Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella kaunis nuori nainen. Kysyttävää?

Vierailija
01.01.2015 |

22-vuotias.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:26"]Millä perusteella uskot olevasi todella kaunis? Onko sinussa mitään muuta? Onko se ainut meriittisi?
[/quote]

Minulle on todella monta kertaa sanottu, että olen kaunis. Miehet ja kauniit naiset hakeutuvat aina seuraani. Ja opiskelen yliopistossa, joten kai olen melko älykäs? Ja olen myös hyvä taiteessa ja musiikissa. Ap

Vierailija
22/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ja surullista mutta totta mulla ei ole ystäviä, tai näitä niin sanottuja ystäviä riittää ovat todella kateellisia ja piikittelevät ja vittuilevat eivätkä mieluusti vietä aikaa kanssani eivätkä pidä yhteyttä vaikka minä yrittäisin yhteydenpito yksipuolista :-( onneks mulla on ihania siskoja ja mahtava poikaystävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:25"]Ollaanko sinulle kateellisia? Miten se ilmenee? Itse olin hyvin kaunis myös ikäisenäsi ja olen edelleen. Minulla on ollut ongelmia löytää ystäviä. Useat naiset näyttävät vihaavan minua ennenkuin ehdin suutani avata, oletan heidän olevan kateellisia. Miesten kanssa tulen hyvin toimeen ja ystävistäni enemmistö onkin miehiä. [/quote] Sama täällä, suurin osa ystävistäni on miehiä. Luulen että minulle ollaan kateellisia, ja nykyään vain muut kauniit hakeutuvat seuraani. Ap

[/quote]

Olet väärässä. Se ei ole syy.

Vierailija
24/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:27"]Minäpä olen kaunis mies ja koska miehet on kaikessa parempia niin olisin kauniimpi kuin sinä jos pukeutuisin naiseksi. Oikeasti, en ole koskaan nähnyt kellään naisella esim. yhtä kaunista ihoa kuin itselläni tai yhtä symmetrisiä kasvoja. 
[/quote]

Minulla on hyvin kaunis ja sileä iho, ei yhtään finnejä, luomia naamassa yms. Ja minulla on kaikkien mielestä todella symmetriset kasvot. Ap

Vierailija
25/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:27"]Kuka tahansa voi täällä nimettömästi sanoa ihan mitä tahansa. Joten ainoa kysymys on miks hitossa pitäis uskoa?
[/quote]

Ei ole pakko uskoa. Ap

Vierailija
26/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:26"]Millä perusteella uskot olevasi todella kaunis? Onko sinussa mitään muuta? Onko se ainut meriittisi?
[/quote]

Minulle on todella monta kertaa sanottu, että olen kaunis. Miehet ja kauniit naiset hakeutuvat aina seuraani. Ja opiskelen yliopistossa, joten kai olen melko älykäs? Ja olen myös hyvä taiteessa ja musiikissa. Ap
[/quote]

No laita nyt jo se perse kuva että pääsen aloittamaan, ei tää heijari koko iltaa kestä.

Vierailija
27/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:30"]Miksi teet tällaisia aloituksia?
[/quote]

Koska tylsyys. Ap

Vierailija
28/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:31"]Minäkin olen ja surullista mutta totta mulla ei ole ystäviä, tai näitä niin sanottuja ystäviä riittää ovat todella kateellisia ja piikittelevät ja vittuilevat eivätkä mieluusti vietä aikaa kanssani eivätkä pidä yhteyttä vaikka minä yrittäisin yhteydenpito yksipuolista :-( onneks mulla on ihania siskoja ja mahtava poikaystävä
[/quote]

Voi harmi :( Minulla onneksi on ystäviä. Ap

Vierailija
29/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäköhän johtui nuorena minunkin kohdalla se, ettei naiset oikeen olleet minun kavereita?

Miesten kanssa hengailin, täysin kavereina ilman benefits, ne ei välittänyt olinko kaunis vai ruma. 

En itse tajunnut kauneuttani, mutta nyt kun katselen nuoruudessa otettuja valokuvia, en tajua kuinka en sitä huomannut, olin todellinen kaunotar.

Nooooo...aika vaikuttaa ja se nuoruuden kauneus on kyllä mennyttä, naisetkin on minun ystäviä ((C:)

Vierailija
30/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:26"]Millä perusteella uskot olevasi todella kaunis? Onko sinussa mitään muuta? Onko se ainut meriittisi? [/quote] Minulle on todella monta kertaa sanottu, että olen kaunis. Miehet ja kauniit naiset hakeutuvat aina seuraani. Ja opiskelen yliopistossa, joten kai olen melko älykäs? Ja olen myös hyvä taiteessa ja musiikissa. Ap

[/quote]

LOL, ei eletä enää mitään 1800-lukua tyyliin "siinä menee maisteri"... (liian) iso osa kansasta on korkeakoulutettuja. 

Joten ellet nyt opsikele lääkiksessä tai Otaniemessä teoreettista fysiikkaa niin ei voida tehdä päätelmiä edes siitä, että olisit "peruslahjakas". Saati varsinaisesti älykäs. 

Vierailija
31/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:31"]Minäkin olen ja surullista mutta totta mulla ei ole ystäviä, tai näitä niin sanottuja ystäviä riittää ovat todella kateellisia ja piikittelevät ja vittuilevat eivätkä mieluusti vietä aikaa kanssani eivätkä pidä yhteyttä vaikka minä yrittäisin yhteydenpito yksipuolista :-( onneks mulla on ihania siskoja ja mahtava poikaystävä [/quote] Voi harmi :( Minulla onneksi on ystäviä. Ap

[/quote]

Minkä näköisiä ystäväsi on?

Vierailija
32/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lana

Vierailija
33/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:25"]Ollaanko sinulle kateellisia? Miten se ilmenee? Itse olin hyvin kaunis myös ikäisenäsi ja olen edelleen. Minulla on ollut ongelmia löytää ystäviä. Useat naiset näyttävät vihaavan minua ennenkuin ehdin suutani avata, oletan heidän olevan kateellisia. Miesten kanssa tulen hyvin toimeen ja ystävistäni enemmistö onkin miehiä. [/quote] Sama täällä, suurin osa ystävistäni on miehiä. Luulen että minulle ollaan kateellisia, ja nykyään vain muut kauniit hakeutuvat seuraani. Ap

[/quote]

Olet väärässä. Se ei ole syy.
[/quote]

No kelpaako tämä syyksi: ala-asteella luokkani tytöistä suurin osa haukkuivat minua rumaksi, vaikka kaikki muut lapset (kaikki kaverini koulun ulkopuolelta, pojat sekä ainoa tyttökaverini luokaltani) sanoivat minun olevan hyvin kaunis. Minua haukuttiin myös läskiksi (vaikka terveydenhoitaja sanoi minun olevan ihannepainossani enkä todellakaan ollut lihava) ja kaikin muin mahdollisin haukkumanimin. Ap

Vierailija
34/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vain ap saisit kauneudellasi haluamasi elämän, muista et kauneus on katoavaista

Vierailija
35/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sinä... huoh

Vierailija
36/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:26"]Millä perusteella uskot olevasi todella kaunis? Onko sinussa mitään muuta? Onko se ainut meriittisi?
[/quote]

[/quote]
Ok. Aloituksesi ei valitettavasti kuvasta kovinkaan suurta älykkyyttä. Aidosti älykäs ihminen ymmärtää olla ylpistymättä, jos nyt jokunen ihminen kehuu kauniiksi.

Vierailija
37/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:31"]Minäkin olen ja surullista mutta totta mulla ei ole ystäviä, tai näitä niin sanottuja ystäviä riittää ovat todella kateellisia ja piikittelevät ja vittuilevat eivätkä mieluusti vietä aikaa kanssani eivätkä pidä yhteyttä vaikka minä yrittäisin yhteydenpito yksipuolista :-( onneks mulla on ihania siskoja ja mahtava poikaystävä [/quote] Voi harmi :( Minulla onneksi on ystäviä. Ap

[/quote]

Minkä näköisiä ystäväsi on?
[/quote]

Kauniita. Suurin osa vähän rumempia kuin minä (mutta silti paljon kauniimpia kuin suurin osa ihmisistä!), ja jotkut yhtä kauniita. Ap

Vierailija
38/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä opiskelet tai mikä olet ammatiltasi? Mikä on sinun lempielokuvasi?

Vierailija
39/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:26"]Millä perusteella uskot olevasi todella kaunis? Onko sinussa mitään muuta? Onko se ainut meriittisi?
[/quote]

[/quote]
Ok. Aloituksesi ei valitettavasti kuvasta kovinkaan suurta älykkyyttä. Aidosti älykäs ihminen ymmärtää olla ylpistymättä, jos nyt jokunen ihminen kehuu kauniiksi.
[/quote]

Todella, todella moni on kehunut minua todella kauniiksi ja upeaksi. Ja en ole ylpistynyt, totean vain tosiasian. Ap

Vierailija
40/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaunis myös ilman meikkiä? aidon kauneuden näkee vasta pakkelin alta. Käytätkö ripsenpidennyksiä tai muita sellaisia? hiustenpidennyksiä?

nykyään kenestä tahansa nuoresta naisesta saa vähintäänkin nätin noiden avulla, mutta se ei ole sitä aitoa ja alkuperäistä kauneutta. Moni haluaa esim. näyttää Megan foxilta värjäämällä hiukset ja meikkaamalla samanlailla, se on kumminkin vain sitä tehtyä pintaa.

Jos pitäisi nimetä yksi julkkis jolta näytät kuka se olisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme