Vedän merkkilaukun päähäni ja pakenen vuorille
Kommentit (12)
Onio korssia vai vuittonia vai praaadaa?
Kateelliset leuat louskuttaa!! Oikeasti, mihin nainen saa käyttää rahaa? Ei ainakaan itseensä! Miehet saa käyttää rahaa muiden tuomitsematta.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:10"]Kateelliset leuat louskuttaa!! Oikeasti, mihin nainen saa käyttää rahaa? Ei ainakaan itseensä! Miehet saa käyttää rahaa muiden tuomitsematta.
[/quote]
"Itseensä" ei ole sama asia kuin "laukkuun".
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:10"]Kateelliset leuat louskuttaa!! Oikeasti, mihin nainen saa käyttää rahaa? Ei ainakaan itseensä! Miehet saa käyttää rahaa muiden tuomitsematta. [/quote] "Itseensä" ei ole sama asia kuin "laukkuun".
[/quote]
Mä sanoisin että vaikka nainen panostaisikin itseensä sen rahan, kylpylään, kampaajalle, kosmetologille ja vaatekauppaan, niin ei siitä tyylikästä saa jos kädessä roikkuu se halpis 30€ maksava kangaslaukku.
Nimenomaan itseensä equals laukkuun.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:19"]Nimenomaan itseensä equals laukkuun.
[/quote]
Minä en ainakaan ole laukku, oletko sinä?
On mulla hauska täti, tuo täti Moonika, kun täti menee torille, on näky komea! Kas näin heiluu laukku, ja laukku heiluu näin, kas näin heiluu laukku, ja laukku heiluu näin!
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:19"]Nimenomaan itseensä equals laukkuun.
[/quote]
Minä en ainakaan ole laukku, oletko sinä?
[/quote]
Olen.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:30"]
On mulla hauska täti, tuo täti Moonika, kun täti menee torille, on näky komea! Kas näin heiluu laukku, ja laukku heiluu näin, kas näin heiluu laukku, ja laukku heiluu näin!
[/quote]
Taidat pukeutua päästä varpaisiin Espritin tekokuituihin ja kantaa Espritin tekonahka muovi laukkua.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:30"]
[/quote]
Taidat pukeutua päästä varpaisiin Espritin tekokuituihin ja kantaa Espritin tekonahka muovi laukkua.
[/quote]
Eikös Vuittonit ole juurikin muovia? :O
Vedä vuittoni päähäsi.