Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nyt tällaista flunssaa? Omituinen väsymys ja kurkku kipeä

Vierailija
26.10.2021 |

Pari päivää jo ollut: Väsynyt ja alavireinen olo, nenässä tukkoisuutta. Välillä oli toinen poskiontelo tukossa, mutta nyt auennut. Lievää päänsärkyä ajoittain. Kurkussa vain toisella puolella tuntuva kipu niellessä. Ei lämpöä/kuumetta, eikä yskää.

Mietin onko tällaista nyt liikkeellä? Onko kellään muulla?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kooorona kooorona kooorooonaaaa...

Vierailija
2/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kooorona kooorona kooorooonaaaa...

Niin. Toki mietin senkin mahdollisuutta. Nythän voi olla niin monenlaista liikkeellä.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
4/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssia on aina liikkeellä, jos et ole sitä vielä tiennyt.

Vierailija
5/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on monenlaista flunssaa liikkeellä. Ja monella tauti on mennyt just poskionteloihin vaivaamaan.

Vierailija
6/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samantyyppisiä oireita. Alkoi väsymyksellä ja kurkkukivulla. Nyt on lievää päänsärkyä ja tukkoinen olo. Eilen illalla aivastutti ja nenä vuoti. Veikkaan normiflunssaa. Kuumetta ei ole.

Vierailija
7/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä, oon menossa anomaan kuuria, en selviä tästä muuten, ihan selvästi poskiontelun tulehdus, Alkoi kurkkukivulla. Pientä lämpöä ollu , tällä hetkellä ei edes sitä.

Vierailija
8/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta tuntuu vain tuo toisella puolen nielua oleva kipu niellessä. Olen katsonut nieluun ja siellä ei näy mitään ihmeellistä.

-Ap

Vierailija
9/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ollut useamman päivän aaltoileva kurkkukipu. Kk sitten olin viimeksi kipeänä.

Vierailija
10/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikka minkälaista flunssaa liikkeellä. Nyt kun koronarajoituksista ja -varovaisuudesta aletaan pikkuhiljaa luopua, niin alkaa flunssapöpötkin liikkua ihan eri malliin kuin vielä muutama kuukausi sitten

Vierailija
11/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällä hetkellä, oon menossa anomaan kuuria, en selviä tästä muuten, ihan selvästi poskiontelun tulehdus, Alkoi kurkkukivulla. Pientä lämpöä ollu , tällä hetkellä ei edes sitä.

Minullakin tosiaan alkoi niin, että toinen sierain ja poskiontelo meni ihan tukkoon. Oli pari päivää ja aukesi itsestään. Silloin oli kovempaa päänsärkyä. Nyt sitten lievempää tukkoisuutta ja tuo toispuoleinen kurkkukipu. Onko sinulla kurkku kipeä? Ja onko normaalisti koko kurkku vai toiselta puolen vain?

-Ap

Vierailija
12/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssainen olo mutta ei kuumetta eikä kurkkukipua, menen silti, laittaisko maskin, nolottaa sen käyttö jos kellään muulla ei ole. 

Vierailija
13/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angiina aiheuttaa toispuoleista kurkkukipua. Ääni kuulostaa ”paksulta”. Usein kurkussa näkyy peitteitä, mutta ei aina. Nieluviljelyllä selviää onko tästä kyse, ja antibiooteilla hoidetaan.

Vierailija
14/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin tosiaan alkoi niin, että toinen sierain ja poskiontelo meni ihan tukkoon. Oli pari päivää ja aukesi itsestään. Silloin oli kovempaa päänsärkyä. Nyt sitten lievempää tukkoisuutta ja tuo toispuoleinen kurkkukipu. Onko sinulla kurkku kipeä? Ja onko normaalisti koko kurkku vai toiselta puolen vain?

-Ap

Olen eri, mutta minulla on nyt myös poskiontelontulehdus. Outoa, mikähän pöpö on kun sinne niin monilla leviää? Kurkkukipua ei ole (ainakaan vielä), mutta minulla se on usein ollut vain toispuolista, joten uskon sen olevan ihan normaalia.

Vierailija
15/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flunssainen olo mutta ei kuumetta eikä kurkkukipua, menen silti, laittaisko maskin, nolottaa sen käyttö jos kellään muulla ei ole. 

Hyvät kansalaiset, maskisuosituksemme syy.

Vierailija
16/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele vähän mihin suuntaan kehittyy. Jos alkaa tulla huolestuttavia oireita (peitteitä kurkkuun, otsaontelokipua, ym.) niin lääkäriin.

Vierailija
17/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Olen eri, mutta minulla on nyt myös poskiontelontulehdus. Outoa, mikähän pöpö on kun sinne niin monilla leviää? Kurkkukipua ei ole (ainakaan vielä), mutta minulla se on usein ollut vain toispuolista, joten uskon sen olevan ihan normaalia.

Minullakin on kyllä vielä tukkoisen oloiset poskiontelot. Ei täysin tukossa, mutta voihan olla siellä tulehdusta vieläkin. Ja tosiaan, vähän aika sitten eräs sukulainen kävi lääkärissä, kun oli niin pahaksi mennyt flunssa ihan otsaonteloihin saakka ja sai vahvan lääkekuurin. Että jotain poskiontelo-flunssaa taitaa nyt olla liikkeellä.

-Ap

Vierailija
18/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RS virus?

Vierailija
19/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ei ole enää kurkku kipeä , mtta kyllä oli toinen puoli vain aluksi vuoronperään. Ei ole enää kumpikaan puoli kurkusta kipeä. Mutta on se ihan normaalia , että saattaa vain toinen puoli kipuilla. Nyt, tulee hirveitä klimppejä nenästä ja kurkusta , keltaista , tänä aamuna oli verta mukana , kun niistin.

Vierailija
20/32 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat maskin. Osa ihmisistä käyttää varmasti maskia  ihan ens kesään asti. Minä laitan aina maskin , kun lähen tuonne liikenteeseen.