Olen todella kaunis nuori nainen. Kysyttävää?
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:42"]Oletko kaunis myös ilman meikkiä? aidon kauneuden näkee vasta pakkelin alta. Käytätkö ripsenpidennyksiä tai muita sellaisia? hiustenpidennyksiä?
nykyään kenestä tahansa nuoresta naisesta saa vähintäänkin nätin noiden avulla, mutta se ei ole sitä aitoa ja alkuperäistä kauneutta. Moni haluaa esim. näyttää Megan foxilta värjäämällä hiukset ja meikkaamalla samanlailla, se on kumminkin vain sitä tehtyä pintaa.
Jos pitäisi nimetä yksi julkkis jolta näytät kuka se olisi?
[/quote]
En meikkaa muutakuin huulipunaa. Ripseni ovat jo valmiiksi mustat ja tuuheat, kulmakarvanikin ovat tummat. En käytä ripsien- tai hiustenpidennyksiä. Hiukseni ovat luonnollisen väriset. Ja nyt ei tule ketään julkisuudenhenkilöä mieleen, mutta sanon jos tulisi pian. Ap
Äitikö sulle on niin sanonut ja sinä olet uskonut.
Olen todella kaunis keski-ikäinen nainen. Kysyttävää, ap?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:28"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:25"]Ollaanko sinulle kateellisia? Miten se ilmenee? Itse olin hyvin kaunis myös ikäisenäsi ja olen edelleen. Minulla on ollut ongelmia löytää ystäviä. Useat naiset näyttävät vihaavan minua ennenkuin ehdin suutani avata, oletan heidän olevan kateellisia. Miesten kanssa tulen hyvin toimeen ja ystävistäni enemmistö onkin miehiä. [/quote] Sama täällä, suurin osa ystävistäni on miehiä. Luulen että minulle ollaan kateellisia, ja nykyään vain muut kauniit hakeutuvat seuraani. Ap [/quote] Olet väärässä. Se ei ole syy. [/quote] No kelpaako tämä syyksi: ala-asteella luokkani tytöistä suurin osa haukkuivat minua rumaksi, vaikka kaikki muut lapset (kaikki kaverini koulun ulkopuolelta, pojat sekä ainoa tyttökaverini luokaltani) sanoivat minun olevan hyvin kaunis. Minua haukuttiin myös läskiksi (vaikka terveydenhoitaja sanoi minun olevan ihannepainossani enkä todellakaan ollut lihava) ja kaikin muin mahdollisin haukkumanimin. Ap
[/quote]
tyypillistä kateellisten lehmien käytöstä, harmi että suomalaisäidit kasvattavat lapsensa kiusaamaan toisia tyttöjä koulussa. Näin ei tulla koskaan saavuttamaan täyttä tasa-arvoa! Poikia kun katsoi ala-asteella niin myös runsaasti ylipainoisilla oli kavereita, ainakin minun koulussani. Minun ainoa kouluystäväni oli ylipainoinen tyttö, joka ei kelvannut muiden hienohelma-tyttöjen ystäväksi mutta minun ystäväkseni kelpasi, kun en katso painoa vaan luonnetta. Kaiken lisäksi nämä tytöt keksivät nimitellä että minä olin se hienohelma ja peruukkiakin kuulemma käytin, siis lapsena! mitä nyt näiden entisten koulukiusaajien nettiprofiileja olen katsonut niin varsinaisia pyrkyreitä he yhä ovat, eivät ole saavuttaneet mitään sen kummempaa mutta kovasti yrittävät olla esillä. Kateus se on myrkkyä, mutta ne jotka ovat kateellisia myrkyttävät vain oman mielensä ja jäävät vellomaan siihen kateuden tunteeseen, sillä ei onnea saa.
Eikun hetkinen, en olekaan kaunis. Olen susiruma. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:46"]Äitikö sulle on niin sanonut ja sinä olet uskonut.
[/quote]
Random miehet kadulla, ystävämieheni, ystävänaiseni, jotkut random naiset kadulla, lapset, kälyni, siskoni, veljeni sekä muut sukulaiseni ja joo äitini myös :D Ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:47"]Olen todella kaunis keski-ikäinen nainen. Kysyttävää, ap?
[/quote]
Ei ole :) Ap
Pakko nyt vaan todeta, että mä oon nähnyt kauniita finninaamasia ja kauniita, joilla on vähän epäsymmetriset kasvot:)Kyllä mä ottaisin miehekseni hyvännäköisen finninaamasen,kun siloposkisen symmetrisen kasvot omaavan,joka ei ole niin hyvännäköinen. Tosin persoona se on piste i;n päälle, se lisää tai kumoo ulkoista kauneutta, se on nähty!:)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:47"]Eikun hetkinen, en olekaan kaunis. Olen susiruma. Ap
[/quote]
Kateellinen? :D (oikea) Ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:47"]Eikun hetkinen, en olekaan kaunis. Olen susiruma. Ap
[/quote]
Kateellinen? :D (oikea) Ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:49"]Millanen alapääkarvotus?
[/quote]
Kiitorata. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:46"]Äitikö sulle on niin sanonut ja sinä olet uskonut. [/quote] Random miehet kadulla, ystävämieheni, ystävänaiseni, jotkut random naiset kadulla, lapset, kälyni, siskoni, veljeni sekä muut sukulaiseni ja joo äitini myös :D Ap
[/quote]
hmm, oletko blondi ja asut jossain etelän maassa? jos asia on näin niin sitten ei ole ihme että kaduilla huudellaan kaunis, noin ne lähes kaikki miehet niissä maissa käyttäytyvät koska vaaleat ovat siellä harvinaisempia ja jokainen haluaisi vaalean tytötystävän.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:50"]Pakko nyt vaan todeta, että mä oon nähnyt kauniita finninaamasia ja kauniita, joilla on vähän epäsymmetriset kasvot:)Kyllä mä ottaisin miehekseni hyvännäköisen finninaamasen,kun siloposkisen symmetrisen kasvot omaavan,joka ei ole niin hyvännäköinen. Tosin persoona se on piste i;n päälle, se lisää tai kumoo ulkoista kauneutta, se on nähty!:)
[/quote]
Olen kaunis muullakin tapaa. Ap
Mitä haluaisit sinulta kysyttävän?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:46"]Äitikö sulle on niin sanonut ja sinä olet uskonut. [/quote] Random miehet kadulla, ystävämieheni, ystävänaiseni, jotkut random naiset kadulla, lapset, kälyni, siskoni, veljeni sekä muut sukulaiseni ja joo äitini myös :D Ap
[/quote]
hmm, oletko blondi ja asut jossain etelän maassa? jos asia on näin niin sitten ei ole ihme että kaduilla huudellaan kaunis, noin ne lähes kaikki miehet niissä maissa käyttäytyvät koska vaaleat ovat siellä harvinaisempia ja jokainen haluaisi vaalean tytötystävän.
[/quote]
Olen tummatukkainen, jotein ei oikein mennyt nappiin :) Ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:52"]Mitä haluaisit sinulta kysyttävän?
[/quote]
Jotain asiallista. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:40"]Missä opiskelet tai mikä olet ammatiltasi? Mikä on sinun lempielokuvasi?
[/quote]
Opiskelen yliopistossa, mutta en tarkemmin halua sanoa että missä. Opiskelen siis ulkomailla. Ja minulla ei ole lempielokuvaa, mutta jostain syystä tykkään Disneyn klassikoista :D Ap