Kokemuksia: Toknett Iisi wc-paperi? Kannattaako ostaa?
Oletteko käyttäneet Toknetin myymään Iisi wc-paperia? Onko riittoisaa ja kannattaako ostaa? Hinta ainakin ok (0,29 €/rulla)
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:46"]
Mä aina pyydän myyjältä pari testipalaa ennen kuin ostan uutta merkkiä.
Käyn sitten kaupan vessassa kokeilemassa toimiiko.
[/quote]
Ootko tota Iisiä testannut? Pyyhkikö hyvin, menikö sormi läpi?
Apua, kaikkea ihmiset jaksavatkin kysellä :D Luulisi, että yksi vessapaperipaketti olisi köyhimmällekin sen verran kohtuullinen investointi, että olisi varaa ihan itse perseensä pyyhkiä, mutta ilmeisesti ei. Onhan se tietysti rankkaa, jos monta viikkoa joutuu pyyhkimään vääränlaisella paperilla :/ Tosin ehkä loput rullista saisi myytyä vaikka fb-kirpparilla, että saisi edes osan takaisin.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:46"]
[/quote]Hyvä vinkki, soita Kuningaskuluttajaan ja vinkkaa muillekin. Voi käyttää myös esim kahvinsuodattimien kanssa.
Ihan okei paperia se on. Minä tosin ostan sitä vain silloin kun se on tarjouksessa 24 tai 25 senttiä per rulla.
Ei kannata ostaa. Yksi rulla menee puolessa päivässä, niin hötyä on. Ja on muuten kapeampaa kuin muut vessapaperit.
Meillä kestää siinä missä joku Serla tai Embo.Ostin, kun oli tarjouksessa.Kaikki muu käy, muttei keltainen Serla:)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:56"]
Ei kannata ostaa. Yksi rulla menee puolessa päivässä, niin hötyä on. Ja on muuten kapeampaa kuin muut vessapaperit.
[/quote]
häh, eikä ole kapeaa. itse käytän tälläkin hetkellä, ihan ok vaikka ei parasta mahdollista. hieman kovahkoa eikä aina katkea katkoviivan kohdalta mikä ärsyttää tällaista pilkkuviilaria.
Olen ostanut. Merkintä tehty suomessa painaa valinnassa.
Toivottavasti jollekin on työtä ja hyötyä. Ihan ok paperi.