Mikä siinä on, että sinkkuna kokee olevansa nätti ja viehättävä, mutta jos ihastuu ja saakin pakit, muuttuukin yhtäkkiä rumaksi ja vastenmieliseksi?
Kommentit (15)
Se on kuin elokuva-alalla. Olet juuri niin hyvä kuin viimeisin elokuvasi.
Vierailija kirjoitti:
Totuus paljastuu
Okei. Eli jos Maija on monen miehen mielestä nätti ja viehättävä, mutta Matin mielestä ei, niin Matin mielipide = totuus?
Pettymys tuon tekee. Ihan selvä juttu.
Et ole niin viehättävä kuin kuvittelet olevasi. Selkeästi yrität itsellesi liian tasokkaita miehiä, jos 'saat pakit' eli olet itse lähestynyt miestä.
Itselläni taas on se kokemus, että olen nätti ja viehättävä kunnes ryhdyn parisuhteeseen. Sitten loppuvat huomionosoitukset mieheltä (eikä muiltakaan niitä uskollisena ihmisenä viitsi kalastella...), vaikka pitäisin itsestäni ihan yhtä hyvää huolta kuin sinkkunakin. Siinä sitten vähitellen itsetunto rapistuu täysin. Blaah.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni taas on se kokemus, että olen nätti ja viehättävä kunnes ryhdyn parisuhteeseen. Sitten loppuvat huomionosoitukset mieheltä (eikä muiltakaan niitä uskollisena ihmisenä viitsi kalastella...), vaikka pitäisin itsestäni ihan yhtä hyvää huolta kuin sinkkunakin. Siinä sitten vähitellen itsetunto rapistuu täysin. Blaah.
Tutun naisen sanoin: "Ihanaa kun pääsin naimisiin, nyt voi antaa itsensä mennä eikä tarvitse enää panostaa!"
Vierailija kirjoitti:
Et ole niin viehättävä kuin kuvittelet olevasi. Selkeästi yrität itsellesi liian tasokkaita miehiä, jos 'saat pakit' eli olet itse lähestynyt miestä.
Pakit voi saada, vaikka ei olisi itse lähestynyt.
Jos mies lähestyy kiinnostavan näköistä naista ja nainen lähtee miehen kanssa treffeille, molemmat ovat alkuun kiinnostuneita toisistaan ja alkavat jopa ihastua, mutta sitten miehen kiinnostus syystä tai toisesta lopahtaa ja hän haluaa lopettaa tapailun, vaikka nainen haluaisi jatkaa, niin kyllä silloin nainen on saanut pakit.
Tavismiehenä kun saa pakkeja vuodesta toiseen niin kyllähän se alkaa vaikuttamaan negatiivisesti. Huolestuttaa kun kukaan hoikka samanikäinen nainen ei halua Edes seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutun naisen sanoin: "Ihanaa kun pääsin naimisiin, nyt voi antaa itsensä mennä eikä tarvitse enää panostaa!"
Olet katsonut ja lukenut liikaa englanninkielistä pillerimateriaalia. Huonosti käännetty ja muutenkin aikamoista energian tuhlaamista, mene vaikka lenkille mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet katsonut ja lukenut liikaa englanninkielistä pillerimateriaalia. Huonosti käännetty ja muutenkin aikamoista energian tuhlaamista, mene vaikka lenkille mieluummin.
En, vaan tosielämässä tapahtui.
Itsetunto on silloin liian riippuvainen muiden mielipiteestä. Jos on oikeasti hyvä itsetunto, ei se tuommoisiin kaadu ja romahda.
Totuus paljastuu