Muuttuuko luonteesi kuukautisten aikana?
Oletteko huomanneet käyttäytyvänne eri tavalla kuukautisten aikana? Musta tuntuu, että olen kuin toinen ihminen; yliherkkä, tiukennan lasten kuria, naputan ja valitan enemmän, kodin epäsiisteys haittaa enemmän kuin muulloin, valitan pikkuasioista miehelle, ja perinteisesti itkettää ja tunteet liian pinnassa.
Olen miettinyt, muten voisi hillitä itseään tuona ajankohtana, huomaan kuinka vaikuttaa negatiivisesti perheen ilmapiiriin.
Kommentit (16)
Vaimolla on ollut menkat viimeiset kymmenen vuotta.
Ei muutu. Ei ole näiden 30 vuoden aikana muuttunut ja tuskinpa tulee muuttumaankaan.
Juu. Ikävä kyllä musta tulee hirviö, ja vedän mitättömistä asioista kauheita raivareita. Ja olen kauhean itkuherkkä. En mahda tälle mitään, ja sekös ottaa päähän.
En kuukautisten aikaan muutu, mutta 2-3 päivää ennen niitä rupee pinna kiristymään ja menkkojen alettua pinna rupee löystymään.
Noin viikkoa ennen menkkoja. Pinna kiristyy, mieliala laskee.
Laiskurien kuningattaresta kuoriutui vuosikymmenien ajan siivoushullu superkone, jonka akku kesti kaksi päivää, ja silloin siivosinkin sitten kuukauden edestä. Keski-ikä on valitettavasti tasoittanut tämän piirteen. Räyhäkkä olen enemmän tai vähemmän aina, vaikka sitäkään ei juuri päälle näe ennen kuin aihetta ilmenee. Sitten kiihdyn nollasta sataan paljon nopeammin kuin yksikään auto. Nuorena salamat lenteli, kun samanlaisen kuumapää äitini kanssa oli kuukautiset samassa rytmissä.
Olen aivan perkeleen kiukkuinen ja äkkipikainen. Perseeseen ammuttu karhu. Tätä kestää pari päivää (lapsiraukat, mies sentään ymmärtää mistä on kyse) ja sitten parun yhden päivän.
Sekopäät. Kuka hullu jaksaisi olla lesbo. Vitusta ei voi maksaa kohtuutonta ylihintaa.
Oon tosi yliherkkä. Kerran rupesin vollottamaan ku näin niin kauniita kukkia. Kerran alkoi itketyttämään söpö koiranpentu:D menkkoja ennen oon tosi kiukkunen
Kyllä sitä menkkapäissään voi olla sekaisin:(, ennen menkkoja sitä on ärtyinen ja menkkojen aikana melkein hirvittää lähteä auton rattiin. Olen saanut kaiken maailman itkukohtauksia milloin mistäkin syystä, esim. itkemällä postinjakajan kohtaloa, koska jakoi postia vesisateessa, kerran pilasin äijän fiilikset, koska pillitin lätkämatsin jälkeisen maammelaulun kauneutta, sitä että kissan emo oli saanut uusia pentuja ( 600 km välimatkaa) ja kerran pillitin, koska kuivausrummusta jäi yli viisi paritonta sukkaa ja muita universaalisti katastrofaalisia asioita.Ihan vilpittömästi odotan aikaa, että voin seesteisenä vanhuksena kiikkasta keinutuolissa ilman menkkoja.
En usko tuollaiseen ollenkaan. Minusta naiset ovat hormoniensa orjia vain, jos. haluavat olla. Enusko myöskään pms:ään, enkä raskauden aikaisiin mielialamuutoksiin. Toki, voivat hormonit joillekin aiheuttaa isoja ongelmia, mutta en nyt ainakaan itse leuhkisi sillä, että en kykene hallitsemaan käytöstäni.....
Oma sekopää ämmä on juuri tuollainen lehmä oikeasti. Välillä esittää normaalia ihmistä, mutta menkat paljastavat eukon kaistapääksi!
Kyllä todellakin :/ tai muutos alkaa muutamaa päivää ennen menkkoja.. Pahimmillaan olen todella hirveä ihminen :( sitä keski-iän tasaantumista odotellessa.
Vittuako kyselet saatanan idiootti! T. Menkkahirmu
Ei vaan oikeasti, kierukan laiton jälkeen ollut kipeät ja runsaat menkat. Itken joka asialle ja suutun milloin mistäkin.