Meneekö viini pilalle viikossa avattuna huoneenlämmössä?
Jouluna avasin viinipullon ja sitä olisi vielä puolet juomatta. Uskallanko juoda?
Kommentit (11)
Voi sitä maistaa, mut luulen ettei hyvänä oo pysyny kun lämpimässä ollut. Riippuu vähän viinistäkin, minkä verran maku kärsii.. Oon joskus juonut viikon jääkaapissa ollutta punaviiniä, ja oli se vähän kirpeetä :D
Kiitos kun muistutuit! Otin nimittäin jouluna pakasterasiassa pakastamani viinipullon puolikkaan aamulla sulamaan ja nyt maistoin. Hyvää on.
Tuskin se nyt varsin pilalla on. Maku voi olla kärsinyt, mutta jos alas saat, niin kaikki hyvin.
Onko siis vaikka olisi ihan etikan makuista niin mitään vaaraa ei ole? Meinaan kyllä joku niin pihi on että miettii selvästi pahanmakuisenkin juomista.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:47"]
Onko siis vaikka olisi ihan etikan makuista niin mitään vaaraa ei ole? Meinaan kyllä joku niin pihi on että miettii selvästi pahanmakuisenkin juomista.
[/quote]
Ei se vaarallista ole :)
[/quote]
Jäi uuden vuoden juomat ostamatta ja mietin jos tuosta viikon vanhasta viinistä vetäis pikku huppelit.
Pahaa se varmaan on, kun oli alunperinkin, mutta tuskin siitä myrkytystä saa?
- ap
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 20:09"]
[/quote]
Jäi uuden vuoden juomat ostamatta ja mietin jos tuosta viikon vanhasta viinistä vetäis pikku huppelit.
Pahaa se varmaan on, kun oli alunperinkin, mutta tuskin siitä myrkytystä saa?
- ap
[/quote] Niin no mä olen joskus miettinyt että jos se maistuu etikalle niin syövyttääkö se sisuskalut vaikka suusta vielä jotenkin alas saisikin. Melko pahanmakuisia etikoita on kyllä joskus tullut juotua.
Ettekö te osaa ottaa ilmoja pois pullosta? Että ihan pakastaa pitää...
Menee pilalle ja maistuu pahalle. Viikko on kyllä aikalailla yläraja, vaikka olis ollut jääkapissakin. Ei maistu kovin hyvälle.