Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Vastahan me eilen tehtiin"

Vierailija
26.10.2021 |

Tuttu lause joka on saanut minut tuntemaan itseni epähaluttavaksi ja siltä että seksi on miehen mielestä kanssani ns pakollinen homma. Samalla seksin määrä on harventunut ja sitä on kerran viikossa tai joka toinen viikko.
Stressiä on ja huonot unet ja elämäntavat. Ehkä ne jo näin nelikymppisenä vaikuttaa?
Oikeestaan en kysynyt neuvoa tähän, halusin vain purkaa sydäntä kun en viitsi tästä kenellekään puhua. Onhan tuo varmaan ihan hyvä määrä mutta jos itse haluaisin muutamankin kerran viikossa, niin se on miehen mielestä liikaa...
N39

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, miehen roolissa. Äsken tuli taas pakit, koska lauantaina oli hyvin varovaista lahnailua 10min. Omaa halua tuolla suunnalla on tasan nolla vaikka päällään seisoisi, ja omat halut olisi 2-3 kertaa päivässä.

M45

Vierailija
2/17 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnenlahjat; onneksi meillä on jokapäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä on joka viikko, niin sehän on jo paljon. Hyvin moni mies joutuu tyytymään siihen, että seksiä on vain ovulaation aikoihin. Ei se helppoa ole elää omasta mielestään liian vähällä seksillä, mutta eipä kukaan ole elämää tai parisuhteita helpoiksi väittänytkään.

En vähättele ongelmaasi, mutta myötätuntoa ei ihan hirveästi ole jakaa. Niin paljon olen paskaa saanut, kun olen itse erehtynyt valittelemaan vähäistä seksiä. Se nyt vaan on enemmän haluavan vika jos ei puoliso syty.

Vierailija
4/17 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää houkutella haluton sitomisleikkeihin. Aluksi ilman seksiä. Sitten jossain vaiheessa ei päästä pois ennenkuin on nuollut naiselle orkun.

Vierailija
5/17 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aloittajan kanssa vähän samoja ajatuksia. Tosin olen mies.

Itsekään en voi oikein kenelläkään purkaa pahaa oloa. Eikä asiasta voi keskustella, koska siitä seuraisi vaan riitaa ja vähemmän seksiä. Ei se paljon mieltä ylennä kun toinen juurikin toteaa tyylin ”vastahan sinä sait”. Tulee väkisin mieleen sekin ettei toista kiinnosta seksi yhtään ja saat vain jostain velvollisuudesta tai vastaavaa. Toimitus pitää hoitaa nopeasti. Itse kaipaisin esileikkiä.

Vierailija
6/17 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rakkautta jos pihtaa. Normaalissa parisuhteessa otetaan sen kumppanin tarpeet vakavasti.

Vierailija
7/17 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea sanotaan "tehtiin seksiä?"

Vai onko kyseessä anglismiväännös "make love":sta?

Vierailija
8/17 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkejä kehiin. Et usko millaisen kiiman saa aikaan kun pääsee (ja ennen kaikkea uskaltaa) toteuttaa mahdollisesti koko elämänsä salassa pitämiään fantasioita. Fantsujen salailu on ymmärrettävää koska on suunnaton pelko tai häpeä omasta epänormaaliudesta tai leimautumisesta, mutta oikeasti on ihan normaalia olla fantasioita joita ei välttämättä uskalla kellekään helpolla paljastaa. Jos sinulla tai kumppanilla on fantasioita, joita ehkä pitäisitte tosi pervoina tai jopa ihan täysin päivänvaloa kestämättöminä, niin se ei tarkoita ettettekö olisi ihan normaaleita ihmisiä "siviilissä". Olen jopa sitä mieltä, että jos joku kysyttäessä villeimmistä fantasioistaan vastaa, että "no emmää tiiä, tykkään ihan normaalista vaan", niin minä sanon että 99% varmuudella VALEHTELIJA! :D Vaatinee toki totuttelukertoja oikeassa elämässä (eikä moni koskaan edes uskalla, joka on tosi harmi) ja molempien pitää olla mukana 100%, ettei mene koko homma pilalle. Sitten kun pääsee vauhtiin, niin ei ole taivaskaan rajana. Uskokaa pois.

Vierailija
9/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, sisko. Minun mieheni halut lopahti lasten ollessa pieniä. Minulle seksi on aina ollut elämäni ilo ja rentoutuskeino, miehelle näköjään suoritus, johon löytyy selityksiä kuten nyt on pää kipeä, vatsa täynnä, lapset voi herätä, selkä on jäykkänä salista, pierettää, vastahan me naitiin.

Minä olen vonkaaja, mies pihtari. Meillä pannaan oikeasti kerta vuodessa.

Ja ikävintä on, että olen edelleen nätti ja hoikka nainen, ja muut miehet kyllä vilkuilee pilke silmässä. Oma mies lähinnä käy töissä ja istuu illat koneella. Minusta tuntuu että elämme kuin vanhukset, elämä menee hukkaan. En halua olla seksielämältäni nelikymppisenä kuin satavuotias.

Vierailija
10/17 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksiä on joka viikko, niin sehän on jo paljon. Hyvin moni mies joutuu tyytymään siihen, että seksiä on vain ovulaation aikoihin. Ei se helppoa ole elää omasta mielestään liian vähällä seksillä, mutta eipä kukaan ole elämää tai parisuhteita helpoiksi väittänytkään.

En vähättele ongelmaasi, mutta myötätuntoa ei ihan hirveästi ole jakaa. Niin paljon olen paskaa saanut, kun olen itse erehtynyt valittelemaan vähäistä seksiä. Se nyt vaan on enemmän haluavan vika jos ei puoliso syty.

100% totta, asia on juuri näin. Jos ap on tosiaankin 39- vuotias ja pitkässä parisuhteessa niin hänen on syytä onnitella itseään, seksiä kuitenkin saa kerran viikossa. Valtaosalla tuonikäisistä, ja vastaavassa elämäntilanteessa olevilla kanssaeläjillä homma hoidetaan avaruus-seksinä, eli kerran kuussa tai harvemmin.  Myöskin se on harvinaisempaa että seksiä enemmän haluava on nainen. Kymmenestä pitkästä parisuhteesta seitsemässä mies kärsii seksin puutteesta, yhdessä halut menevät tasan ja kahdessa nainen kärsii seksin puutteesta. Muistuu mieleen mainio britti-komedia "Pokka pitää". Siinä eräässä jaksossa pääosapariskunta Hyacinth ja Richard ajautuivat keskustelemaan seksistä. Richard muisteli että sitäpä ei ole ollut sen jälkeen kun Sheridan (heidän jo omillaan asuva poikansa) syntyi. Hyacinth kysyi ällistyneenä, kaipasiko Richard todellakin seksiä. Richard totesi että kyllä se voisi olla sillointällöin todella mukavaa. Hyacinth naulasi tilanteen kuolemattomalla repliikillään : "Don´t speak stupid, Richard! We are MARRIED, my dear, don´t you remember?".

Vierailija
11/17 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näitä lukee, onnittelee itseään; tosi pitkä parisuhde, ja molemmat haluaa yhä päivittäin. (Koska seksi on hyvää....)

Vierailija
12/17 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuu mieleen mainio britti-komedia "Pokka pitää". Siinä eräässä jaksossa pääosapariskunta Hyacinth ja Richard ajautuivat keskustelemaan seksistä. Richard muisteli että sitäpä ei ole ollut sen jälkeen kun Sheridan (heidän jo omillaan asuva poikansa) syntyi. Hyacinth kysyi ällistyneenä, kaipasiko Richard todellakin seksiä. Richard totesi että kyllä se voisi olla sillointällöin todella mukavaa. Hyacinth naulasi tilanteen kuolemattomalla repliikillään: "Don't speak stupid, Richard! We are MARRIED, my dear, don't you remember?"

Repesin! :D

Vierailija
13/17 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toi seksi liiemmälti ole kiinostellut enään vuosiin. Aina sama kaava, minä hoidan vaimolle orgasmin ja sen jälkeen hän nostaa pyrstönsä pystyyn, että minäkin saan. Saan siis tyydyttää itseni jo kuivaksi käyvään tavaraan. Mitä nooeammin tulen, sen parempi, koska hänellä alkaa oikeasti paikat kuivumaan ja eipä se hyvälle tunnu silloin minustakaan. Tästä on puhuttu, vaikka kuinka paljon, mutta hän on sitä mieltä, että ei siitä kalusta juurikaan piittaa. Vehje on 18cm pitkä ja 13.5cm ympärys eli lienee ihan perus väline. Turhauttavaahan tämmönen on, mutta eipä mahda mitään. Hyvä, että edes jollain tapaa saan hänetkin tyydytettyä. Paremmat orgasmit itselle kyllä saan runkkaamalla omissa oloissani.

Vierailija
14/17 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää houkutella haluton sitomisleikkeihin. Aluksi ilman seksiä. Sitten jossain vaiheessa ei päästä pois ennenkuin on nuollut naiselle orkun.

Sitomisleikkeihin? Et ole tosisssasi?

Haluaako joku mies että hänet sidotaan kiinni? En usko ja moni mies miettii tässä että miksi ihmeessä haluaisi? Sama se on naisen kohdalla. Nainen ei halua väkivaltaa. Sitä sitominen on. Menis kyllä halut.

Ps. Nainen: jos et jaksa miehesi vonkausta niin houkuttele hänet sidottavaksi sänkyyn, sido ja jätä sinne. Näin saat olla rauhassa ja mieskin saa kokea jotain uutta sängyssä.

Vierailija
15/17 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta asuttu samankaton alla ja seksiä oli alussa jokapäivä, naapurissakin huomattu:)

Nyt ei ole kuin joka toinen kk...hoh hoijaa

Vierailija
16/17 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36 kirjoitti:

Eipä toi seksi liiemmälti ole kiinostellut enään vuosiin. Aina sama kaava, minä hoidan vaimolle orgasmin ja sen jälkeen hän nostaa pyrstönsä pystyyn, että minäkin saan. Saan siis tyydyttää itseni jo kuivaksi käyvään tavaraan. Mitä nooeammin tulen, sen parempi, koska hänellä alkaa oikeasti paikat kuivumaan ja eipä se hyvälle tunnu silloin minustakaan. Tästä on puhuttu, vaikka kuinka paljon, mutta hän on sitä mieltä, että ei siitä kalusta juurikaan piittaa. Vehje on 18cm pitkä ja 13.5cm ympärys eli lienee ihan perus väline. Turhauttavaahan tämmönen on, mutta eipä mahda mitään. Hyvä, että edes jollain tapaa saan hänetkin tyydytettyä. Paremmat orgasmit itselle kyllä saan runkkaamalla omissa oloissani.

Kuulostaa ihan kamalalta. Koeta nyt vaihtaa välillä edes järjestystä, niin tulee vaihtelua.

N50

Vierailija
17/17 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, sisko. Minun mieheni halut lopahti lasten ollessa pieniä. Minulle seksi on aina ollut elämäni ilo ja rentoutuskeino, miehelle näköjään suoritus, johon löytyy selityksiä kuten nyt on pää kipeä, vatsa täynnä, lapset voi herätä, selkä on jäykkänä salista, pierettää, vastahan me naitiin.

Minä olen vonkaaja, mies pihtari. Meillä pannaan oikeasti kerta vuodessa.

Ja ikävintä on, että olen edelleen nätti ja hoikka nainen, ja muut miehet kyllä vilkuilee pilke silmässä. Oma mies lähinnä käy töissä ja istuu illat koneella. Minusta tuntuu että elämme kuin vanhukset, elämä menee hukkaan. En halua olla seksielämältäni nelikymppisenä kuin satavuotias.

Ryhdy puumaksi?