P*skin duuni missä olet ollut
Kauanko kestit sitä, millä ehdoilla menisit uudelleen
Kommentit (344)
Työharjoittelut. Pomot käyttävät hyväksi antamalla kaikkea paskaduunia. Jos kieltäydyit tehtävistä niin sait huonot arvostelut. Ilmaista orjatyövoimaa yrittäjille. Onneksi löytyy niitä hyviäkin paikkoja. Sillä koulun ruokatuella ei tee yhtään mitään, se ei riitä mihinkään. Lisäksi ruokatauko on liian lyhyt mennäkseen syömään mihinkään.
Puhelinmyynti, jaksoin 2 viikkoa. Sain YHDEN ainoan lehden myytyä. Inhotti kiusata ihmisiä.
Lehdenjakaja. Yhden yön jaksoin. Autolla tuo homma ois ehkä mennyt, mutta pyörällä ei helvetti. Jakolaukunkin sain vaan taakse, eikä kaikki jaettavat lehdet mahtuneet sinne.
Sokoksen mäkki, paljon yötyötä. Kaamea kiusaaja vuoropäälikkönä ja asiakkaat humalaisia oksentelevia törkimyksiä. Pahin ehkä kuitenkin se vuoropäällikkö.
Henkilökohtainen avustaja. Reilun vuoden kestin sitä nöyryyttämistä ja pompottelua, lisäksi oli myös fyysisesti raskas työ. Jos muutkin avustettavat on yhtä kettumaisia juoppoja, kuin omani, en mistään hinnasta palaisi tuohon työhön.
Mikevalla "ohjaajana" eli jokapsikanhöylä hoitsuna. Johdolta sataa paskaa niskaan ja pois tahtoisin pian mutta minne? :(
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 22:42"]Lindströmin pesula, lakanoiden mankelointi.
Aamuyöltä töihin, palkka Tessin mukainen paska, työkaverit pelkkiä zombieita, kone laskee työtehosi, ruokatunnit menee torkkuessa.
Ei.
[/quote]
Lindströmin työvaatepuolikaan ei ollut kiva paikka. Ihan järkyttävää työpaikkakiusaamista ja esimiehet kamalia.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 21:08"]
Kauanko kestit sitä, millä ehdoilla menisit uudelleen
[/quote] Joskus 16v isässä olin leipomossa. Aamulla aikasin aloitin n klo 6.00. Odotin sellasen rännin alla jota pitkin pudotettiin tulikuumia limppuja, otin niitä kiinni ja pussitin yms. Sain 1.palkkani oltuani 2 viikkoa töissä. Tuntipalkka oli 3mk 50p...ilmoitin töihin että en tule enää. Tämä v-76
Teen sitä edelleen. Olen yrittäjä, väärän alan valinnut.
Lehtimyyjä. EI ENÄÄ IKINÄ!
Olin koko kesän (eli siis kesä-heinäkuun) hommissa, myin 3 lehteä koko aikana (yhden äidilleni, yhden siskolleni ja yhden jollekkin ventovieraalle mummelille). Ja palkka... Tadaaaaa. Hulppeet viis egee :D
Pomo hönki koko ajan niskan (kyllä sun kuule pitäisi olla tyrkyttävämpi! Et sä saa kuule heti lopettaa!). Lopetin yleensä puhelin heti ekan ein jälkeen.
Kaikkein pahimpia oli mummot, sitä vittuilun määrää, huhuhuh. Parin viikon jälkeen aloinkin sitten välttelemään naisille soittamista ja varsinkin "mummonimille" soittamista ja yleensä valkkasin pumaskasta ne vaan miesten tiedot :D
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 22:49"]
Työharjoittelut. Pomot käyttävät hyväksi antamalla kaikkea paskaduunia. Jos kieltäydyit tehtävistä niin sait huonot arvostelut. Ilmaista orjatyövoimaa yrittäjille. Onneksi löytyy niitä hyviäkin paikkoja. Sillä koulun ruokatuella ei tee yhtään mitään, se ei riitä mihinkään. Lisäksi ruokatauko on liian lyhyt mennäkseen syömään mihinkään.
[/quote]en haalua nipottaa, mutta se "tuki" maksetaan sen takia jos et käy koulussa syömässä. oliko se jotain vähän yli 3e päivässä? Se on opiskelijan aterian arvo koulussa. Jos se ei kelpaa niin ei muuta kun raahaudut kouluun syömään.
Pahin oli Puustellin keittiömyyjä. Piti kiertää taloja ja yrittää myydä suunnittelua ja keittiöitä. EI varmaan kamalaa kaikille, mutta minulle sietokyvyn ylittävää. Kestin kaksi kuukautta :D
Jyväskyläs 90-luvun lopul K-Noutotukku: paskat työkamut, jotka syrjivät! Paska paikka myös Matkahuolto Hesas: niin natsimeininkiä!!!
On mulla kaikenlaisia paskaduuneja ollut mutta olen kova tekemään töitä joten ei ole ollut vaikeuksia selvitä työstä. Nyt on tutkinto ja duuni keskiluokkaa, ihan ok mutta asiaa verottaa pahemmanluokan työpaikkakiusaaja minkä takia minulla on ollut vaikeuksia selvitä arjesta. Kokonaisuutena tämänhetkinen työpaikkani on paskin ever. HUSilla töissä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 22:49"]
[/quote]en haalua nipottaa, mutta se "tuki" maksetaan sen takia jos et käy koulussa syömässä. oliko se jotain vähän yli 3e päivässä? Se on opiskelijan aterian arvo koulussa. Jos se ei kelpaa niin ei muuta kun raahaudut kouluun syömään.
[/quote]
Yritin silloin sen ruokatauon aikana, matkoihin 20min ja ruokaan 10min. Ruoka oli kuivia jämiä. Kävin muutaman kerran maistelemassa. Riippuu ihan työharjoittelupaikasta. Tässä paikassa missä olin vaadittiin paljon, mutta mitään ei saanut vastineeksi. Lopetin siellä käynnin muutaman viikon jälkeen. Niin huonoa työpaikkaa minulle ei ole vielä ollut kuin tämä.
Olin puhelinseksimyyjänä. Tein sitä yhden päivän. En ikinä menisi uudestaan.