Mun elämäni on ajautunut pahaan
kriisiin. Ja syy; täytän tänä vuonna 40v. En siis vielä, vasta kesällä, mutta kuitenkin. Olen oikeasti aivan kauhuissani. Eilisestä alkaen ahdistanut kauheasti. Mistä haen apua?
Kommentit (75)
Kuulin tänään eräältä lapsuuden ystävältäni, että hän kärsii ihan samasta. Ehkä tämä joskus helpottaa. Ainakin toivon näin. Ap
Odotapa, kun täytät 50. Se tulee nopeesti, kun elämä.kulkee koko ajan nopeammin. Itse täytin just 50. Ei mukavaa.
Miltä osin tämä on provo? Ei ole. Ap
Miltä osin tämä on provo? Ei ole. Ap
Minä en kyl ikinä enää haluais olla 20 ja häröillä ympäriinsä.On ihanaa olla seesteinen nelikymppinen,nasta ikä!
MÄ ymmärrän sua! Täytin 40 viime kesänä ja kriisi päällä edelleen! Tuntuu et elämä oli nyt tässä ja kaikki takana. Mulla mies, lapset, talo ja ystäviä mut silti ahdistaa välillä. Ehkä tää tästä helpottaa vielä. Tsemppiä sulle! Koitetaan pärjätä!
Mitä tämän ikäisen kuuluu tehdä, miltä näyttää, mistä tulla, mihin mennä, millainen perhetilanne olla? Ja paljon muuta mietin... Ja ahdistaa kamalasti, en pysty oikein edes nukkumaan. Ap
Katso Hollywood- julkkiksia, jotka yli 40- v. ja upeita! He suunnittelevat vasta lapsiakin.. Ei se ikä vaan se, mitä sillä tekee. ;)
No hei jaxuhalei ja mee vaikka terapiaan ja pyydä jotain kivoja nappeja. Tai mee Tiina Jylhälle leikkaamaan naama ja tissit nuoremmaksi ja sit kaupungin ykkösmestaan joraamaan persvako lantiofarkuista vilkkuen niin kaikki pitää sua ihquna ja nuorena
Kaikki tuntuu vain nyt pyörivän menetettyjen mahdollisuuksien ympärillä. Miten tästä eteenpäin? Ap
Josd avaisit vähän enempi elämääsi, niin olisi helpompi ottaa kantaa asioihisi. Kerro itsestäsi ap.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:46"]Minä en kyl ikinä enää haluais olla 20 ja häröillä ympäriinsä.On ihanaa olla seesteinen nelikymppinen,nasta ikä!
[/quote]
30 ois kuitenkin parempi.
Sama kriisi rahikaisella. Mulla se johtuu ihan fyysisestä vanhenemisesta, koska henkinen puoli ei tunnu juurikaan kypsyneen. On jotenkin outoa ajatella, että on jo ulkoisesti aika ikääntynyt, mutta sisäisesti ei.