerran mennä ja niin olen joskus tehnyt ennenkin, muttei kukaan ole sanonut että on tallentanut kuvani koneelle! ajattelin myös että kun olen kipeänä, niin kiva tutustua uuteen ihmiseen kun ei ole parempaakaan tekemistä. Käskin myös hänen näyttää ensiksi kuvansa ja hän näytti omansa, kai..

Ei siis tällä kertaa kuitenkaan tullut mitään syvää vaistonomasta EI - reaktiota. Niitäkin on joskus tullut ja sillon olen toiminut sitten siis sen mukaan. Hän oli hyvin mukava aluksi, mistä tuollasta outoutta ois voinu sillon aavistaa...! Ei mielestäni mistään. Aina ei niitä vaistonomasiakaan tuntemuksia tule. ;((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan panostaa livenä-tutustumiseen ja surffata netissä ihan vaan vailla lähempiä kontakteja.

Vierailija
4/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:26"]

Kannattaa varmaan panostaa livenä-tutustumiseen ja surffata netissä ihan vaan vailla lähempiä kontakteja.

[/quote] Mutta osaiskohan kukaan sanoa miks tuo jätkä tallensi kuvani!!

Vierailija
5/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ihan tahallasihan hankkiuduit tilanteeseen. Menit antamaan TUNTEMATTOMALLE kuvan itsestäsi. Dorka

Vierailija
6/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:26"]

[/quote] Mutta osaiskohan kukaan sanoa miks tuo jätkä tallensi kuvani!!
[/quote]

Kysy siltä?

Vierailija
7/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:26"] Kannattaa varmaan panostaa livenä-tutustumiseen ja surffata netissä ihan vaan vailla lähempiä kontakteja. [/quote] Mutta osaiskohan kukaan sanoa miks tuo jätkä tallensi kuvani!! [/quote] Kysy siltä?

[/quote] En voi, ei mulla oo enää sen yhteystietoja... enkä tiedä uskaltaisinkokaan kysyä...

Mutta mitä mieltä olette, tarvitseeko minun pelätä nyt jotain?

Vierailija
8/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus

Vierailija
9/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:01"]

Tsiisus

[/quote] Ei ole jeesusta tässä huoneessa. :)

Vierailija
10/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot taas se teini. Oothan pitänyt kämpän siistinä?

Vierailija
11/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:13"]

Sä oot taas se teini. Oothan pitänyt kämpän siistinä?

[/quote] Mikä hemmetin TAAS teini!? en muuten ole ja jälkimmäiseen kyllä olen, oletkos itse muistanut ennen joulua tehdä joulusiivouksen?

Vierailija
12/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
13/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi. Lopets toi vainoilu.

Vierailija
14/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:32"]

Sama tyyppi. Lopets toi vainoilu.

[/quote] Mikä ihmeen vainoilu???? Ketä minä vainoan?

On sulla pokkaa, kuin riki sorsalla nokkaa.

Vierailija
16/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhailu. Luuletko olevas niin tärkee et jotkut tyypit jaksas kiinnostus susta nykyäänkin.

Riki Sorsa XD

Vierailija
17/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tuskin tarvittee pelätä mitään erityistä. Se on vaan kuva... jos et nimeä, osoitetta, puh.numeroa yms ole kenellekään antanut. Tai ole facessa omalla naamalla (löytyy esim googlen kuvahaulla) ni voit olla ihan huoleti.

Vierailija
18/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:40"]

Vainoharhailu. Luuletko olevas niin tärkee et jotkut tyypit jaksas kiinnostus susta nykyäänkin. Riki Sorsa XD

[/quote] Pelkäämpä että joo...

Vierailija
19/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:42"]

Noh, tuskin tarvittee pelätä mitään erityistä. Se on vaan kuva... jos et nimeä, osoitetta, puh.numeroa yms ole kenellekään antanut. Tai ole facessa omalla naamalla (löytyy esim googlen kuvahaulla) ni voit olla ihan huoleti.

[/quote] En ja siis pelkään että hän levittelisi sitä minun kuvaa jonnekin sivustolle ja sieltä joku minut tunnistaisi ia sitten alkaisi taas helvetti...

Vierailija
20/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:40"]

Vainoharhailu. Luuletko olevas niin tärkee et jotkut tyypit jaksas kiinnostus susta nykyäänkin. Riki Sorsa XD

[/quote] Pelkäämpä että joo...
[/quote]

Miksi? Minkä takia niitä oikeesti kiinnostas sun elämä. Niillä on omat murheet ja ilot eivätkä taatusti mieti sua yhtään. Ihmeen narsistinen ajattelutapa.