Oletteko kännissä?
Hetken aikaa olen palstaillut ja huomaan että monissa keskusteluissa tuntuu olevan jotenkin poikkeuksellisen sekopäinen meininki. Jumalastakin puhutaan paljon. Onko palstalaiset jo vetäneet lärvit vai viettääkö sekopäät muuten uudenvuoden bileet palstalla hengaillen kun täysjärkiset liukenevat muualle? No offense.
Kommentit (37)
En, mutta lääkkeitä on popsittu. En tiiä, kurja fiilis silti.
Heh. Ketjusta tuli suositumpi kuin arvelinkaan :D Toistaiseksi vaikuttaa siltä että porukalla on enemmän tai vähemmän homma hanskassa. Hyvää Uutta vuotta minultakin. AP
Oleeen:))) olutta ja kuohuviiniä!
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:44"]
En, mutta lääkkeitä on popsittu. En tiiä, kurja fiilis silti.
[/quote]
*halaus* :)
Ei tuosta yhdestä siideristä känniin tule :-)
Isä tarjosi lasillisen mietoa kuoharia, eipä siitä nyt vielä känniin tullut. Mutta oma kuoharipullo on tuolla jääkaapissa odottelemassa. Ajattelin sitä juoda aika rauhallisesti pitkin yötä, mutta olen vaan ihan kotona enkä lähde mihinkään örveltämään ja rettelöimään. Ehkä tuossa aamulla tulee sitten aika hyvin uni!
Hyvää vuodenvaihdetta kaikille ja rapsutuksia kaikille palstalaisten lemmikeille!!!
Kissansa kanssa uutta vuotta juhliva Kismett
Ihmettelen, miksi olen aina uutena vuotena kiltisti kotona ja alkoholiin en koske. Näin mennyt monta vuotta. Tavallisina "turhina" viikonloppuina taas on tullut otettua ja menty pitkin kyliä. Nyt tuntuu tylsimykseltä kun monet kaverit, joita harvoin näkee kutsuvat ulos, mutta en ole juhlatuulella eikä jaksamista riitä :/
Hyvässä nousussa oon, ja kiva lukea av-mammojen avautumisia :)
Tukevasti nousujohteisessa :) Odottelen kavereita ja sitten radalle...
Viinaa tullu juotua. Vähän hiprakassa juu. Ihanaa rentoutua!
Puoli pulloa (eli pari lasillista) kuoharia juotu!
Mä lupaan olla kännissä (ja pilves) keskiyöllä! Nyt vielä selvin päin.
Eipä tuo kahvi päähän noussut!