Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä vuosi on minun muutoksen vuoteni!

Vierailija
01.01.2015 |

Joka vuosi ajattelen näin ja olen epäonnistunut siinä isoimmassa tavoitteessa. Pitää laihtua 45kg. En ole laihtunut, mutta olen toisaalta oppinut ja vakiinnuttanut monia uusi hyviä tapoja,joista on hyötyä tässä lopullisessa muutoksessa. Huomaan olevani hieman onneton, painoni rajoittaa minua ja olo ei fyysisesti ole hyvä. Ennen selittelin että olen ihan sinut asian kanssa jne,mutta nyt tiedän sen olevan vain jotain suojautumista. Osaan tehdä ruokaa, terveellistä ja järkevää ruokaa. Pidän kasviksista,marjoista ja hedelmistä. Liikun päivän aikana hyötyliikuntana hieman,työmatkat yht 1h ja työ on liikkuvaa seisomatyötä(joskin raskasta tällä painolla,hiki!!) ja saan työpäivän aikana ulkoilla 1-2h päivässä matkojen kävelyn lisäksi.JOTEN edellytykset on ihan hyvät aloittaa vihdoin uusi luku elämässä. Ja mikäs sen parempi aika kuin uusi vuosi,fressi startti. Kliseistähän tuo on,mutta jotenkin näin uuden vuoden kynnyksellä sitä vaan herää miettimään tulevaisuutta ja mikäs sen parempi kuin saada motivaatiota uudesta vuodesta. Onko täällä muita saman urakan edessä? toki en kuvittele että kaikkea laihdun vuodessa,mutta jospa edes puolet.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi