Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuolee kovasti katkerana ja vihoissa toisille ihmisille

Vierailija
26.10.2021 |

Niin pääseekö taivaaseen vai ei?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netta ei ollut uskonnollinen, joten se siitä asiasta. Jeesustelijat pitäkööt turpansa kiinni.

Vierailija
22/24 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

…ja anna meille meidän syntimme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet…

Jeesus täsmensi tuota vielä siten että Jumalan anteeksiannon ehtona on käytännössä se että me annamme anteeksi toisillemme.

Ts. on erittäin epäviisasta kantaa kaunaa muita ihmisiä kohtaan. Netan tapaukseen en ota kantaa, vaan tuo on yleinen huomio UT:n puolelta.

Ihminen en välttämättä itse tiedosta kantavansa kaunaa.

Esim. minä olen kääntänyt asian Jumalalle: laitan Jumalan vastuuseen siitä, että elämäni on ollut niin kurjaa. En ole itse valinnut syntymääni, en sairauksiani.

Jumalalla on kaikki valta kääntää kohtaloni. Jos hän ei sitä tee elinaikanani,odotan ruhtinaallista kompensaatiota kuolemani jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

…ja anna meille meidän syntimme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet…

Jeesus täsmensi tuota vielä siten että Jumalan anteeksiannon ehtona on käytännössä se että me annamme anteeksi toisillemme.

Ts. on erittäin epäviisasta kantaa kaunaa muita ihmisiä kohtaan. Netan tapaukseen en ota kantaa, vaan tuo on yleinen huomio UT:n puolelta.

Esim. minä olen kääntänyt asian Jumalalle: laitan Jumalan vastuuseen siitä, että elämäni on ollut niin kurjaa. En ole itse valinnut syntymääni, en sairauksiani.

Jumalalla on kaikki valta kääntää kohtaloni. Jos hän ei sitä tee elinaikanani,odotan ruhtinaallista kompensaatiota kuolemani jälkeen.

Aijai. Sinun asenteesi Kaikkivaltiasta kohtaan on aika röyhkeä. Ruhtinaalliseen kompensaatiovaatimukseesi hän todennäköisesti vastaa: ”Kuka sinä olet?”

Vierailija
24/24 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai. Sinun asenteesi Kaikkivaltiasta kohtaan on aika röyhkeä. Ruhtinaalliseen kompensaatiovaatimukseesi hän todennäköisesti vastaa: ”Kuka sinä olet?”

Aijai sinua fariseusta. Ei Jumalan tarvi minulta kysyä mitään. Olen antanut elämäni Hänen hallintaansa ja vastuulleen. Luotan täysin Jumalan huolenpitoon, ja Hän on luvannut antaa omilleen yltäkylläisen elämän, josta ei mitään puutu.

Minulla se ehkä odottaa vasta kuolemani jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä