Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verokortti vuodelle 2015 netistä, mitä hittoa?

Vierailija
01.01.2015 |

Ei ole kotiin vielä tullut uutta verokorttia. Menin tuonne katsomaan että paljonkohan mahtaa tulla veroprosentiksi tänä vuonna, kun olen ollut pitkään työttömänä, ja syyskuussa aloitin työt. Mun palkka on 1948€/br/kk ja tuolla netissä oli laitettu vuosiansioksi n. 18000€ ja kuukausituloksi vain reilu 1500€. No ajattelin että tuo on varmaan nyt se mikä on tulossa postissa, ja näköjään laskettu jostain kumman syystä päin peetä, että teempä muutosverokortin heti. No aloitin ja laitoin kohtaan jossa on arvioitu tämän vuoden tulot, kohtaan asiakas arvioi, sen mitä laskin että vuodessa luultavasti tienaan, niin ohjelma herjasi että voit ilmoittaa tulot vain 0,00-0,00 välillä... siis hä? Miksi en muka voi ilmoittaa vaikkaa miljoonaa jos haluan, ohjelma on sitä mieltä että en voi tienata mitään tänä vuonna?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ilmoitti jo ekalla sivulla, että olen tehnyt aiemmin (jaa milloin?) muutokset ja verotoimistoon pitää ottaa yhteyttä jos haluaa vielä muuttaa. Yritin kuitenkin vaihtaa tulorajaa mutta samaa 0,00 herjas. Huomenna sit vaa soittamaan sinne..

Vierailija
2/6 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi mullakaan, pitää kokeilla huomenna paremmalla onnella, vielä on jokunen päivä aikaa tulostaa kortti ja toimittaa se työnantajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:30"]

Mulla myös ilmoitti jo ekalla sivulla, että olen tehnyt aiemmin (jaa milloin?) muutokset ja verotoimistoon pitää ottaa yhteyttä jos haluaa vielä muuttaa. Yritin kuitenkin vaihtaa tulorajaa mutta samaa 0,00 herjas. Huomenna sit vaa soittamaan sinne..

[/quote]

Joo, sama ilmotus mulla tuli, olen kyllä syyskuussa kun aloitin työt hakenut tietysti uuden kortin. Mutta kaipa tuossa sitten on vaan nyt joku häikkä koko systeemissä.

ap

Vierailija
4/6 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sinne nyt soittaa kannata, linjat ihan tupaten täynnä tammikuussa, etenkin jos ei tänään tuo sivusto toimi, niin paniikissa kaikki sinne huomenna muutenkin soittelee. Eiköhän ne korjaa sen tässä hetimiten, luultavasti jo huomenna toimii, ihme kiire teillä jos ei tällä sekunnilla toimi. Ja vaikka tuo palvelu toimisi vasta viikon päästä, niin mitä sitten - tammikuun palkka menee sitten vaan viime vuoden prosentilla ja helmikuusta alkaen vasta oikealla. Malttia ystävät hyvät!

Vierailija
5/6 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä toimi, tosin tein muuten vaan eri tuloilla. On mulle kyllä åostissa tullut jo 2015 verokortti. Ei mun tarvii muutosta tehä. Sillä mennään.

Vierailija
6/6 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:08"]

No ei kai sinne nyt soittaa kannata, linjat ihan tupaten täynnä tammikuussa, etenkin jos ei tänään tuo sivusto toimi, niin paniikissa kaikki sinne huomenna muutenkin soittelee. Eiköhän ne korjaa sen tässä hetimiten, luultavasti jo huomenna toimii, ihme kiire teillä jos ei tällä sekunnilla toimi. Ja vaikka tuo palvelu toimisi vasta viikon päästä, niin mitä sitten - tammikuun palkka menee sitten vaan viime vuoden prosentilla ja helmikuusta alkaen vasta oikealla. Malttia ystävät hyvät!

[/quote]

Joo, ihan uteliaisuuttani menin katsomaan, tiedän kyllä että ehtii tehdä helmikuulle, mulla on vaan aika pieni prosentti ollut nyt loppuvuoden, ja tammikuukin menee sillä, sitten se taas nostaa vähän loppuvuoden prosenttia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän