Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa ikinä uutta työpaikkaa :(

Vierailija
01.01.2015 |

Olen ollut yli 10 vuotta samassa työpaikassa ja nyt on mitta täysi. Vuoden verran olen satunnaisesti yrittänyt hakea uutta paikkaa, viime vuoden aikana kävin varmaan 6 haastattelussa, mutta en saanut yhtäkään paikkaa. Masentaa. Nyt olen taas alkanut hakemaan paikkaa oikein toden teolla, mutta ahdistaa haku ja haastattelu rumba. En varmaan ikinä saa uutta paikkaa... :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, älä valita, sulla on jo työpaikka. Tänä päivänä kannattaa siitä pitää kynsin ja hampain kiinni.

Vierailija
2/5 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on Suomi mennyt. Uutta paikkaa ei ole koska työntekeminen ja rekrytonti ei ole taloudellista tässä maassa. Kannattaa totutella siihen ajatukseen että tulevaisuus on karu, koruton ja ankea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä alalta haet?

Vierailija
4/5 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen tilanne, paitsi että en pääse edes haastatteluihin! Että voikin turhauttaa. 

Vierailija
5/5 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan hyvä työ ja jokseenkin pidänkin siitä. Kuitenkin tulee mietittyä, että jaksanko tehdä tuota samaa työtä lopun elämääni. Sen takia aloitinkin syksyllä uuden harrastuksen, josta koko perhe saadaan hyvinvointia, se on hauskaa ja rentoa ja kaiken lisäksi siinä tienaa.
Ehkä joskus voin tehdä kuten serkkuni eli jätän "leipätyöni" ja harrastuksesta tulee työ, mutta vapaa-aikaa jää paljon enemmän.

Jos kiinnostaa kuulla lisää mahdollisuudesta tienata hyvinvointi alalla, niin voit laittaa viestiä: azmika82@yahoo.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän