Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos käyttäisit palstallaoloaikasi esim. liikuntaan ja opiskeluun, niin

Vierailija
31.12.2014 |

olisitkohan ensi vuoden lopussa huomattavan vähemmän läski ja paremmilla tulevaisuudennäkymillä varustettu yksilö?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lähteä lenkille, koska olen vastuussa taaperosta myös hänen nukkuessaan. Pakko nyhjätä täällä sisällä ja olla hiljaa, ettei hän herää. Hän vihaa vaunuissa olemista ja pystyy nukkumaan vain omassa sängyssään, joten vaunulenkit eivät ole ratkaisu. Mitä tulee opiskelemiseen, minua odottaa hoitovapaan loppuessa vakituinen työpaikka, jossa olen jo korkeimmalla mahdollisella pallilla ja osaan alani jo tarpeeksi hyvin, joten opiskeleminen ei sinänsä kiinnosta. Työasioita kyllä pyörittelen mielessäni tämän tästä ja mietin, miten minkäkin asian toteutan sitten palatessani töihin.

Sinänsä kyllä aion ottaa itseäni niskasta kiinni ja pakottaa itseni salille, jotta olisin edes hiukan sutjakka, kun palaan sorvin ääreen.

Vierailija
2/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. 

Nykyaikana netti, tv, puhelimet jne. on onni ja samalla kirous. Niihin uppoaa ihan tolkuttomasti aikaa ihmisen elämästä ja oikeasti, eihän siitä mitään hyötyä ole.

Olen huomannut omastakin lähipiiristä, että ne ihmiset jotka harrastaa, tekee kaikkea mielenkiintoista, kehittävät itseään ovat niitä jotka eivät hengaa netissä tai tuijota telkkaria sohvalla kuin äärimmäisen harvoin. Joskus oikein toivon että tulisi pitkä sähkäkatko, tai tv- mastot kaatuisi ja netti pimenisi, silloin pitäisi keksiä itse parempaa tekemistä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Ensinnäkään en harrastaisi liikuntaa klo 21-03 välisenä aikana, vaan vaihtoehto netille on tuohon aikaan televisio.

Opiskelukaan ei minulta onnistu kovin hyvin noin myöhään illalla. Jokatapauksessa saatuani opinnot loppuun en aio hakea yhtään parempaa työtä kuin mitä minulla nyt on. Tutkinnolla ei ole mitään ammatillista merkitystä elämäni kannalta.

Vierailija
4/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 akqtremista loppututkintoa ja jumpat viikonloppuna

Vierailija
5/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin, pitäisi syödä niin tujut annokset särkylääkkeitä (rasitusvamma)

Vierailija
6/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua oikeesti! Joka päivä selaan tätä helvatan palstaa. Arvatkaa missä olin uuden vuoden vaihtuessa? No AV:llapa tietenkin! Eiköhän perusteta lukukinkerit tänne. Opetetaan toinen toisiamme. Mitään kuntoiluketjua en perusta, en minä mitään kuntoile kuitenkaan.

Vierailija
8/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisin. ;)

Vierailija
9/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi välttämättä paremmassa kunnossa, jos palstailu jäisi pois (roikun täällä, kun sairastelen, eikä liikunta onnistu kuitenkaan), mutta nyt vuodenvaihteen jälkeen tartun taas kesken roikkuviin opintoihini. En tiedä, vaikuttaako tulevaisuudennäkymiin (aika harvalta alalta kannattaa juuri nyt valmistua), mutta eipähän tarvitse jonkin ajan päästä enää yrittää kitkutella perheellisenä opiskelijana.

Vierailija
10/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että palsta on monelle eräänlainen henkireikä. Toisille addiktio.

Vierailija
11/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 01:12"]

[/quote]

Mä luulen että 98% kävijöistä on noita addikteja ja ajantappajia, sitten 2 % joille tämä palsta on eräänlainen henkireikä.

Vierailija
12/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:39"]

En olisi. Ensinnäkään en harrastaisi liikuntaa klo 21-03 välisenä aikana, vaan vaihtoehto netille on tuohon aikaan televisio.

Opiskelukaan ei minulta onnistu kovin hyvin noin myöhään illalla. Jokatapauksessa saatuani opinnot loppuun en aio hakea yhtään parempaa työtä kuin mitä minulla nyt on. Tutkinnolla ei ole mitään ammatillista merkitystä elämäni kannalta.

[/quote]

Miten olisi esim. joogamatto, voimistelu ja mietiskely? Henkinen kehittyminen? Myyt televisiosi. Samalla voit tehdä vatsa- ja selkälihasliikkeitä ja hengitysharjoituksia. Jaksaisit paremmin elämäsi loppuun asti.

Vierailija
13/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 01:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 01:12"]

[/quote]

Ai jaa.

Mä luulen että 98% kävijöistä on noita addikteja ja ajantappajia, sitten 2 % joille tämä palsta on eräänlainen henkireikä.

[/quote]

Vierailija
14/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska käytän aikaa molempiin.

Palstailen siis ja olen tänä vuonna juossut cooperissa erinomaisen tuloksen ja olen myös kohtapuoleen valmistumassa maisteriksi, tosin alalle, jolla ei ole töitä.

Sinulla on kyllä tosin pointtisi, varmasti voisin käyttää aikani paremmin kuin vaan netissä roikkumiseen.

Vierailija
15/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tarkoitin, että juoksin vuonna 2014 sen erinomaisen cooper-tuloksen, en vielä tänä vuonna:):D

17

Vierailija
16/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15: Kiitos vinkestä, mutten minä oikeastaan etsi mitään muutosta. Vastasin vain otsikon kysymykseen omalta kannaltani.

Vierailija
17/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa perää. Olenkin ajatellut tästä suksia enemmän siihen suuntaan. Toisaalta, täällä roikkumalla saa järjesteltyä ajatuksiaan ja paettua ahdistavia arkiasioita. On nimittäin olemassa varteenotettava vaara, että ilman tätä pakopaikkaa masennus saa minusta kiinni, ja vuoden päästä kunto on huonompi ja opinnot unohtuneet.

Kysymys on siis tasapainoilusta. Pitää osata derivoida ja integroida. Alkajaisiksi ajattelin kokeilla sitä, että käytän kolmasosan nettitörttöilyajasta noihin projekteihin, ja lisään määrää hitaasti, jos kaikki menee hyvin.

Vierailija
18/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä poljen stepperillä sekä venyttelen palstaillessani puhelimella :) Tylsä polkeminen saa uutta pontta hyvästä ketjusta :)

Vierailija
19/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Sen sijaan mielenterveyteni olisi raunioina, kun en voisi nollata aivojani palstalla. Olen jo nyt normaalipainoinen ja luen paljon. Ammattikin löytyy.

Vierailija
20/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on ns. "läskigeeni", eli lihon vaikka en söisi mitään, ja liikkuisin yhtä soittoa.