Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AIKUISET, kuinka usein vietät aikaasi äitisi/isäsi kanssa?

Vierailija
01.01.2015 |

Alotin yhden ketjun, mutta haluan tässä vain kysyä kaikilta yli 20 vuotiailta, että kuinka usein vietät aikaa vanhempiesi kanssa. Ja tarkemmin kahdenkeskistä aikaa äitisi/isäsi kanssa. Ja kerro mtäs ovatko vanhemmat eronneet ja asutko samalla paikkakunnalla heidän kanssaan.

Pohjustukseksi siis että vanhempieni uusioperheessä mies on mustasukkainen minun ja äidin kahdenkeskisistä ajasta, jota on pari kertaa kuukaudessa kun heidän luonaan käyn. Silloin ehkä saunomista, kävelyllä käyntiä tai kaupassa käyntiä. Ei sen erikoisempaa. Ehkä viikonlopun aikana pari tuntia kahdenkesken olen äitini kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain useamman kerran tapaan, mielestäni vähän liian usein ehkä

Vierailija
2/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovinkaan paljon. Tietty soitellaan ja nähdään silloin tällöin. Olen kuitenkin jo aikuinen ja irtaantunut vanhemmistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, olen nähnyt äitini viimeksi yli 10 vuotta sitten. Isä on kuollut.

Vierailija
4/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa ehkä. Asun kaupungissa, vanhemmat n. 30 kilometrin päässä maalla.

En kyllä tajua, miksi puolisosi on mustasukkainen, ap. Haluaisiko hän siis viettää enemmän laatuaikaa anoppinsa kanssa?

Vierailija
5/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain (välillä ihan päivittäin) whatapissa jutellaan, ja ehkä kerran viikossa käydää lenkillä tai shoppaillaa äitin kanssa. Isän kanssa taas tietty sillo ku käydään vanhempieni luona, harvemmin ollaan ihan kahdestaan. Mielestäni nää "ajat" vanhempien kanssa on ihan riittävät. :)

Vierailija
6/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, luinpa sitten päin helvettiä. No, syitä voitte arvailla tykönänne. -5

Vierailija
7/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kahdenkeskistä aikaa. Äiti käy meillä syömässä melko usein. En viettänyt yhtään kahdenkeskistä aikaa reilu 20-vuotiaanakaan, kun kävin lapsuudenkodissani.

Vierailija
8/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:44"]

[/quote]Miksi et tapaa äitiäsi? Onko hän alkoholisti?

Vierailija
9/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun käyn siellä (joka toinen vkl noin) tehdään ruokaa, shoppaillaan, juorutaan tms naisten juttuja. Ei se äidin miestä haittaa. Hän viettää myös aikaa velipuoleni kanssa. Harvemmin minä olen isäpuolen kanssa kahdestaan, veli kyllä äitini kanssa silloin tällöin käy kaupoilla.

Vierailija
10/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kanssa nähdään kerran-pari viikossa ja soitellaan sen muutaman kerran viikon aikana. Normaalisti nähtäisiin ehkä muutaman viikon välein tai jopa harvemmin, mutta mulla on pieni lapsi ja äiti on mummohöperöitynyt ja haluaa aina meitä käymään :)

Isän kanssa en ole ollut tekemisissä vuosikausiin.

Vierailija
11/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 11:44"]

[/quote]Miksi et tapaa äitiäsi? Onko hän alkoholisti?
[/quote]
Muun muassa, syitä on monia, ei yksin päihteet.

Vierailija
12/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään miehen kanssa kotipaikkakunnalla n. kerran kuukaudessa, joskus vähän harvemmin. Ollaan siis kotoisin samalta paikkakunnalta, nyt asutaan 350 km päässä. Kaksinkeskistä aikaa tulee harvoin vietettyä, meillä on kotona melkein aina joku muukin. Jotain rupatellaan tai käydään kävelyllä.

Vierailija
13/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu. Useampi kuukausi ainakin menee näkemättä, joskus puoli vuotta. Asun 200 km päässä. Soitellaan kyllä n. kerran viikossa äidin kanssa.

Vierailija
14/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat edelleen yhdessä, mutta valitettavasti asuvat yli 300 kilometrin päässä, joten tapaamme vain noin parin kuukauden välein. Puhelimessa puhun äitini kanssa lähes päivittäin ja isänikin kanssa useita kertoja viikossa. Olen onnellinen näin läheisistä välistä! <3

Vierailija
15/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani asuvat 7 km päässä meiltä. Soitellaan kun on asiaa, joskus usean kerran viikossa, mutta välillä voi olla monta viikkoa niin, ettei olla tekemisissä. Välillä tavataan monta kertaa viikossa, välillä harvoin. Isän kanssa käyn ulkoiluttamassa hänen koiraansa ja lenkillä. Äidin kanssa leivomme ja muuta sellaista. Ehkä kerran pari vuodessa käymme teatterissa, mutta kokoonpano vaihtelee, joskus olen käynyt kahdestaan äidin kanssa, joskus mukana muitakin perheenjäseniä.

Isäni käy useammin meillä kahvilla yksin, jos sattuu ohi ajamaan.

Vierailija
16/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat ovat kuolleet mutta appivanhempien luona käydään 2-3 kk välein. 

Vierailija
17/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-12 h / vuosi. Katkerat ja kateelliset juoppoluuserit eivät ole ansainneet isovanhemmuuttaan. Tuon verran olen vuodessa heidän kanssa tekemisissä, että lapset oppivat mikä on tulos kun ei käy kunnon koulutusta (...äitini on humanisti-FM...ja surkeana sihteerinä oli duunissa kunnes sai kenkää juopottelun takia), käyttää rahaa typerästi ja juo liikaa.

Vierailija
18/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari tuntia kahdesti vuodessa, kun isä ja äiti ajavat meille kylään. Muuten hoidamme suhdettamme puhelimitse noin kerran kuussa. Asun heistä 200 kilometrin päässä ja hyvä näin. 18 vuotta alkoholistien kanssa samassa taloudessa riitti.

Vierailija
19/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen äitiäni ehkä kerran viikossa, mutta yleensä vain ohimennen. Kesällä mökillä vietetään aikaa yhdessä 3-4 päivää putkeen, toki muu perhe paikalla myös. Jouluaatto ollaan yhdessä. Lasten synttäreillä isovanhemmat käy. Eipä me kesän mökkeilyjä lukuunottamatta aikaa vietetä yhdessä, eikä silloinkaan kahdestaan. En voisi kuvitellakaan saunovani äitini kanssa kahdestaan. Olen 39 v. perheellinen nainen. Vanhemapani ovat yhdessä ja minä myös olen lasteni isän kanssa yhdessä edelleen.

Vierailija
20/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatkaa 400km. Joulut vietämme isovanhemmilla, mutta vähemmän on kahdestaan aikaa äidin kanssa. Yleensä ollaan isolla porukalla koko aika. Äiti käy meillä kylässä noin 6krt vuodessa ja on silloin pidennetyn viikonlopun. Auttaa samalla lastenhoidossa ja on korvaamaton apu. Lasten mentyä nukkumaan voi olla sitä aikuisten aikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme