Olen todella kaunis nuori nainen. Kysyttävää?
Kommentit (84)
Katsoin facebook-profiilisia ja valitettavasti olet väärässä. Kukakohan sulle on moista paskaa syöttänyt?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:22"]No annatko persettä setä miehelle?
[/quote]
En. Ap
Linkkiä kuvaan, muuten ei uskota !
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:22"]Katsoin facebook-profiilisia ja valitettavasti olet väärässä. Kukakohan sulle on moista paskaa syöttänyt?
[/quote]
Heh. Nimeni? :) Ap
Kiusataanko sinua?
Yleensä jos on keskiverrosta poikkeava, kohtalona on kiusaaminen. Ei siis kannata olla kaunis tai ruma.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:22"]No annatko persettä setä miehelle?
[/quote]
En. Ap
[/quote]
No kai nyt kumminkin saan edes hieman lipaista?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:23"]Linkkiä kuvaan, muuten ei uskota !
[/quote]
En laita kukaa edelleenkään anonyymille keskustelupalstalle. Mutta kaunis olen, sen on todella moni sanonut minulle. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:24"]Kiusataanko sinua?
Yleensä jos on keskiverrosta poikkeava, kohtalona on kiusaaminen. Ei siis kannata olla kaunis tai ruma.
[/quote]
Minua kiusattiin ala-asteella ja yläasteella joidenkin tyttöjen toimesta. Enää ei ole sellaista (onneksi) ilmennyt. Ap
Ollaanko sinulle kateellisia? Miten se ilmenee? Itse olin hyvin kaunis myös ikäisenäsi ja olen edelleen. Minulla on ollut ongelmia löytää ystäviä. Useat naiset näyttävät vihaavan minua ennenkuin ehdin suutani avata, oletan heidän olevan kateellisia. Miesten kanssa tulen hyvin toimeen ja ystävistäni enemmistö onkin miehiä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:23"]Linkkiä kuvaan, muuten ei uskota !
[/quote]
En laita kukaa edelleenkään anonyymille keskustelupalstalle. Mutta kaunis olen, sen on todella moni sanonut minulle. Ap
[/quote]
No laita nyt edes perse kuva, että saan käsityö materiaalia.
T: setä-mies
Millä perusteella uskot olevasi todella kaunis? Onko sinussa mitään muuta? Onko se ainut meriittisi?
Minäpä olen kaunis mies ja koska miehet on kaikessa parempia niin olisin kauniimpi kuin sinä jos pukeutuisin naiseksi. Oikeasti, en ole koskaan nähnyt kellään naisella esim. yhtä kaunista ihoa kuin itselläni tai yhtä symmetrisiä kasvoja.
Kuka tahansa voi täällä nimettömästi sanoa ihan mitä tahansa. Joten ainoa kysymys on miks hitossa pitäis uskoa?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:25"]Ollaanko sinulle kateellisia? Miten se ilmenee? Itse olin hyvin kaunis myös ikäisenäsi ja olen edelleen. Minulla on ollut ongelmia löytää ystäviä. Useat naiset näyttävät vihaavan minua ennenkuin ehdin suutani avata, oletan heidän olevan kateellisia. Miesten kanssa tulen hyvin toimeen ja ystävistäni enemmistö onkin miehiä.
[/quote]
Sama täällä, suurin osa ystävistäni on miehiä. Luulen että minulle ollaan kateellisia, ja nykyään vain muut kauniit hakeutuvat seuraani. Ap
No annatko persettä setä miehelle?