Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokottamattomat eivät nyt sitten pääse Balttianmaihin mitenkään!

Vierailija
26.10.2021 |

Enää ei kelpaa negatiiviset testit, eli korona passi kahdella rokotteella tai äskettäin sairastettu tauti ovat ainoat hyväksytyt maahan pääsyn edellytykset. Ilmeisimmin nämä rajoitukset kestävät pitkälle ensi kevääseen.

Kommentit (221)

Vierailija
41/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinne haluaa?

hih....liimatukkaiset nuorukaiset kaukaa, tosin sieltä he suunnistavat ikuiselle eläkkeelle Suomeen, Sipilä tarjoaa talonsa käytöön...tai siis nykyään tietenkin hutisalo, jolla olisikin tilaa kymmenille 50 kiloisille sotasankareille. 

Vierailija
42/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pyhä paikka tuo ruokakauppa on mitä joka paikassa itketään? Jos olet itsekäs etkä ota rokotetta, miksi sinun pitäisi mennä mihinkään julkisiin tiloihin? Ihminen on oppivainen eläin, opit kyllä tilaamaan netistä kattavasti ruuat kotiin ja turhat heräteostokset jäävät pois.

Tiedätkös, kaikkialla ei ole mahdollisuutta tilata ruokia kotiin. Itse asun juurikin Saksassa ja ei täällä ole tuollaisia palveluita. Huomaa että et tiedä maailmanmenosta yhtään mitään, omassa kuplassa on hyvä olla niin kauan kuin itsellä on kaikki vapaudet.

Otapa rokote sitten, tai maksa jollekin joka käy sinulle kaupassa. Ei tämä pandemia ikuisesti kestä. Tai saattaa kestääkin kun osa porukasta polkee jalkaa kädet puuskassa, naama punasena ja kiukuttelee mulle ei rokotetta bäääää

Höpö höpö. Tauti ei mene rokotteella ohi, koska koko maailma pitäisi pystyä rokottamaan kolmessa kuukaudessa sataprosenttisesti. Sittekin syntyisi jo rokotteen kiertäviä mutaatioita ennen kuin kierros olisi käyty läpi. Tauti hellittää vasta, kun se on käynyt ihmiskunnan kattavasti läpi, koska vain siten ihmiset saavat kunnollisen immuniteetin. Ankeaa, mutta totta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokottamaton enkä sitä korona rokotetta missään tilanteessa tule ottamaan ja mitä matkusteluun tulee niin en missään tapauksessa muutenkaan minnekään Venäjälle matkustaisi joten eipä hätää vaikken rokotettu olekaan.

Vierailija
44/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ollaan niin venäjävastaisia ja kuitenkin mennään juuri venäjän viitoittamaa tietä eli ainoastaa QR-koodilla pääsee  töihin, kauppaan jne. Ja sitähän me näytämme haluavan, täyttä valvontaa ja uskokaa pois, emme tule koskaan pääsemään siitä eroon. itse en koodia tule käyttämään vaikka rokotettu olenkin.

Onneksi on olemassa kaltaisiasi ihmisiä, jotka näkevät kaiken tämän läpi, rokotettunakin. Kiitos sinulle solidaarisuudesta. :)

Vierailija
45/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut luulevat sykooseissaan, että kaikki muuttuu paremmaksi kunhan vain ottavat aina uusia horonarokotteita sekä käyttävät natsipassia joten huutista idiooteille :-D :-D :-D

Vierailija
46/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs tämä nyt ei häiritse minua yhtään. Olen rokotukset ottanut, joten se ei estä. Välillä ihmettelen muutamaa tuttavaa, jotka ravaavat vähän väliä Tallinnassa. Olen siellä käynyt muutaman kerran ja se on kyllä niin nähty, että eipä kiinnosta. 

Menee vähän samaan sarjaan kuin se, että ihmisten on nyt ihan pakko matkustaa jonnekin turistirysiin.

Ihminen kehittyy normaalisti kahteenkymmeneen ikävuoteen henkisesti sen verran, että ymmärtää ihmisten pitävän eri asioista. Sen jälkeen hän ei arvioi enää asioiden mielekkyyttä oman subjektiivisen kokemuksensa perusteella. Kuitenkin 20-30% jää henkisesti mustavalkoisen teinin tasolle, eikä opi ymmärtämään noin yksinkertaista asiaa. 

Vierailija
47/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anarkistinen ajattelijatar kirjoitti:

Rokotetut luulevat sykooseissaan, että kaikki muuttuu paremmaksi kunhan vain ottavat aina uusia horonarokotteita sekä käyttävät natsipassia joten huutista idiooteille :-D :-D :-D

Rokotetut vinksahtaneita. Rokote pehmentänyt aivot ja ÄO puhdas 0

Vierailija
48/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne viron viinaturistit ole jo ottaneet kaikki piikit mitä tarjotaan. Yleensähän se on sama porukka, joka hörsii viinat, pillerit, pulverit ja piikit, kaiken mahdollisen ja vielä jos ilmaiseksi saa :D

Voisivat yksin tein muuttaa kokonaan viroon, mitä sieltä turhaan välillä pois tulemaan:)

Vierailija
49/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen hinku ihmisillä on ylipäätään päästä johonkin Tallinnaan? Ymmärrän sitten jos siellä on perhettä tai työ, mutta en oikein muuta syytä ymmärrä. Siis että mennään van shoppailemaan tai juopottelemaan. Käykää Prismassa ja Alkossa. Tai Persut juoskoon sinne Kärkkäiselle tai mikä lie se oli. 

Miksi vain persut saisi käydä Kärkkäisellä?

Vierailija
50/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap valehtelet? Esimerkiksi Viroon pääsee ilman rokotuksia.

Vierailija
51/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen hinku ihmisillä on ylipäätään päästä johonkin Tallinnaan? Ymmärrän sitten jos siellä on perhettä tai työ, mutta en oikein muuta syytä ymmärrä. Siis että mennään van shoppailemaan tai juopottelemaan. Käykää Prismassa ja Alkossa. Tai Persut juoskoon sinne Kärkkäiselle tai mikä lie se oli. 

Ei kai siellä kukaan täysijärkinen enää halua käydä. 

-eri

Vierailija
52/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mä olen ketään kieltänyt käymästä yhtään missään? En missään. 

Vierailija
53/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä häiritse tämän suuntainen kehitys ollenkaan? Edes negatiivisella testillä ei paikoin pääse kauppaan, matkustamaan, töihin... Vaikka se on varmin tapa osoittaa, ettei kanna virusta!!

Toisekseen, miksi nyt yhtäkkiä tällaiset totalitaariset toimenpiteet? Rokotettuja on enemmän kuin ikinä, eikä ennen rokotuksiakaan ollut tällaisia rajoituksia kuin nyt, ja silti kaikki sujui tilanteeseen nähden hyvin? Ei tämä ole enää normaalia.

Pian kahdesti rokotetut ovat rokottamattomia, kuten Israelissa.. sitten tulee kolmas, neljäs, viides piikki, että saat ostaa ruokaa ja käydä töissä? Miettikää nyt vähän...

Itse asiassa ei häiritse lainkaan. Ne rajoitukset kun on voinut välttää hyvin helposti ottamalla pari rokotetta.

Helposti ehkä, mutta täysin turvallisesti? Tuskinpa. Vai onko sinulla linkkiä tutkimukseen koronarokotteen pitkäaikaisista haittavaikutuksista (3-10v)?

Vierailija
54/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä häiritse tämän suuntainen kehitys ollenkaan? Edes negatiivisella testillä ei paikoin pääse kauppaan, matkustamaan, töihin... Vaikka se on varmin tapa osoittaa, ettei kanna virusta!!

Toisekseen, miksi nyt yhtäkkiä tällaiset totalitaariset toimenpiteet? Rokotettuja on enemmän kuin ikinä, eikä ennen rokotuksiakaan ollut tällaisia rajoituksia kuin nyt, ja silti kaikki sujui tilanteeseen nähden hyvin? Ei tämä ole enää normaalia.

Pian kahdesti rokotetut ovat rokottamattomia, kuten Israelissa.. sitten tulee kolmas, neljäs, viides piikki, että saat ostaa ruokaa ja käydä töissä? Miettikää nyt vähän...

Itse asiassa ei häiritse lainkaan. Ne rajoitukset kun on voinut välttää hyvin helposti ottamalla pari rokotetta.

Niin kauan kuin minulla on kaikki hyvin ei muiden vapauksista ja perusoikeuksista tarvitse välittää. Minä minä minä.

Rokote ei estä sinua tartuttamasta muita vaan suojaa ainoastaan itseäsi. Se ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä kuin rokottamattomat, jotka haluavat odottaa vielä tuloksia rokotteen turvallisuudesta. Rokotehan on käytössä ainoastaan ehdollisella myyntiluvalla.

Vierailija
55/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä innostaa Suomessa töissä käyviä ottamaan rokotukset!

Vierailija
56/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pyhä paikka tuo ruokakauppa on mitä joka paikassa itketään? Jos olet itsekäs etkä ota rokotetta, miksi sinun pitäisi mennä mihinkään julkisiin tiloihin? Ihminen on oppivainen eläin, opit kyllä tilaamaan netistä kattavasti ruuat kotiin ja turhat heräteostokset jäävät pois.

No ihan vaan sellainen pyhä paikka josta ostetaan ruokaa koska pelkän pyhän hengen voimalla ei voi kovin kauaa elää.

Vierailija
57/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä innostaa Suomessa töissä käyviä ottamaan rokotukset!

Itse irtisanoudun mielummin kuin otan tämän rokotteen. Tämä painostus on jo niin härskiä ja sille ei ole mitään rationaalisia syitä.

Painostaminen toimii aivan päinvastoin kuin rokotepakottajat ajattelevat ja toivovat, joten saat ihan rauhassa toivoa ihmettä.

Vierailija
58/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassakin Hessenin osavaltiossa on alettu puhua mahdollisuudesta siihen, että kaupat saavat itse päättää ottavatko käyttöön niin sanotun 2G-säännön (geimpft oder genesen = rokotettu tai toipunut). Tällöin rokottamattomat eivät pääsisi lainkaan ruokakauppaan. Wtf? Ihan oikeasti, tämä on sairasta.

Tämä on täällä palstallakin todettu jo moneen kertaan mutta ei tällaisissa toimenpiteissä ole kysymys ihmisten terveydestä! Koronan varjolla toteutetaan nyt ihan muita juttuja... Hiljalleen... niin että ihmiset ovat alkaneet pitää tällaista kehitystä jopa "normaalina" ja suotavana. Nyt pitäisi kaikkien, siitä riippumatta onko rokotettu vai rokottamaton, vastustaa tällaista kehitystä. Avatkaa silmänne.

Pian ollaan tässä varmaan Suomessakin, jos porukka ei herää

Vierailija
59/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osallistunut ihmiskokeeseen eli kaksi piikkiä saatu ja ainoastaan siksi että sain green passin ja voin matkustaa ilman testejä ja karanteeneja. Minusta on todella huolestuttavaa kehitystä jos aloittaja on oikeassa.

Vierailija
60/221 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkös, kaikkialla ei ole mahdollisuutta tilata ruokia kotiin. Itse asun juurikin Saksassa ja ei täällä ole tuollaisia palveluita. Huomaa että et tiedä maailmanmenosta yhtään mitään, omassa kuplassa on hyvä olla niin kauan kuin itsellä on kaikki vapaudet.

Otapa rokote sitten, tai maksa jollekin joka käy sinulle kaupassa. Ei tämä pandemia ikuisesti kestä. Tai saattaa kestääkin kun osa porukasta polkee jalkaa kädet puuskassa, naama punasena ja kiukuttelee mulle ei rokotetta bäääää

"Pandemia" ei ehkä kestä ikuisesti mutta rajoitukset jää... Voi olla että tulet putoamaan kovaa ja korkealta kun joskus ymmärrät tämän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi