Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella kaunis nuori nainen. Kysyttävää?

Vierailija
01.01.2015 |

22-vuotias.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tänne on viel kommentoida, että oon nähnyt ihan tavis tytön näköisiä, joilla on ihan superkomeet poikakaverit ja ne poikakaverit vaan näkee niissä ns. tavis tytöissä jotain superkaunista. Kauneus on katsojan silmissä:)se on niin totta! ja monet pojat näkee persoonallisuuden kauniina.Kiiltokuvatytöt ei aina saa kaikkein komeimpia, jos pinnallisesti katsotaan ellei kiiltokuvatyttö oo julkkis.Menee se joskus näinkin.:)Olkaa naiset rohkeita, tehkää alotteita ja katsokaa mitä tapahtuu.Kyllä joskus jotain tapahtuu:)Elämän makuinen elämä vaatii riskejä, rohkeutta ja uskoa... itseensä ja Jumalaan:):)

Vierailija
82/84 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aloitukset voivat joitakin ärsyttää, mutta ei minua. En koe olevani ruma vaikka olen 5kg ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:30"]Miksi teet tällaisia aloituksia?

Koska tylsyys. Ap

Ja sinä tyhjäpää olet muka älykäs? Ja kaunis? Kuulehan osoitit jo ettet ole kumpaakaan. Ne jotka tylsistyvät ovat tylsiä itse:)!

Vierailija
84/84 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuules nyt prinsessa ei se vielä tarkoita että olet kaunis vaan koska äitisi ja isäsi ovat niin sanoneet, niin sanotaan kaikille lapsille vaikka ne oikeasti näyttäisivät rupikonnalta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän