Onko tapanasi antaa heti yläpeukkua omalle viestillesi?
Minä en kehtaa heti painaa, koska senhän kaikki heti hokaa, että nyt kirjoittaja itse on niin pösilö, että tykkää omista viesteistään, kun ennen yhtäkään vastausta tai lukukertaa viestistä on jo tykätty.
Käyn sitten joskus myöhemmin tykkäämässä omasta aloituksestani ja muistakin viesteistä.
Kommentit (40)
Minä peukutan joskus. Aika saman verran ylös ja alas.
Peukutan vasta toisena. Koska jos viestissäni on yksi yläpeukku niin muut palstailijat luulee että olen itse ainoa peukuttanut.
Mielenkiintoinen ketju
Jos mitään muuta kulttuuriperintöä Facebook ei muka olisi luonut, niin ainakin tämä peukutuskulttuuri on suoraan sieltä.
Sanonkomä mistä.
Joskus tuntuu, että peukut ja niiden määrä on joillekin jopa tärleämpää kuin itse asia.
Ei minulle.
Tiettyjä asioita kylläkin käyn peukuttamassa ihan periaatteen vuoksi.
Kuten silloin kun arvostellaan Persuja.
Miksi tällä ketjulla on ihan älyttömästi peukutuksia?
Vaikka tätä ei ole luettukaan niin paljon?
Tietty! Mitä enemmän peukkuja, sen parempi. Olin viikon hyväntuulinen, kun sain yli 500 yläpeukkua
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:35"]
Miksi tällä ketjulla on ihan älyttömästi peukutuksia?
Vaikka tätä ei ole luettukaan niin paljon?
[/quote]
Modet tietenkin vääntäneet laskuria yöllä
Jos sitten saisikin vain yhden yläpeukun, olisi se lähes yhtä noloa kuin olla vaaleissa ehdokkaana ja saada vain yksi ääni. Tosin vaaleissa esiinnytään omilla nimillä.
En edes tiennyt että näin voi tehdä :D kokeilenpa heti!
Valitettavasti sorrun aika usein peukuttamaan omaa aloitustani. Tämä riippuu ihan täysin siitä millä mielellä olen kirjoittamassa.
Jos on sellanen tasanen fiilis niin en peukuta ,jos taas satun olemaan jostain syystä kilpailutuulella peukutan heti;).
Ikävä ketju.
Jotenkin tästä tulee ihan mieleen, että meitä jotka peukutamme heti omia mielipiteitämme yritettäisiin syyllistää :(
Joskus tuplapeukutankin, kun siirryn pädiltä tietokoneelle. Jos padi on ollut samassa wifissä, se ei onnistu. Eli pääsääntöisesti yksi peukku. Peukutusten takia en näkisi ylimääräistä vaivaa.
Tänään olen suorittanut juuri tätä toisena yläpeukutusta, toimii hyvin.
Ei heti, mutta jos joku idiotti antaa siihen miinuspeukun, niin pistän itse plussapeukun.
Itse alapeukutan omia viestejäni.